Ei vielä, mutta aion hankkia, jahka taas on budjetissa tilaa. Verrattuna epäkeskopultein tehtyyn säätöön tuon säätäminen on vähän kimurantimpaa, kun ei ole yksiselitteistä camber- tai auraussäätöä, mutta eipähän niitä kaiken aikaa tartte kuitenkaan rukata.
Ei vielä, mutta aion hankkia, jahka taas on budjetissa tilaa. Verrattuna epäkeskopultein tehtyyn säätöön tuon säätäminen on vähän kimurantimpaa, kun ei ole yksiselitteistä camber- tai auraussäätöä, mutta eipähän niitä kaiken aikaa tartte kuitenkaan rukata.
mulla omassa tehty säädöt räsiksen säätölätkillä, e39 säätöpulteilla ja E34 M5:n orggispuslilla.
mulla omassa tehty säädöt räsiksen säätölätkillä, e39 säätöpulteilla ja E34 M5:n orggispuslilla.
Se on se toinen vaihtoehto, mutta mulla on palkki sellaisenaan vimpan päälle pulverissa, enkä ymmärtänyt aikanaan tehdä säätöjä, kun ei ole tarkoitus madaltaa. Sittemmin olen oivaltanut, että myös originaalia leveämmät takagummit tarttisi saada originaalia pystympään/vähemmälle auraukselle.
Tuo on semmoinen helppo bolttoon ratkaisu samalla, kun vaihdan e32 kynkät
millane operaatio tuo etupuskuri on ottaa irti, pitäs lokarit vaihtaa niin jos puskurin irrottamisella alottas, ihan originAl puskuri on. Monella pultil/ruuvilla kiinni ja mistä lähtee ettimää niitä. ei löytynyt mitään ohjetta lontooksikaan
Attached Files
Last edited by korhu123; 23-03-2017, 10:27.
Reason: puuttuu tietoa
Mielenkiinnosta pitää kysyä, notta miksi E32 kynkät? :think
Tähän on kolme syytä:
1. Olemassa olevat kynkkäni on edellinen omistaja turmellut rälläkällä mahduttaakseen e32 alpinan kymmentuumaiset vanteet autoon, joten tarvitsin uudet. Ensimmäiset sopivat sattuivat olemaan e32.
2. Moottorimuutoksen myötä tarvitsen suuremmat jarrut, ja tähän tarkoiitukseen sopivat on e32 740i:ssä. Jarrut tuli kynkkien mukana kaikkine tykötarpeineen
3. E32 kynkät ovat mitoiltaan samat, kuin e24, mutta napa tuo pyörää ulos muistaaksen 7mm puoleltaan verrattuna e24 napaan, jolloin em. Alpinat mahtuu pyörimään ilman laittomia välirenkaita.
millane operaatio tuo etupuskuri on ottaa irti, pitäs lokarit vaihtaa niin jos puskurin irrottamisella alottas, ihan originAl puskuri on. Monella pultil/ruuvilla kiinni ja mistä lähtee ettimää niitä. ei löytynyt mitään ohjetta lontooksikaan
Puskurien päässä on lokasuojan puolella 10mm pultit ja runkopalkkeihin menee sisälle kannakkeet jotka on pulteilla kiinni, näät ne ku katot konehuoneen puolella siitä mihin runkopalkki päättyy, sit vaa vedät sen pois
e28 535i Touring
e28 m535i + s38
e34 535i --> ?
Ei se ole harrastus eikä mikään mihin ei kaikki aika ja rahat menisi
1. Olemassa olevat kynkkäni on edellinen omistaja turmellut rälläkällä mahduttaakseen e32 alpinan kymmentuumaiset vanteet autoon, joten tarvitsin uudet. Ensimmäiset sopivat sattuivat olemaan e32.
2. Moottorimuutoksen myötä tarvitsen suuremmat jarrut, ja tähän tarkoiitukseen sopivat on e32 740i:ssä. Jarrut tuli kynkkien mukana kaikkine tykötarpeineen
3. E32 kynkät ovat mitoiltaan samat, kuin e24, mutta napa tuo pyörää ulos muistaaksen 7mm puoleltaan verrattuna e24 napaan, jolloin em. Alpinat mahtuu pyörimään ilman laittomia välirenkaita.
Tämä selvä.
Alunperin mielsin virheellisesti, että E28:n alle ollaan sovittelemassa, mutta nythän tämä valkeni
Nimim. Kondomduckilla on e30 alla vastaavat puslat. Sen mitä voin sivusta huudella niin lähinnä pieneen säätöön soveltuvat ja tuo orkkis säätöavain on ihan käyttä kuraa. Oliskohan maksimi korjaus ollu asteen luokkaa mutta en nyt millään muista oliko se molempien puslien summa.
Avain Taipuu pilalle melko varmasti ennen kuin kaikki neljä puslaa on säädetty alueelle , ellei avaimeen ole tullut vahvistuksia/parannusta. Toi on kuitenkin aika piukka paketti palkkiin paikalleen ja siten tosi jäykkä säädettävä.
Säätöavain tosin toimii hyvin muottina oikealle avaimelle. Ite ku tekee nii tulee hyvä
Pitäisköhän kuskinpuolla maton alla olla jonkinlainen lepuutus tuki juttu pellistä? Matto menee ruttuun kun siin jalkaa pitää ja painelee:think Maton alla ei näyttäs koskaan mitään olleen
Pitäisköhän kuskinpuolla maton alla olla jonkinlainen lepuutus tuki juttu pellistä? Matto menee ruttuun kun siin jalkaa pitää ja painelee:think Maton alla ei näyttäs koskaan mitään olleen
vasemman jalan alleko? mulla siellä maton alla on sellainen styroxinen tuki.
Comment