Nyt ois pari pientä kysymystä tost e34 mittaristosta. Missä vois mahdolliset viat olla = nopeusmittari toimii mut kilometri ei lisäänny (ei digi mallinen trippi ja kokonais kilsat) Ja käynnistäessä kulutus mittari siirtyy suoraan yli 30 litran kulutukseen ja pysyy siel siihen asti ennenkun sammuttaa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by ^^RoVeR^^ View PostNyt ois pari pientä kysymystä tost e34 mittaristosta. Missä vois mahdolliset viat olla = nopeusmittari toimii mut kilometri ei lisäänny (ei digi mallinen trippi ja kokonais kilsat) Ja käynnistäessä kulutus mittari siirtyy suoraan yli 30 litran kulutukseen ja pysyy siel siihen asti ennenkun sammuttaa.
Comment
-
-
Originally posted by Bansku View PostTuleekos siinä se tunkin paikkakin mukana vai onko se itse sovellettava? Oonkohan minä ikinä edes ehjää nähnyt :think
Ite en ainakaan aatellu uskaltaa omaani noista kohdista nostella ilman sitä lisätukea...
http://incarnated.pp.fi linkit kuntoon BMW->bmw
Comment
-
-
Originally posted by Klasu- View PostEnsimmäisenä kannattanee nostaa auto ylös ja tarkastaa nopeustunnistimen johdotus.
Nopeustunnistin on kiinni tasauspyörästön takaosassa, luonnollisesti ainoa antura tasauspyörästössä.
Jos johdotus viallinen/anturi viallinen, mittaristo näyttää juuri noin.
Ei kai nopeusmittarinkaan pitäs toimia jos ei tuolta tule signaalia? Mutta kannattaa tuo toki silti tarkistaa
http://incarnated.pp.fi linkit kuntoon BMW->bmw
Comment
-
-
Originally posted by Bansku View PostMitenhän tuolta etuovesta pitäisi oikeasti toi oven lukko hässäkkä purkaa irti? Lauantaina vesisateessa sitä irrottaessa purkuautosta ei saatu oikein muuta aikaseksi kun oveen lommo ja ikkunan kisko mutkalle kun hermo palo sen verta hyväksi.
Meinaan on toi sisäkahvan vaijeri sen verta mukava koittaa saada sinne lukolle paikalleen että jos lukko on järkevästi irrotettavissa niin haluan tietää sen taktiikan.
Kahvahässäkkä irtoaa kun siitä oven yläreunan soikeesta reiästä työntää siellä näkyvän haitan sisäänpäin, sit putoo se kahvan kehys, sen alta kahva kii, takaa ruuveilla, edessä ruuvi + semmonen hassu "mutteri" lukkosylinterin ympärillä
http://incarnated.pp.fi linkit kuntoon BMW->bmw
Comment
-
-
No joo toi ikkunan kiskon irrotus oli kyllä tärkeä tieto. Minä eka kattelin että se on piate hitseillä siinä oven sisäpellissä, en tajunnut sitä tiivistettä raottaa perhana. Tämä tieto avittaa kummasti. Muut noi jutut olikin jo selvillä.
Ps. Emännän kolmeneloseen jo pilkinkin sen sisäkahvan vaijerin paikalleen lukko paikoillaan ollessa. Voin kertoa että suhteellisen mielen kiintoista hommaa. Tohon omaan pitäs vaihtaa vänkärin oveen ulkokahva
Comment
-
-
Mulla on 96 viimesiä facelifti 525 farkkuja varusteluettelosta löytyy seuraavat
S731A Supplementary Edition package sekä
P740A Edition ZD
mitä nuo tarkoittaa en oikein pikaisella googlettamisellakaan löytänyt mitää, vapaa suomennos jotain ''täydentävä edition paketti'' ? onko tuossa nyt valmiudet isolle obc:lle vakkarille yms?Last edited by Qeequ; 11-07-2014, 13:17.
13xE34
1xE39
5xE36
1xE38
1xE32
Comment
-
-
Originally posted by Qeequ View PostMulla on 96 viimesiä facelifti 525 farkkuja varusteluettelosta löytyy seuraavat
S731A Supplementary Edition package sekä
P740A Edition ZD
mitä nuo tarkoittaa en oikein pikaisella googlettamisellakaan löytänyt mitää, vapaa suomennos jotain ''täydentävä edition paketti'' ? onko tuossa nyt valmiudet isolle obc:lle vakkarille yms?
Comment
-
-
Mikäköhän alkaa mittaristosta antautumaan, kun tälleen kuumilla keleillä alkaa trippi ja kokonaiskilometrit himmenemään yläpuolelta Kylmänä päivänä (alle 15 celssiusta) näkyy kilometrit, kyllä oikein hyvin Outo vika kylläVikakoodinluku INPA ja VagCom Tampere
E28 520ia M30B35 Turbo 520hp 740nm
EX E36 320iA -98
EX E39 520i -01
EX E34 525 Tds -95
Comment
-
-
Originally posted by Bansku View PostMInkälaisia korjaus palasia ootte muuten laitelleen noihin e34:än surullisen kuuluisiin tunkkaus kohtiin? Parissa olen ttörmännyt ettei ole muuta laitettu kun suora pelti tilalle, mutta mutta, miten se kannattaisi toteuttaa, itellä vänkärin puolelta tunkattu sisään se nostokohta :think
Kuvat ei näy rekkautumatta ja siinäkin saattaa mennä muutama päivä.
Mutta laita googleen E34 sill repair, sieltä tulee jotain.
Ne tunkin kohdat, jotka on paksummasta pellistä, ei tule mukana, enkä edes ETK:sta löytänyt niitä. Mutta mulla ne oli hyvässä kunnossa. Hioin ensin kunnollisella teräsharjalaikalla sen puhtaaksi, jotta näin jotenkuten mistä ne oli pistehitsattu. Sitten porasin pistehitsit pois Bilteman pistehitsiporalla.
Vähän se saattaa vaatia talttaa että lähtee.
Sain myös korjattua paremmin takapään poikkipalkin isojen puslien viereiset pellit, ne kun on kanssa herkät ruostumaan ja v-mäiset korjata, paitti nyt kun sai helmat auki.Last edited by jani73; 11-07-2014, 22:56.
Comment
-
Comment