Originally posted by sami_004
View Post
E90 / E91 / E92 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by sami_004 View PostHei,
hoksaako kukaan mistä tällaiset tukivarret on kotoisin?
Auto E90 320D -06.
Irroittivat korjaamolla ahtimen, jonka johdosta kyseiset osat irroitettu.Originally posted by samppa... View PostEikö nuo ole konehuoneen puolelta ne tangot, joista toinen pää kiinnittyy iskarin yläpuolelta ja toinen pää tuulilasin alareunaan..
Näkyvät tuossa kuvassa hyvin ja päätyvät tuossa tuulilasin alareunan suojamuovissa näkyvän tulpan alla olevaan pulttiin. (pyöreä lätkä vänkärin puolen vinkkarin vieressä)
--
Sassi
- F10 530d
- KTM 690 Enduro
Ex. E90 330d, E46 330d
Comment
-
-
Originally posted by kooma View PostMulla on valtava avainnippu aina jossain syvällä taskunpohjalla, käytän kaukkaria oikeastaan vain silloin jos viimeiseksi olen takaluukulla. Ainoa "ongelma" on se jos on avaimet taskussa kun pesee autoa, kahvoja kun pesee niin lukot menee ees taasNyttemin olen oppinut jättämään pesun ajaksi avaimet vähän matkan päähän.
CA:ssa kätevä juttu on takakontin käyttö auton ollessa lukossa. Painaa hetken jompaa kumpaa avausnappia luukuista ja aukeaa. Kiinnilaitettaessa ei tarvi lukita enää erikseen. Ja jos jostain syystä unohtaa avaimet takaluukkuun, niin luukku poppaa ylös itsestään..
Ja mulla autto ainakin näin parin päivän testin perusteella toi, et painaa lukituskohtaa kahvasta 2 sormella.F31 320xDA
M-B Sprinter 319
Ex: E82 135i, E91LCI 330xd, VW T5 2.5TDI 4Motion, X1 Xdrive20D, Citröen Ax 1.1i
Comment
-
-
Originally posted by J-Boy View PostPestessä kannattaa jättää avaimet auton sisälle.. Silloin ei mene ovet lukkoon, kun pesee kahvojen seutua.
CA:ssa kätevä juttu on takakontin käyttö auton ollessa lukossa. Painaa hetken jompaa kumpaa avausnappia luukuista ja aukeaa. Kiinnilaitettaessa ei tarvi lukita enää erikseen. Ja jos jostain syystä unohtaa avaimet takaluukkuun, niin luukku poppaa ylös itsestään..
Ja mulla autto ainakin näin parin päivän testin perusteella toi, et painaa lukituskohtaa kahvasta 2 sormella.
Tällä hetkellä: i3 120Ah Sport, Polestar 2 Long Range Dual Motor
Comment
-
-
Originally posted by balikka View PostTalvi tulee...
Onkos kuinka tarpeellista asennella syylärin eteen jotakin viimalta suojaavaa? Jos on tarpeellista/suositeltavaa, niin onko hyviä ajatuksia kuinka tuon viimasuojauksen voi tehdä siististi? Menopelinä 320d toukka.
Comment
-
-
Originally posted by dieseljussi View PostSaksalainen insinööri, joka on kaukaa viisas, on asentanut ainakin minun autooni automaattisesti säätyvät läpät syylärin eteen. Vilkaise, ennen kuin puuhaat uusia.f11 530d -10
ex: e91 320d -05
Comment
-
-
330xda E92 -07 kysymyksiä
No, ostin minäkin sitten tuommoisen nelivetoisen 330xda E92 biisonin, kun 123d Coupesta loppui pito ja teho.
Olen sillä nyt muutaman tonnin ajanut, Harisella käyttänyt, hyvä auto on.
Mutta muutama kysymys painaa mieltä ja kysyn ne tässä: (kahlasin koko tämän threadin läpi + search, enkä näihin saanut vastausta)
Edellisessä autossa lämmintä ilmaa alkoi pukkaamaan samantein, käsittääkseni sähkoisen lämmittimen ansiosta. Viimeviikon ainoana kylmänä iltana meinasi otsa jäätyä vielä 15 min ajon jälkeen. Autossa on abt kaikki varusteet, automaatti-ilmastointi ja Auxillary Heater, mutta jälkimmäisestä tuonnempana.
Onko tuo sähkolämmitin vain akkojen taruja, vai onko omani rikki?
Auxilary heater ei päästä pihahdakkaan, ei kakesta eikä ajastimella. Nelilapainen tuulettimen kuva syttyy, mutta ei mitaan muuta. Jostain olin kuulevinani, että se vaatii ulos aika kylmän kelin, mutta vaikka on pieni pakkanenkin, niin mitään ei tapahdu. Eli vienko vaan suosista pajalle, vai onko siinä jotain taikoja, jota pitää tehdä?
En tiedä, millä edelliset/nen omistaja on automaatin vaihdekeppia syovyttänyt, mutta se kromattu metalliosa on todella ankean näkoinen. Onko kellään tiedossa jotain vepikauppaa, joka myisi siihen uuden palan?
Marmoritiskiltä ostoa koitan välttää. Ainoa, minkä itse loysin, oli hiilikuituinen, eikä se oikein istu tuohon puusisustaan.
Onko joku saanut Profession Naviin kamera-tolppien varoituksen toimimaan?
Linkkejä vastaanotetaan ....
Parkkitutkien piippaus alkaa aivan liian aikaisin, onko niiden säätämiseen jotain keinoa?
Tarvittaessa ostan tarvittavat ODB2-palikat ja waretan softat, näidenkin hankinnassa apu olisi tarpeen.
Osaako joku kertoa, että mitä sillä alamäkihidastimella tekee?
H330xdA E92 -07
Comment
-
-
Originally posted by hema View PostEdellisessä autossa lämmintä ilmaa alkoi pukkaamaan samantein, käsittääkseni sähkoisen lämmittimen ansiosta. Viimeviikon ainoana kylmänä iltana meinasi otsa jäätyä vielä 15 min ajon jälkeen. Autossa on abt kaikki varusteet, automaatti-ilmastointi ja Auxillary Heater, mutta jälkimmäisestä tuonnempana.
Onko tuo sähkolämmitin vain akkojen taruja, vai onko omani rikki?
Auxilary heater ei päästä pihahdakkaan, ei kakesta eikä ajastimella. Nelilapainen tuulettimen kuva syttyy, mutta ei mitaan muuta. Jostain olin kuulevinani, että se vaatii ulos aika kylmän kelin, mutta vaikka on pieni pakkanenkin, niin mitään ei tapahdu. Eli vienko vaan suosista pajalle, vai onko siinä jotain taikoja, jota pitää tehdä?
En tiedä, millä edelliset/nen omistaja on automaatin vaihdekeppia syovyttänyt, mutta se kromattu metalliosa on todella ankean näkoinen. Onko kellään tiedossa jotain vepikauppaa, joka myisi siihen uuden palan?
Marmoritiskiltä ostoa koitan välttää. Ainoa, minkä itse loysin, oli hiilikuituinen, eikä se oikein istu tuohon puusisustaan.
Onko joku saanut Profession Naviin kamera-tolppien varoituksen toimimaan?
Linkkejä vastaanotetaan ....
Parkkitutkien piippaus alkaa aivan liian aikaisin, onko niiden säätämiseen jotain keinoa?
Tarvittaessa ostan tarvittavat ODB2-palikat ja waretan softat, näidenkin hankinnassa apu olisi tarpeen.
H
Kun wepa lämmittää vedet kuitenkin nopeasti ja lämpöä riittää...
Sinulla ei nyt se wepa syystä tai toisesta lähde päälle... vikakoodin lukuun siis...!
Ainakin minun orggis wepa käynnistyi tuossa +3 asteessa, kun kokeilin toimintaa.
15min pitäisi kyllä jo lämpöä tulla... tarmostaatit kunnossa?
salavalikosta lämpöjen katsontaan. Ohjeet on mainittu foorumilla jo moneen kertaan
vaidenuppi löytyy näköjään ainakin tuolta
pronavi tolppa jutut kiinnostaa minuakinF30 320xia
Ex E90 325da
Ex E90 320da
Ex E46 330D
Comment
-
-
Originally posted by hema View Post
Auxilary heater ei päästä pihahdakkaan, ei kakesta eikä ajastimella. Nelilapainen tuulettimen kuva syttyy, mutta ei mitaan muuta. Jostain olin kuulevinani, että se vaatii ulos aika kylmän kelin, mutta vaikka on pieni pakkanenkin, niin mitään ei tapahdu. Eli vienko vaan suosista pajalle, vai onko siinä jotain taikoja, jota pitää tehdä?BMW X3 F25 -13
Ex: BMW 520d F11
Ex: BMW 320d E91
Ex: BMW 320i E46
Comment
-
-
Originally posted by hema View Post
HSkoda Octavia & Yamaha FZS 600 -02
Ex. E91 330d -07
Comment
-
-
Originally posted by Homebrew View PostTuota olen itsekin ihmetellyt, saisko sen jollain ilveellä koodattua pois käytöstä? Tai ainakin koodattua riittävän hystereesin, ettei heti alamäen jälkeen tarvis auton kiihdytellä tavoitenopeuteen...
Eipä tuosta alamäkihidastimesta kyllä normiautoissa paljon hyötyä ole. Paitsi, jos rupeaa e90:llä ajamaan off-road trialiaPorsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Originally posted by hema View PostEdellisessä autossa lämmintä ilmaa alkoi pukkaamaan samantein, käsittääkseni sähkoisen lämmittimen ansiosta. Viimeviikon ainoana kylmänä iltana meinasi otsa jäätyä vielä 15 min ajon jälkeen.
H
Osta siihen Performance nuppi ja vaihdekepin pussi. Automaatti sulla varmaan on vai? Onhan se vähän hintava marmorilta, mut tulee näköä aika paljon enemmän. Ja jämäkämpi tuntuma.F31 320xDA
M-B Sprinter 319
Ex: E82 135i, E91LCI 330xd, VW T5 2.5TDI 4Motion, X1 Xdrive20D, Citröen Ax 1.1i
Comment
-
-
Miten tuon systeemin pitäisi toimia, kun avaimesta sai ajettua ikkunaoita ylös ja alas.
Auton ostaessa tuo onnistui, mutta nyt ei enää, jostain syystä.
Miten tämän saa takaisin käyttöön?sigpic
E46 2d 330 -02
EX.
E36 2d 328 -97
e92 335d -07
330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm)
Audi S4 -99 (324hp/497nm)
Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm)
Bmw 325 iA 2D -93
Bmw 325 4d -92
Comment
-
Comment