Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 Kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jepe-
    BTCF Member
    • Feb 2008
    • 713
    • Kotka

    Lähteekös oven avauskahvan ympäriltä se kehys helposti irti? Onko helpompaa maalata vanha vai vaihtaa uuteen?

    Ja toinen juttu mikä pistää silmään, lukossa avaimen reijässähän pitäisi olla sellanen läppä jutska? Mulla se on jotenkin jäänyt sisään tai irronnut, pystyykö sen korjaamaan?
    Alpina B10 3.3 Touring
    Ex. 5xE30, 4xE34 1xE39

    Comment

    • Bmw Master
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2004
      • 13155
      • Kokomo

      Originally posted by jepe- View Post
      Lähteekös oven avauskahvan ympäriltä se kehys helposti irti? Onko helpompaa maalata vanha vai vaihtaa uuteen?

      Ja toinen juttu mikä pistää silmään, lukossa avaimen reijässähän pitäisi olla sellanen läppä jutska? Mulla se on jotenkin jäänyt sisään tai irronnut, pystyykö sen korjaamaan?
      Lähtee ja uusi on halpa. Ohjeita netti täynnä.

      Sen läpän jousineen voi laittaa takaisin jos sellaisen jostain saat, minä ostin koko kahvan lukkoineen ja otin siitä.

      Comment

      • jepe-
        BTCF Member
        • Feb 2008
        • 713
        • Kotka

        Originally posted by Bmw Master View Post
        Lähtee ja uusi on halpa. Ohjeita netti täynnä.

        Sen läpän jousineen voi laittaa takaisin jos sellaisen jostain saat, minä ostin koko kahvan lukkoineen ja otin siitä.
        Kiitoksia tästä.
        Alpina B10 3.3 Touring
        Ex. 5xE30, 4xE34 1xE39

        Comment

        • Urpo_rotta
          BTCF Member
          • May 2012
          • 5257
          • Pirkkala

          Mistä ottasitte virran sähköflektille (120w)?
          Tulipellissä olevasta jakopisteestä ja omalla irtosulakkeellansa? Saako otettua minkään sulakkeen takaa mikä tuon kestää?

          Letkun väliin tuleva katkaisija varmaan kestää tuon verran virtaa että ei tarvi relettä? Tosin helppohan se relekin on laittaa.
          E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
          E34 525i -90 twinturbo 427/519

          N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
          VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
          Kysy jos tarvetta

          Comment

          • hoonaaja
            Bimmer Rookie
            • Oct 2004
            • 77
            • mäntsälä

            E34 M5 -92 edc alustasta mehut pihalla edestä!
            Mitkä tilalle? Käykö 535/540 pamput tohon heittämällä?
            Pitäis auto saada kasaan ennen bimmereitä!

            Comment

            • Bmw Master
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2004
              • 13155
              • Kokomo

              Originally posted by hoonaaja View Post
              E34 M5 -92 edc alustasta mehut pihalla edestä!
              Mitkä tilalle? Käykö 535/540 pamput tohon heittämällä?
              Pitäis auto saada kasaan ennen bimmereitä!
              Osta jotkut coilit, mä voin ostaa nuo rikkinäiset edc iskarit.

              Comment

              • KarkkainenL
                Aluevastaava
                • Sep 2013
                • 767
                • Tampere

                Ulkolämpötila anturin vastuksen koko? Vanha vastus lähteny käveleen ja nyt näyttää -30 kokoajan mitä melkein näillä keleillä jo hetken uskoin
                Vikakoodinluku INPA ja VagCom Tampere

                E28 520ia M30B35 Turbo 520hp 740nm

                EX E36 320iA -98
                EX E39 520i -01
                EX E34 525 Tds -95

                Comment

                • Muurahainen
                  BTCF Member
                  • Dec 2006
                  • 9194
                  • Nurmijärvi

                  Originally posted by Läbä View Post
                  Ulkolämpötila anturin vastuksen koko? Vanha vastus lähteny käveleen ja nyt näyttää -30 kokoajan mitä melkein näillä keleillä jo hetken uskoin
                  Osta se anturi. Siellä on oikea lämpövastus sisällä.

                  Comment

                  • MH motorsport
                    BTCF Member
                    • Sep 2011
                    • 2301
                    • Turku

                    Originally posted by Urpo_rotta View Post
                    Mistä ottasitte virran sähköflektille (120w)?
                    Tulipellissä olevasta jakopisteestä ja omalla irtosulakkeellansa? Saako otettua minkään sulakkeen takaa mikä tuon kestää?

                    Letkun väliin tuleva katkaisija varmaan kestää tuon verran virtaa että ei tarvi relettä? Tosin helppohan se relekin on laittaa.
                    Tulipellissä oleva virtapiste + ja maadoitus - johonkin fiksuun paikkaan esim siihen konepellin valon maadoitukseen. Itse laitoin releen konetilaan ja johdot katkaisijalle kabiiniin siitä kuskin puolelta sulakeboksin takaa. alkuperäinen lämpöanturi ohjaa ja pakkosyöttö katkaisijalla. Viskolla heitin vesilintua. Esim apulaitehihnan irroitus sekunnissa ilman työkaluja ja tilaa huomattavasti.
                    Autopalvelu MH-motor
                    Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
                    Maxxecu myynti ja asennus
                    www.mh-motor.fi
                    0503218217
                    Kulkineet:
                    E6 2000 touring
                    E6 2002 touring
                    E30 318is ///Mtechnic 2
                    E34 ///M5 nürburgring
                    E34 S62b50 turbo dct
                    E39 523i ///Msport
                    F30 320d

                    Comment

                    • Urpo_rotta
                      BTCF Member
                      • May 2012
                      • 5257
                      • Pirkkala

                      Originally posted by Pikkuvelii View Post
                      Tulipellissä oleva virtapiste + ja maadoitus - johonkin fiksuun paikkaan esim siihen konepellin valon maadoitukseen. Itse laitoin releen konetilaan ja johdot katkaisijalle kabiiniin siitä kuskin puolelta sulakeboksin takaa. alkuperäinen lämpöanturi ohjaa ja pakkosyöttö katkaisijalla. Viskolla heitin vesilintua. Esim apulaitehihnan irroitus sekunnissa ilman työkaluja ja tilaa huomattavasti.

                      Jep, visko on tarkoitus heittää mäelle. Tuota en tullut ajatelleeksi, että vakiota anturiakin voi käyttää, missä asteessa se lähtee pyörimään? Tarkoitat ilmeisesti syylärin päässä olevaa anturia?
                      Pakko ohjaus olisi kyllä ihan hyvä juttu tehdä myös. Ensiviikolla mustaa johtoa hankkimaan....
                      E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
                      E34 525i -90 twinturbo 427/519

                      N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
                      VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
                      Kysy jos tarvetta

                      Comment

                      • MH motorsport
                        BTCF Member
                        • Sep 2011
                        • 2301
                        • Turku

                        Vakiossa on kaksi vaihetta. Toinen menee vastuksen kautta n 90c eli flekti pyörii hiljaa ja n 95c täydellä teholla. En tiedä tarkemmin.
                        Muista myös sulakkeet ja oikein mitoitettuna johdon paksuuden mukaan!
                        Autopalvelu MH-motor
                        Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
                        Maxxecu myynti ja asennus
                        www.mh-motor.fi
                        0503218217
                        Kulkineet:
                        E6 2000 touring
                        E6 2002 touring
                        E30 318is ///Mtechnic 2
                        E34 ///M5 nürburgring
                        E34 S62b50 turbo dct
                        E39 523i ///Msport
                        F30 320d

                        Comment

                        • Urpo_rotta
                          BTCF Member
                          • May 2012
                          • 5257
                          • Pirkkala

                          Originally posted by Pikkuvelii View Post
                          Vakiossa on kaksi vaihetta. Toinen menee vastuksen kautta n 90c eli flekti pyörii hiljaa ja n 95c täydellä teholla. En tiedä tarkemmin.
                          Muista myös sulakkeet ja oikein mitoitettuna johdon paksuuden mukaan!

                          Jos johto on ko. Virralle riittävä, mitä se sulakkeeseen liittyy? Sulakehan kuuluu olla mitoitettu "heikoimmaksi lenkiksi" mutta kuitenkin niin että kestää tarvittavan kuorman??
                          E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
                          E34 525i -90 twinturbo 427/519

                          N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
                          VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
                          Kysy jos tarvetta

                          Comment

                          • MH motorsport
                            BTCF Member
                            • Sep 2011
                            • 2301
                            • Turku

                            Originally posted by Urpo_rotta View Post
                            Jos johto on ko. Virralle riittävä, mitä se sulakkeeseen liittyy? Sulakehan kuuluu olla mitoitettu "heikoimmaksi lenkiksi" mutta kuitenkin niin että kestää tarvittavan kuorman??
                            Juurikin näin
                            Autopalvelu MH-motor
                            Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
                            Maxxecu myynti ja asennus
                            www.mh-motor.fi
                            0503218217
                            Kulkineet:
                            E6 2000 touring
                            E6 2002 touring
                            E30 318is ///Mtechnic 2
                            E34 ///M5 nürburgring
                            E34 S62b50 turbo dct
                            E39 523i ///Msport
                            F30 320d

                            Comment

                            • jepe-
                              BTCF Member
                              • Feb 2008
                              • 713
                              • Kotka



                              Onko joku noista tulpista oikea kuskin/repsikan kohdille pohjaan? Se noin 20mm reikä siinä.
                              Alpina B10 3.3 Touring
                              Ex. 5xE30, 4xE34 1xE39

                              Comment

                              • Bansku
                                Bimmer Enthusiast
                                • Nov 2011
                                • 1493
                                • Savo

                                Tuli hommattua tollanen 535 tossa eilissä päivänä, vähän ihteä rupesi epäillyttämään että siitä olisi menossa vauhtipyörä paskaksi kun käynnistäessä välillä pitää pienen kolauksen ja sammuttaessa sitten sellanen jännä rolina käy sieltä suunnilta, kaverin edellisessä 535:ssa oli sama homma, sitä tosin ei ikinä tutkittu vaan se lähti kiertoon. Eikös näissä ole kaksoismassa vauhtis, äkkiseltään en muuta keksi mikä äänen päästäisi kuin se.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎