Originally posted by Rhodry
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by peto2 View PostNyppää piuha irti siitä valintakytkimestä niin menee normi modeenBMW F30 330e 2017
Ex list. e36 318is, e36 325iA, e34 540iA,
e36 325i, e36 318ti, e36 328i, e36 328i, e87 120d, e70 3.0d, F21 125da, E90 330D
Comment
-
-
Originally posted by Spiddu View Posttyhmä kysymys, mutta mihin suuntaan ja miten irtoaa.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Noniin, pääsin jopa kotiin asti ja puhelinkin suostuu taas pelaamaan. Kuvien laadusta voi syyttää iPhonea
Tuo näky oli tosiaan vastassa kun venakoppa avattiin. Nuo mie laitoin kiinni ja kummasti toimii auto paljon paremmin, ei nyi ja liikahtaakin jopa, ja nakutus hiljeni huomattavasti.
En tiedä näkeekö tuosta mutta siis ainakin tuosta keinuvivusta puuttuu pala tuosta alhaalta.
Sitten siihen toiseen asiaan:
Tuo ei varmaan oo ihan normaalia?
Oli vielä yks kysymys mutta iPhone onnistu hävittämään kuvan siitä niin en jaksa yrittää selittää sitä asiaaBMW E34 525i Touring -91, BMW E91 335d -06
Exät: E46 325i -00, E34 525i -91 Luuska 2.0, E39 523i -99, E34 520i -93, E38 725tds -96, E34 535i -89 "Luuska", E36 325i -92,
E46 320d -04, E46 320d -02, E38 740iA -94, E30 316i -89, E34 520i -92, E36 325i -92, E36 320i -93, E30 316 1.8 -88, E30 316i -90
Comment
-
-
Nojoo.
Ei syyttä ole moottorin sisäisien osien kiinnitykseen momentteja kehitetty
Kannattaapi tarkastaa oikeat momentit, ja kiristellä kaikki, niin ei tule jatkossa yllätyksiä...
Kaasuläppä on likanen, koska PCV (huohotuskaasut) viedään imuputkeen ennen kaasuläppää, ja öljyhöyry/kosteus sotkee kaasuläpän.
Aika paljon näkyy olevan kosteudesta johtuvaa slaimaa, jos jäähärit ja öljyt ei sekoa, niin ei kannata murehtia sen enempää.
Kaasuläpälle puhdistus kannattaa kyllä suorittaa.
Edit : M30 nyt on vähän dieselimäinen käynniltään aina, mutta jeesaa jo, kun vaihtaa keinuvipuihin kaikki epäkeskot, pultit ja mutterit, niin hiljenee jonkinverran. Ainakaan kireemmällä nokalla tosta ei kuitenkaan mitään hiljasta saanu.Last edited by Klasu-; 16-03-2014, 04:37.
Comment
-
-
Jarrutuksessa ravistaa, pintajarrutuksessa ei mitään, normi kaupunkijarruttelussa tuntuu että lähtee ratti kohta irti, ja hieman ku jarruttaa kovempaa niin tärinä lakkaa. Jarrut juuri täysin uusittu eikä aluksi ollut ongelmia, enkä millään jaksa uskoa että nuo jäähdytetyt etulevyt olisi kierossa kun en rallia harrasta niin että niitä kuumaksikaan sais...
Oisko tässä nyt ne reaktiotangot vaihtolistalla sitten?
http://incarnated.pp.fi linkit kuntoon BMW->bmw
Comment
-
-
Originally posted by Incarnated View PostOisko tässä nyt ne reaktiotangot vaihtolistalla sitten?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by Incarnated View PostJarrutuksessa ravistaa, pintajarrutuksessa ei mitään, normi kaupunkijarruttelussa tuntuu että lähtee ratti kohta irti, ja hieman ku jarruttaa kovempaa niin tärinä lakkaa. Jarrut juuri täysin uusittu eikä aluksi ollut ongelmia, enkä millään jaksa uskoa että nuo jäähdytetyt etulevyt olisi kierossa kun en rallia harrasta niin että niitä kuumaksikaan sais...
Oisko tässä nyt ne reaktiotangot vaihtolistalla sitten?E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostKesällä: Chevrolet Corvette C6 Z51 6-speed manual
Kesällä: Myydään/vaihdetaan Bmw 320i -95 Cabriolet M-sport "Holsetti laitettu!"
Kauppakassina: Hyundai i30 -21
-Raahe Connection-
-Team Kärppä- limited edition
Comment
-
-
Keskikonsolin saa irti kun ottaa taka tupakansytyttimen vierestä molemmat peitelevyt auki ja pitkällä ruuvarilla ruuvit auki. Sitten käppärin pussi pois ja edessä on yksi ruuvi siinä "lokeron" etuosassa. Jos tarvii enemmän purkaa niin etuosa lähtee kun ottaa soittimen/säätöpaneelin vierestä pystysuuntaiset peitelevyt pois ja alla ruuvit. Sitten vaihdekeppi ja pussi pois ja jalkatiloissa verhoilun alla ruuveja.Autopalvelu MH-motor
Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
Maxxecu myynti ja asennus
www.mh-motor.fi 0503218217
Kulkineet:
E6 2000 touring
E6 2002 touring
E30 318is ///Mtechnic 2
E34 ///M5 nürburgring
E34 S62b50 turbo dct
E39 523i ///Msport
F30 320d
Comment
-
Comment