Originally posted by Kapanos
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
DPF:n poisto / E9x Diesel viritys
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
-
-
Originally posted by makeclick View Post90L/h Tehdaskorjattu -> 0445010073 Uusi ->0986437320
Uutena tosin sitä et tule varmaan saamaan ja tehdashuollettu käytännössä uusi. Kaikki kuluva vaihdettu, runko vanha + "halvempi" näin.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostSigun toukasta DPF poistettu ja ohjelmointi AJ-Techillä. Tulos: 414hv/807Nm
Pahoittelut, jos on E9x ot.
mut jos samalla ooteellä jatketaan,ni onko tosta rajattu väännöt alas,kun sitä ei ton enempää ole..?-Tepan Paja-
Veikkola city
0405203098
Maalaustyöt yli 25v kokemuksella
Comment
-
-
Originally posted by tepabmw View PostEiköhän kuuskympeille ole oma topiikkinsa..
mut jos samalla ooteellä jatketaan,ni onko tosta rajattu väännöt alas,kun sitä ei ton enempää ole..?
Ei ole rajattu. Otettu se, mitä vaivatta tuli. Eihän kaikki ole saaneet edes 800Nm kasaan vai mitä tarkoitat?Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Lakulla hyvä pumppu uudemmaksi ku noinkin hyvin irronut mulla ei lähteny ku vajaa 390 ja noillakin jo railpaineet kyykkää pitkässä vedätyksessä.ex bimmers: | BMW e91 335dA | BMW e34 518i | BMW e60 530dA | BMW e36 318iS |
Comment
-
-
Originally posted by degneva View PostAJ Techillä käyty tänään. DPF pois ja ohjelma sisään.
314hv / 707nm, autona 330d -06.
Suosittelen, todella mukava ja pätevä äijä!
Mitäs tuo otti aikaa ja oli ilmeisesti ihan paikanpäällä DPF:n fyysinen poisto?:thinkex:TitanSilber E60 530xda M-Sport
ex:TitanSilber E91 330da
-Karkkila Connection-
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostSama konehan siinä on?
Ei ole rajattu. Otettu se, mitä vaivatta tuli. Eihän kaikki ole saaneet edes 800Nm kasaan vai mitä tarkoitat?
Melko yleisesti,kun mennään järkevillä ahto/pakopaineilla,tuolla yli 400hv:n teholukemalla ylitetään myöskin 900nm rajapyykki..-Tepan Paja-
Veikkola city
0405203098
Maalaustyöt yli 25v kokemuksella
Comment
-
-
Tunnissa Antti hoitaa DPF:n tyhjäyksen.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by tepabmw View PostKonehan on toki sama,mutta otsakkeeseen vedoten eri..
Melko yleisesti,kun mennään järkevillä ahto/pakopaineilla,tuolla yli 400hv:n teholukemalla ylitetään myöskin 900nm rajapyykki..Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Originally posted by aku1979 View PostAikamoiset numerot saatiin! Onko tuossa otettu kaikki mikä ohjelmalla + dpf:n poistolla on mahdollista? Vai onko autossa muutakin viriä?
Originally posted by Rikardo View PostPitääpä itsekin alkaa suunnitella pientä päiväreissua Seinäjoelle kesällä.
Mitäs tuo otti aikaa ja oli ilmeisesti ihan paikanpäällä DPF:n fyysinen poisto?:thinkLast edited by degneva; 23-10-2015, 00:56.
Comment
-
-
Originally posted by Kissvesala View PostEi se ihan nuinkaan mene. Se 900nm vaatii jo vähä muutakin.
Mutta pointtina olikin se,että komponenttien ollessa edes suurinpiirtein kohdallaan,pitäisi tuolla yli 400hevosen lukemalla väännöt alkaa ysiluvulla,jollei niitä sitten ole asiakkaan toiveesta alaspäin rajattu,tai luistava voimansiirto ei ole sitä rullalle välittänyt..
Jos ei se ihan näinkään mennyt,niin valaise meitä mietteilläsi..-Tepan Paja-
Veikkola city
0405203098
Maalaustyöt yli 25v kokemuksella
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostMitä eroa noissa oikeastaan siis on?
Eli Boschin numeroita ja eti tota 044 alkusta tai jos halut jonkun autosta revityn version ni eti tota toista numeroo.
Pitää sit vielä sanoo, että toi pumpun päivityksen jäljeen ei NIIIIN paljon sitä tehoa tule lisää tai ei siitä mitenkää automaattisesti 100hp tule! Autossa alkaa kaikki muukin ottamaan kiinni. Riippuu tietty mitä autolta hakee.
Nyt olen alkanut tutkiskelemaan, että lisääkö tuo vanhempi pumppu myös kulutusta, ehkä raskaampi pyörittää? Se kävisi myös järkeen, miksi bmw tuon pienempituottoisen sinne on laittanut. Tai sitten ohjelma on jo niin muuttunut että ecomittari ei näytä oikein... tutkiskelua...Harrastepaholainen 335d:
Räyskäkä 1/4 mailia:12.553
Kiikala 1/4 mailia: 12.357s 186km/h
Comment
-
-
Originally posted by tepabmw View PostTätä juuri tarkoitinkin,tosin ei se kauheita vaadi,90mg pumppu,tehokkaampi välijäähy ja hyvä ohjelma.
Mutta pointtina olikin se,että komponenttien ollessa edes suurinpiirtein kohdallaan,pitäisi tuolla yli 400hevosen lukemalla väännöt alkaa ysiluvulla,jollei niitä sitten ole asiakkaan toiveesta alaspäin rajattu,tai luistava voimansiirto ei ole sitä rullalle välittänyt..
Jos ei se ihan näinkään mennyt,niin valaise meitä mietteilläsi..
Oletko nyt sanomassa, että vakiona noilla hepoilla pitäisi vääntö olla 900 ja autossani on vikaa ?Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
moi
en näe ohjelman hyvyytenä jotain momenttipiikkiä 1800-2400rpm:n väliin vaan riittävän momentin ja sen säilyvyyden läpi kierroslukualueen.
paljonko momenttia on jäljellä 4000,4500,4800rpm:ssä?.
mutta kaikki tavallaan katsovat omilla haluillaan miten hyvyys mitataan...
PasiFord Capri-69 3,0 turbo. 350hv ja 500nm 1986
Golf GTD-83 1,6d 120hv ja 350nm,1987
Golf GTI turbo-83 1,8 282hv ja 400nm 1,2bar , 1989
Opel corsa GSI turbo -89 1,6 235hv ja 350nm 1,3bar ,1996 100-200 10s
Opel corsa GSI turbo -89 616hv ja 740nm 1,8bar.12,4s 1/4 / 207km/h 100-200 4,5s. 0-1km 298km/h
BMW 330d-00 250hv ja 630nm
BMW 330D-05 vakio 2005
BMW 335DAT-07 361hv ja 780nm 2007-- 13,32 1/4 ja 235 topspeed
BMW 530DA-09 LCI n.320hv e60
BMW 535D Xdrive 2012 F11 447hv ja 870nm
Comment
-
-
Vähän on loppupeleissä juttuja kirjoiteltu x35d öljynpolttimista.. samaa perhettä ollaan joten eiköhän topiceissakin voida mennä ihan vapaasti ristiin korimalleista välittämättä. Todella hyvät luvut Laku saanut! Itse tykkään jos korkea teho saavutetaan matalemmalla alakierrosten huippuväännöllä, sehän on vain ohjelmoijan hyvyyttä!
Täällä on myös railipumppu vaihdettu vanhempaan 90mg tuottavaan ja kuten Make kirjoittikin, mietitty sen nostavan kulutusta vakio 70mg pumppuun nähden. DPF tyhjennys, leveämmät takarenkaat, IC, pumppu.. tällä hetkellä tuntuu että kulutus on kasvanut ainakin 1l/100km vakioon nähden, tosin tehoakin on reilusti enemmän. Kilsoja tulee 30-40tkm vuoteen joten tankillisella päästävien kilometrien määrä painaa vähän vaakakupissa myös (vain vähän).G30 540i
F32 435d
Comment
-
Comment