Vivusto irti ja herkistelemään ruuvipenkissä näin ainakin ensialkuun. Sitten voi samalla kokeilla suoralla virralla moottorin toiminnan ettei ole jo kerennyt kärähtämään liiallisesta vivuston vastuksesta. Tämän jälkeen voidaankin sitten siirtyä ohjainlaitteeseen ja viiksen toimintaan.
Vivusto irti ja herkistelemään ruuvipenkissä näin ainakin ensialkuun. Sitten voi samalla kokeilla suoralla virralla moottorin toiminnan ettei ole jo kerennyt kärähtämään liiallisesta vivuston vastuksesta. Tämän jälkeen voidaankin sitten siirtyä ohjainlaitteeseen ja viiksen toimintaan.
Onko kukaan lähteny korjailemaa ruosteita tosta tankin luukun saumakohdasta? :think
Lienee suht vittumainen paikka kun tuo sauma taitaa olla koriliimalla kiinni ja ruoste tulee (sisältäpäin?)
M30 huoltoa mistä kannattaisi kysellä männänrenkaita,kiertokangen laakereita ja runkolaakereita? Ihan standardi koossa...
Smidiltä vain orkkista, joka ei hinnan puolesta oikein innostanut.. Ebay? Männänrenkaita tuntui löytyvän tosi nihkeästi, enemmänkin jenkeistä, tai sit oli vaan väärät hakusanat
E30 M50tic -90 E34 M5 -90 E91 325d M-sport -07 Ford F100 -53 LS edition
Tuolle kumiletkulle pitäisi löytyä nippa tulipellistä.
Kyseinen alipaineliitäntä on ilmastoinnin lämpötila-antureita varten; alipaine imee ilmaa lämpösensorien lävitse, jolloin saadaan reaaliaikainen lämpötilamittaus sisälämpötilan osalta.
Tätä ei löydy kaikista kolmenelkuista, käsittääkseni uudemmissa nuo on toteutettu toisella tavalla.
Kl-varaosista saat kaikki kyselemäsi m30 - moottoriin, mutta orkkista/originellia vastaavaa.
Muistaakseni maksoin mrenkaista jotain 30e/reikä, tästä tosin on jo vuosia aikaa.
Edit : Motonetistä saattoi joskus saada laakerit, merkkiä Glyco, eli samalta linjalta, kun alkuperäiset, ilman merkkiä...
Tuolle kumiletkulle pitäisi löytyä nippa tulipellistä.
Kyseinen alipaineliitäntä on ilmastoinnin lämpötila-antureita varten; alipaine imee ilmaa lämpösensorien lävitse, jolloin saadaan reaaliaikainen lämpötilamittaus sisälämpötilan osalta.
Tätä ei löydy kaikista kolmenelkuista, käsittääkseni uudemmissa nuo on toteutettu toisella tavalla.
Kiitoksia! Sinne se tuli laitettua, kun ei muutakaan paikkaa löytynyt ja nyt kun vielä varmistit asian niin sielä se pysyy.
mitenkä muuten ton m50 koneen venttiilien hydraulisten nostajien asennus käy, pittääkö ne jotenki pumpata täytteen öljyy ennenku heittää paikalleen vai.. meinasin nimittäin uussii nyt lähi aikona ku nakuttaa kylmänä nii vittumaisesti
Nyk:e34 m50b28 sedan - 91 tiC -- 545hv 713nm
ex:e39 523iA sedan -97
ex:e39 523 sedan -98
ex:e34 535 sedan -88
ex:e39 523 sedan -97
ex:e36 325 (taxi) -95
ex:e36 325 coupe -93
ex:e34 525 m50 -90
ex:e34 520 m50 -90
ex:e34 520 m20 -89
mitenkä muuten ton m50 koneen venttiilien hydraulisten nostajien asennus käy, pittääkö ne jotenki pumpata täytteen öljyy ennenku heittää paikalleen vai.. meinasin nimittäin uussii nyt lähi aikona ku nakuttaa kylmänä nii vittumaisesti
Tyhmä kysymys mutta mitä öljyä käytät? Itellä oli teboilin silverit m50 koneessa ja nakutti aivan homona kylmänä mutta kun teboilin diamondit vaihto niin loppui melkein kokonaan...
Mutta tuskin noista saa kasaan adapteria. Auto on talvilevolla, mutta pitää ottaa vähäksi aikaa ajoon, ettei akku hyydy. Pitää samalla putsata sekä kuvata ja kirjata ylös ne liittimet.
E92 335iA -08
---
ex E34 540iA -93
ex E90 325iA -05
ex E39 530iA -00
ex Toyota Avensis
ex 4x Toyota Corolla (-83 -> -03)
Comment