Autoista yleensäkkään ei ole hirveästi kokemusta joten ajattelin kysästä täältä neuvoja.
Eli kun autossa ei huoltokirjaa ole, niin ei tietoa öljyjen vaihdoista. Peräöljyt, laatikko ja moottori öljyt ajattelin vaihtaa niin mitäköhän öljyjä suosittelisitte "kaikkialle?
Saattas mennä! Kiitti vinkistä. Ahdas on nimenomaan toi 11mm puoli (jarruputken pää). Se on tommosen "metallisuojan" sisällä. Kiintoavainhan ottaa vaan kahdesta kohtaa kiinni, pitäis saada isommalta alueelta kiinni, niin pysyisi.
Lämpö myös auttaa asiaan kummasti tuon avolenkin kaverina!
Autossahan pitää olla kaksi toimivaa kattoluukkua....
Vihdoinkin ½ vuoden etsinnän jälkeen tähänkin taloon rantautui e34
Pitäs alkaa nuo kaiuttimet pikku hiljaa päivittään tälle vuosituhannelle kun 23vuotta vanhat nii alkaa oleen jo loppu..
Eikös tossa edessä, koelaudan päällä olevat ole 5,25 tuumaset? Mitkäs tuolla hattuhyllyllä ovat?
Vihdoinkin ½ vuoden etsinnän jälkeen tähänkin taloon rantautui e34
Pitäs alkaa nuo kaiuttimet pikku hiljaa päivittään tälle vuosituhannelle kun 23vuotta vanhat nii alkaa oleen jo loppu..
Eikös tossa edessä, koelaudan päällä olevat ole 5,25 tuumaset? Mitkäs tuolla hattuhyllyllä ovat?
Edessä kickpaneeleissa on just nuo 5,25 tuumaiset, kojelaudan päällä ei ole kun diskantit jos eivät sitten peilikolmioissa ole ja hattuhyllyltä löytyy 5,25 tuumaiset ämyrit. Näin oli ainakin omassa karvalakki mallissa...
Ossooko joku sannoo ku bimmerissä näyttää mittaristossa vikakoodia jarru ja etuvaloille mut nämä kaikki kummiskii toimii?Auto siis 540 vm95
Arvauksena etuvalojen korkeudensäätömoottorit.
Mulla on kaks e34 540iA, joista toisesta otin johdot itse irti, ja toisessa oli jo ostettaessa irti.
Itse irroittamani on muuten toimivat moottorit, niin olis kiva jos joku tietäis saako niistä sen häiriöitä aiheuttavan komponentin vaihdettua?
En nyt muista luinko täältä vai muualta, että niistä joku häiriönpoistokonkka antautuis. :think
edit: yllähän toi jo oli, pitäis lukea loppuun vastaukset
Arvauksena etuvalojen korkeudensäätömoottorit.
Mulla on kaks e34 540iA, joista toisesta otin johdot itse irti, ja toisessa oli jo ostettaessa irti.
Itse irroittamani on muuten toimivat moottorit, niin olis kiva jos joku tietäis saako niistä sen häiriöitä aiheuttavan komponentin vaihdettua?
En nyt muista luinko täältä vai muualta, että niistä joku häiriönpoistokonkka antautuis. :think
edit: yllähän toi jo oli, pitäis lukea loppuun vastaukset
Koita vaihtaa se valojen korkeussäädön namiska... mulla autto se.
ja saattaa se olla se valomoduulikin joka e34:ses temppuilee.
Comment