Originally posted by Haju69
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Haju69 View PostNo minulla oli ainakin M50 koneisessa 520 akku konehuoneessa.BMW E34 525i Touring -91, BMW E91 335d -06
Exät: E46 325i -00, E34 525i -91 Luuska 2.0, E39 523i -99, E34 520i -93, E38 725tds -96, E34 535i -89 "Luuska", E36 325i -92,
E46 320d -04, E46 320d -02, E38 740iA -94, E30 316i -89, E34 520i -92, E36 325i -92, E36 320i -93, E30 316 1.8 -88, E30 316i -90
Comment
-
-
Originally posted by Worldfuture View PostYsiykkönen 2 litranen itel, harvemmin varmaa on konehuonees tollases ainaka mis on m50 kone. Mullaki 90ah akku nii olis aika möhkäle tuol mutta, en oo akunpuolel nähny mitää boksia? Vasemman takapenkin alla on kylläkin jotai mut oikeen alla ei oo ku akku.
Voihan se pääsulake olla laitettu vaikka jonkun kutistesukan sisään.
Tollanen sen pitäisi olla
Ja jos ja kun se löytyy, niin tarkistaaksesi sulakkeen kunnon, sun pitää irrottaa se mutterien alta, koska murtunut kohta voi olla mutterin alla piilossa, jolloin sitä ei näe jos sen tarkistaa vain päällisin puolin.
Comment
-
-
Millanen (se oikeaoppinen) homma vaihtaa tukivarren helat e34:seen? osa nro 2: http://www.realoem.com/bmw/showparts...21&hg=33&fg=30
Eikös tommoset sinne passaa: http://www.mister-auto.fi/fi/tukivar...161JBU390.html TRW:n pitäis olla kelpokamaa..?Last edited by Merkki; 03-08-2014, 13:29.e32 730i
e34 m5
e34 525i
Comment
-
-
Originally posted by Worldfuture View PostJollain tietoo et mikä boksi toi on tos pissapojan nestesäiliön ja niinku iskarin yläpään "välissä"? Katoin kerran nii oli kolme relettä ja sulaketta:think
Comment
-
-
Kyseessä 525ia vm 94. Mahtaako alla mainitun ongelman aiheuttaja olla vesipumppu vai visko? Eli tyhjäkäynnillä saattaa yhtäkkiä ruveta joskus nostamaan lämpöjä. Voi olla että käy esim 10min ilman mitään ongelmaa (ajon jälkeen, eli siis lämpimällä koneella), mutta joskus saattaa ruveta lämmöt kohoamaan lyhyemmänkin käynnin aikana tai sitten ei. Laskevat, kun lähtee ajamaan. Ajossa (40km/h - 120km/h) ei missään vaiheessa ole lämmöt nousseet yli puolen välin. Myöskään liikennevaloissa ei ole lämmöt nousseet. Viskoa heilutellessa tuntuu pientä klappia. Vesipumppu löytyy kaapista, mutta jos ongelma on jossain muualla, niin ei joutaisi ruveta vaihteleen. Vai voisiko visko oireilla noin satunnaisesti?
Comment
-
-
Originally posted by IBI-88 View PostKyseessä 525ia vm 94. Mahtaako alla mainitun ongelman aiheuttaja olla vesipumppu vai visko? Eli tyhjäkäynnillä saattaa yhtäkkiä ruveta joskus nostamaan lämpöjä. Voi olla että käy esim 10min ilman mitään ongelmaa (ajon jälkeen, eli siis lämpimällä koneella), mutta joskus saattaa ruveta lämmöt kohoamaan lyhyemmänkin käynnin aikana tai sitten ei. Laskevat, kun lähtee ajamaan. Ajossa (40km/h - 120km/h) ei missään vaiheessa ole lämmöt nousseet yli puolen välin. Myöskään liikennevaloissa ei ole lämmöt nousseet. Viskoa heilutellessa tuntuu pientä klappia. Vesipumppu löytyy kaapista, mutta jos ongelma on jossain muualla, niin ei joutaisi ruveta vaihteleen. Vai voisiko visko oireilla noin satunnaisesti?E34 525iA -92
Comment
-
-
Originally posted by sesku View PostItellä oli samoja oireita edellisessä 525sessa eli tyhjäkäynnillä meinasi välillä nostella lämpöjä mutta ajossa lämmöt ei noussu normaalin yläpuolelle vaikka kuinka polki. Flektin visko sieltä oli antautunu ja eikös sen huomaa siitä että flektin saa pysäytettyä paperilla tai sormin...
Comment
-
-
Originally posted by IBI-88 View PostTuo tuli ekana itselläkin mieleen, mutta tosiaan tuo visko kyllä pyörii ihan semmosta tahtia, ettei se paperilla pysähdy. Ja tosiaan esim. eilen n.30 asteen helteessä käyttelin parkkipaikalla ilmastointi päällä n. 10-15min, niin ei viisari värähtänytkään. Sitten siirryin n. 100m jonottamaan tankille, niin siinä rupesi lämmöt nousemaan heti.
Rullaa sanomalehteä ja koita saako sen pysäytettyä.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostKyllä se pyörii aika tahtia vaikka olisi rikkikin.
Rullaa sanomalehteä ja koita saako sen pysäytettyä.
Comment
-
-
Lämpimänä "yhtäpuuta" vesipumpun kanssa ja kylmänä pitäis pyöriä ilman, että vesipumpun siivapyörä pyörii.Vikakoodinluku INPA ja VagCom Tampere
E28 520ia M30B35 Turbo 520hp 740nm
EX E36 320iA -98
EX E39 520i -01
EX E34 525 Tds -95
Comment
-
Comment