Mistä näkee, onko ilmastoinnin kondenssiveden poistoletku tukossa, vai voiko se edes mennä tukkoon? Kosteutta tuntuu tiivistyvän tavallista helpommin tuulilasiin ja ajattelin, että siellä lillii joku vesilammikko jota lämppäri sitten höyrystää?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90 / E91 / E92 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by bemu2000 View Posttuota laakerivikaa ajoin kanssa takaa tuolla aikaisemmalla kysymyksellä. toinen vaihtoehto on että pyöränkulmat pielessä ja renkaat kulunut epätasaisesti. 100-150tkm kilsoilla voi alkaa jo pitää laakerit meteliä. 150-200tkm jo erittäin todennäköisesti.G26 420iA Msport SanremoGreen
F22 220iA Msport EstorilBlau
F20 118i MsportValenciaOrange
E82 118dA TitanSilber
Comment
-
-
Originally posted by Top-1 View PostJipii.
Kuukausi menikin mukavasti ilman ongelmia bemarin kanssa, kunnes tänään "2007 E90 318d työjuhtani" päätti näyttää taas luotettavuutensa...
Kumma juttu että ei herjannut ollenkaan sitä kytkin polkimen merkkivaloa, mikä kyllä syttyy jos ei ole poljin pohjassa. Vai onko tässä ollut kyseessä jokin anturi joka sijaitsee kytkimen puolella. (kytkinremppahan tähän vasta tehtiin heinäkuussa)
Huomenna menen aamulla Iisalmeen hakemaan autoa ja kyllä meinaan huoltomieheltä tivata asiaa tarkemmin...F10 M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Top-1 View PostNo tämä ongelma kai sitten selvisi perjantaina... Vikakoodeja ei ollu löytynyt ja autoa oli tutkittu sieltä sun täältä / eri päivityksiä tehty. Lopulta vika oli paikallistettu irronneeseen kytkimen anturiin?? (ainakin korjaamoselitys puhelimitse oli se)
Kumma juttu että ei herjannut ollenkaan sitä kytkin polkimen merkkivaloa, mikä kyllä syttyy jos ei ole poljin pohjassa. Vai onko tässä ollut kyseessä jokin anturi joka sijaitsee kytkimen puolella. (kytkinremppahan tähän vasta tehtiin heinäkuussa)
Huomenna menen aamulla Iisalmeen hakemaan autoa ja kyllä meinaan huoltomieheltä tivata asiaa tarkemmin...
hmm, ei minulla ainakaan ole ikinä mitään kytkimen merkkivaloa tullut, jos kytkin ei ole ollut pohjassa. :think nuo automaatin jarru/ manuaalin kytkimen anturithan tällaisessa tapauksessa pitäis aina ekana tarkistaa...
Comment
-
-
Originally posted by conehead View Post320d sähköinen kiertovesipumppu antaa vikakoodia eikä lähde enää kuin koputtelemalla pyörimään. Tarviiko tuota tässä muuhun kuin taukolämmitykseen, vai tuleeko talvella vilu?
Webastoa ei ole ja tuota taukolämmitystä en käytä.Olleita ja menneitä
1XE21 2xE30 4xE46 1xE90 3xE91 1xE60 1xE70 1xE71(RIP)
Tällähetkellä perseenalla mersu odotellessa että BMW osaa tehdä jotain muuta kuin 2010 luvulla
Comment
-
-
Mikähän tuossa minun "käyttö"autossa 320i -06 on vikana?
12.8.2011 Rattilukon punainen valo syttyi ja ei antanut enää startata. Hinaus rovaniemen wetterille ja odottelua.
Eilen 12.9.2011 sitten soitin ja kysyin, että mikä kestää? Sanoivat vaihtaneensa rattilukon jo kaksi viikkoa aiemmin ja nyt oli ongelmana ettei saaneet virtoja päälle ja oli kuulemma vaihdettu virtalukkokin kaikkineen paria päivää aiemmin, ei vaikutusta. Vikakoodeihin ei kuulemma päästä käsiksi, ei yhteyttä..
Onkohan muilla ollut vastaavia oireita?
Yli kuukauden on tuo SAATANAN PASKA siellä nyt seisonut eikä tiedä milloin tulee kuntoon ja tuleeko ollenkaan.E21 315 m10b20 TIC 420hp/500Nm @1.9bar
E36 328i coupe -95 "UXI"
Polaris RMK 800 Nordic edition-15
Yamaha yz250 -02
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Posthmm, ei minulla ainakaan ole ikinä mitään kytkimen merkkivaloa tullut, jos kytkin ei ole ollut pohjassa. :think nuo automaatin jarru/ manuaalin kytkimen anturithan tällaisessa tapauksessa pitäis aina ekana tarkistaa...
Ja kyllä mulla ainakin syttyy "merkkivalo" jos yrittää startata ilman että kytkin olisi painettuna pohjaan. Sellainen keltainen iso kuvake, jossa on polkimen/jalan kuva ja nuoli, että poljin tulee painaa pohjaan.
Ihan jo valmiiks jännittää että milloin bimmeri seuraavan kerran joutuu pajalle.F10 M-Sport
Comment
-
-
Mitäs näistä E91 320d (-06 viiva -08) olisi hyvä tietää, jos tuollaista olisi harkitsemassa? Muutamia käynyt ajelemassa ja tuntuu olevan isoja eroja menohaluissa, vaikka kaikki olleet 120kW koneella.’11 E70 X5 40d LCI M-Sport
'02 VW Golf 1.4i
Ex: ’09 E91 320xDA LCI Touring M-Sport
’01 E39 M5, '08 E61 520dA LCI Touring M-sport, ’01 E38 730dA,´01 E39 530i Touring
Comment
-
-
vanne/rengas/spacer
Huomenta. Miljoonaan kertaan on näitä vatvottu mutten löytänyt juuri vastaavaa kokoonpanoa. Eli kumeina olisi 235/35 19 ja vanteina 19/8.5/et35. Auto oli e91 06' h&r 35/20 jousilla. Mitkä olisi sopivat spacerit et pyörät tulisi mahdollisimman lähelle pyöränkaarta? Edellytyksenä ettei rengas raapisi lokasuojan sisäpintaa millään kuormalla. Kiitoksia taas avusta.
Comment
-
-
Originally posted by Kerppo71 View PostHuomenta. Miljoonaan kertaan on näitä vatvottu mutten löytänyt juuri vastaavaa kokoonpanoa. Eli kumeina olisi 235/35 19 ja vanteina 19/8.5/et35. Auto oli e91 06' h&r 35/20 jousilla. Mitkä olisi sopivat spacerit et pyörät tulisi mahdollisimman lähelle pyöränkaarta? Edellytyksenä ettei rengas raapisi lokasuojan sisäpintaa millään kuormalla. Kiitoksia taas avusta.
oli tuolla oma topikki myös näille rengas/vanne jutuille... 10mm spaceri menee ainakin varmasti ja todennäköisesti myös 15mm.
Comment
-
-
Originally posted by 174000 View PostMitäs näistä E91 320d (-06 viiva -08) olisi hyvä tietää, jos tuollaista olisi harkitsemassa? Muutamia käynyt ajelemassa ja tuntuu olevan isoja eroja menohaluissa, vaikka kaikki olleet 120kW koneella.
Uudemmissa on pienempi kulutus,
mutta uudemmissa on jonkin verran ollut ongelmaa jakopään kanssa.
Tosin kostee jotain prosentteja autoista.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Konehuoneesta kuuluu ujellus, muuten auto toimii ihan ok. Katselin muita aiheeseen liittyviä ketjuja ja tuli melko selväksi että turboa on mennyt paskaksi ujelluksen saattelemana. Onko ujellukseen löytynyt muita syitä? ääni kuuluu kiihdyttäessä, tasa kaasulla katoaa.
Huomenna lähdetään silti 500km matkalle kotiin, joten kysäisen mitä tehdä tien päällä jos toi turbo hajoaa lopullisesti?
Jotenkin tuntuu, että miten turbo voi mennä paskaksi 115 tkm kohdalla. edellinen auto (VW) rullasi yli 200 ilman mitään vikoja.
Comment
-
-
Originally posted by Mrjussi View PostKonehuoneesta kuuluu ujellus, muuten auto toimii ihan ok. Katselin muita aiheeseen liittyviä ketjuja ja tuli melko selväksi että turboa on mennyt paskaksi ujelluksen saattelemana. Onko ujellukseen löytynyt muita syitä? ääni kuuluu kiihdyttäessä, tasa kaasulla katoaa.
Huomenna lähdetään silti 500km matkalle kotiin, joten kysäisen mitä tehdä tien päällä jos toi turbo hajoaa lopullisesti?
Jotenkin tuntuu, että miten turbo voi mennä paskaksi 115 tkm kohdalla. edellinen auto (VW) rullasi yli 200 ilman mitään vikoja.kai se sitten on sitä, että auton ollessa kunnossa pääsee nauttimaan LAADUKKAASTA kyydistä
Comment
-
Comment