Onko normaalia että kierrokset humppaa kylmänä? Tänään aamul teki ku oli 5 astetta pakkasta. Jollain nollakelil ei tota tehny.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Jucke View PostOnko 535i ja M5 malleissa sama pääjarrusylinteri? Ämmästä ilmeisesti porsi perinteisellä ilmaustekniikalla pumpatessa ja tarvis uutta tilalle mahdollisimman pian.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostVaihat koko sylinterin? Ei hajuakaan onko sama(sen realoem.com kertoo sulle) mutta vaiha nyt hyvä mies tiivisteet äläkä koko sylkkää.E34 ///M5 3.8 '93,
ex: E38 740i '00 E34 535i '88, E39 540ia M-sport '00, E34 535i '91, E34 520i '88
Comment
-
-
Originally posted by TsTPioneeri View PostMjoo... käyköhän M50n öljypohja tuollaiseen?
Joo en mä oletakkaan että ämmä moottori mikään ilmainen on täytyy kysellä ahkerasti ja katsella netin ihmeellistä maailmaa mistä saisi kuuluisaa hyvää halvalla.
Käytettyjen täydellisten s50b30 moottoreiden hinnat pyörii siinä 2500-3500e.
Comment
-
-
Originally posted by Make H. View PostPitäis käydä, jos e34:seen laitat niin pitää öljypohja olla sellasesta ja sit öljyn imujalka.
Käytettyjen täydellisten s50b30 moottoreiden hinnat pyörii siinä 2500-3500e.
Tuntuu että kun moottorissa on M merkki hinta nousee moninkertaiseksi normi mottiin verrattuna vaikka tehoiltaan olisikin vastaavia esim 4 litran V8 286Hv ja hintaa laatikoineen alle tonni...
Noh jospa sitä kuitenkin laittaa orkkis koneen kuntoon kenties piristelis sitä sitten vaikkapa ohjelmistolla... 228Hv ja 300Nm on tuollaisesta otettu vastaavalla setupilla kuin minullaMiksi Lentää LSDeellä kun voi ajaa BMWeellä.
Bmw 525i E34 91'
Bmw 540i E34 93'
Bmw 335i E30 83'
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostJos pohja ei sovi suoraan on sen sovittaminen tuollaisessa prokkiksessa aika helppo pala.
Näitä olisi varmaan jonkinverran liikkeellä jos olisi ihan plug and play.
Jotta saat kaiken oleellisen voisi olla hyvä idea hankkia koko M3
Näissähän taisi olla erillinen boksi vanoksellekkin?Last edited by TsTPioneeri; 18-10-2014, 22:33.Miksi Lentää LSDeellä kun voi ajaa BMWeellä.
Bmw 525i E34 91'
Bmw 540i E34 93'
Bmw 335i E30 83'
Comment
-
-
Kyselläänpäs täältä, eli autona -95 525tds ja vikana:
Lämpötilan esim. jos säädät puoleen väliin (22astetta) niin jonku puoli tuntia se puhaltaa sillä teholla, tämän jälkeen alkaa tulemaan vain kylmää. Lämpöä jos haluaa niin pitää kuskin puoli vääntää täysille, hetken päästä on kuin saunassa ja kun väännät taaksepäin niin taas pelkkää kylmää.
Vähän tietoa/vinkkejä mistä mahtaisi johtua.E39 530da Touring M-Sport -03
ex. E34 525tds -95
Comment
-
-
Olisi hieman kysyttävää viisaammilta, eli auto on e34 535 vm.89 m30b35 automaatti. Perä paukkuu ja rutisee aika kauheasti ku laittaa vaihteen päälle ja välillä kun ajelee hiljaa ja kääntyy tiukasti niin kuuluu 1-2 kovaa pamausta, sen verran oon auton alle päässyt että puslat oli ehjät ja huomasin että se laippa joka tulee perästä oikean puolen vetariin nii klappaa n. 1 sentin ylös alas, mikä mahtaa olla hajalla? Ostaakko suosista uusi perä vai onko minlälainen homma korjata? Ja kiitoksia jo valmiiksi vastauksista
Comment
-
-
Originally posted by jjjjanski View PostKyselläänpäs täältä, eli autona -95 525tds ja vikana:
Lämpötilan esim. jos säädät puoleen väliin (22astetta) niin jonku puoli tuntia se puhaltaa sillä teholla, tämän jälkeen alkaa tulemaan vain kylmää. Lämpöä jos haluaa niin pitää kuskin puoli vääntää täysille, hetken päästä on kuin saunassa ja kun väännät taaksepäin niin taas pelkkää kylmää.
Vähän tietoa/vinkkejä mistä mahtaisi johtua.
Originally posted by Juzma94 View PostOlisi hieman kysyttävää viisaammilta, eli auto on e34 535 vm.89 m30b35 automaatti. Perä paukkuu ja rutisee aika kauheasti ku laittaa vaihteen päälle ja välillä kun ajelee hiljaa ja kääntyy tiukasti niin kuuluu 1-2 kovaa pamausta, sen verran oon auton alle päässyt että puslat oli ehjät ja huomasin että se laippa joka tulee perästä oikean puolen vetariin nii klappaa n. 1 sentin ylös alas, mikä mahtaa olla hajalla? Ostaakko suosista uusi perä vai onko minlälainen homma korjata? Ja kiitoksia jo valmiiksi vastauksistaF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by TsTPioneeri View PostMjoo 3500€ tais olla halvin kori siitä sais tarvittavan tekniikan halutessaan ja kori kelpaisi kyllä rallimiehille :P Omasta mielestä E36 on kyllä sysiruma siksi en haluaisi kyseistä M3sesta kuin tekniikan...
Tosiaan toisiakin tekniikoita on tyrkyllä E34 koriin mitkä ovat mielenkiintoisempia.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postlämpöanturi tukossa pölystä.
poskilaakeri paskana ja todennäköisesti koko perä sitämyöten entinen.
Olisiko tietoa menisikö tämä perä autooni? :think
Comment
-
Comment