JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Totta mitä miyli kirjoitti tulpista. Juuri muita sinne kannata laittaa, ehkä jotain bemun omia yks kärkisiä mitkä on tarkoitettu +500hv peleihin voi Bemariosat.fi Matilta kysyä kyllä. Itse ehkä alkuunsa kun niistä ei paljoa näissä N54 koneissa ole kokemusta niin hankkisin ne NGK tulpat. Puolat voi kanssa vittuilla, joten siihen on hyvä varautua kanssa. Tai jos ei ole koskaan vaihdettu niin suosittelisin nekin vaihtamaan samalla.
Juu se USB piuha on hyvä tosiaan olla vedetty hanskalokeroon niin on kivempi sitten loggailla.
Noilla JB4 asetuksilla on kyllä valtava merkitys kulkupuoleen. Jos on vähän viturallaan niin ei tahdo auto kulkea mihinkään. Tänään vähän testimielessä säädin menu 12 arvoa alemmas 3000-->2400 ja vittu ei tapahtunut mitään alle 3000rpm sitten vasta alkoi targetti ja buusti kohtaamaan. No äkkiä takaisin 3000 niin alkoi taas potkimaan niin ennenkin
Haluan vielä sanoa, etten parjaa ebaysta ostettuja dp:tä. Omaani haluaisin varmistua tunnetusta merkistä, jonka kurvit on kohdillaan ja istuvuus koettu hyväksi. Edellisessä viestissä olikin asennuksista jo, sinne suuntaan peukkua!
Ei ole kokemusta, mutta oon monesti lukenut, että halppis DP:t ei aina meinaa istua. Siinä ottaa kyl tietoisen riskin, jos ostaa halppikset. Ne kun ei muutenkaan ole helpot laittaa tai sovitukseltaan väljät, niin siinä tosiaan helposti aiheuttaa asennuksen tuskaa tai sit lopputulos resonoi johonkin lämpöpeltiin tms.
Uudempi 135i N55 moottorilla käyttää samanlaista putkia dp taaksepäin kuitenkin ilman katalysaattoreita. Semmoisesta kun nakkaa vielä keskimmäisen pätkän katillisen tilalle niin saa sen kerralla kuntoon.
Kuvista päätellen Performance olisi vielä ilman keski vaimenninta. Tästä ei ole varmaa tietoa.
Todella hieno. Millä spekseillä on noi vanteet?
Eikä sanaakaan liittyen 335i:n tai jb4:n. Pahoittelut täydellisestä off-topicista
Uudempi 135i N55 moottorilla käyttää samanlaista putkia dp taaksepäin kuitenkin ilman katalysaattoreita. Semmoisesta kun nakkaa vielä keskimmäisen pätkän katillisen tilalle niin saa sen kerralla kuntoon.
Kuvista päätellen Performance olisi vielä ilman keski vaimenninta. Tästä ei ole varmaa tietoa.
Todella hieno. Millä spekseillä on noi vanteet?
Eikä sanaakaan liittyen 335i:n tai jb4:n. Pahoittelut täydellisestä off-topicista
Dp asennus kyllä kiinnostaa! Pistän nimimerkin korvantaakse ja palaan asiaan, kun saan mokomat hommattua.
Piispanristin palvelut eivät minua enää kiinnosta.
Pohjoisen Poika: 19x8,5 et35 & 19x9,5 et35
jb4 jb4 jb4!!!
Edit: Ei ole datakaapelia vedetty hanskalokeroon. En oo perehtynyt asiaan sen enempää, mutta kaipa siihenkin joku ohje jostain löytyy.
Suoraan Burgerilta vissiin edullisin tilata tuo purkki? Paljonko tuommoinen tulee tulleineen ja posteineen maksamaan kun hinta on $479.00? Tuosta ois 599€. :think
Viikon ollu auto ja eihän se enää tunnu menevän mihinkään...
Suoraan Burgerilta vissiin edullisin tilata tuo purkki? Paljonko tuommoinen tulee tulleineen ja posteineen maksamaan kun hinta on $479.00? Tuosta ois 599€. :think
Viikon ollu auto ja eihän se enää tunnu menevän mihinkään...
DCI:n kanssa 623,12€. Tulleihin meni 170€, kun olin rehellinen kansalainen ja maksoin kiltisti sen mitä piti. Merkkasivat burgerilla kyllä tavaran kokonaisarvoksi 95€. Mutta raharikos on pahin rikos.
Suoraan Burgerilta vissiin edullisin tilata tuo purkki? Paljonko tuommoinen tulee tulleineen ja posteineen maksamaan kun hinta on $479.00? Tuosta ois 599€. :think
Viikon ollu auto ja eihän se enää tunnu menevän mihinkään...
Hyvä huomio Sitten vaan Jb4 ja DP:t. Kannattaa ainakin kysyä Blitz nimimerkiltä. Varmaa toimitusta ja asennusta myös. Ennen kaikkea asennuksen kanssa voi olla mahdollista saada pieni tsekkaus et kaikki asetuksen oikein ja logit näyttää hyvältä. Tai en nyt varmaksi uskalla hänen puolesta sanoa, mutta kysykää hemmot hyvät häneltä
Eipä tarvi sitten arpoa saako myyjältä suomenkielistä kunnollista tukea
Mitkä downpipet hoikkas sulla oli? Nämä Pohjoisen pojun downpipet istuu paljon paremmin, ja on väljemmät asentaa, tai ainakin irroittaa. Nämäkin on tosin ottanut kiinni siihen samaiseen peltiin mitä sullakin. Ylimääräisiä ääniä tässä taitaa olla sen verran enemmän ettei häiritse
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Minulla VRSF DP:t. Taitaa minulla olla se vika, että ehkä ottanut joskus jonkun reippaamman pohjakosketuksen. Se voi olla se syy miksi ###tu hinkkaa lämmönsuojapeltiin. Itse VRSF putkista ei ole paljoa huonoa palautetta istuvuuden vuoksi luettavissa.
Voiko ne olla 2,5" putkea? Kun niitäkin ollut joillain ollut.
Vrsf:n dp:t siinäkin on.
Toki joka ikinen ylimääräinen ääni haittaa ja häiritsee.
Pieni vaihtipyörän rolina ja hukkaporttien rallatus kuuluu jokaiseen manuaali N54:n
Vrsf:n dp:t siinäkin on.
Toki joka ikinen ylimääräinen ääni haittaa ja häiritsee.
Pieni vaihtipyörän rolina ja hukkaporttien rallatus kuuluu jokaiseen manuaali N54:n
Ok. Nämä ihan kirjaimellisesti tippui käsiin kun pannat ja pultit oli irti.
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment