Originally posted by Worldfuture
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Muurahainen View PostAika pieni rako noitten kanssa puljata.
Taitaa mahtua pudottamaan laturin alas kun irroittaa ohjaustehostimesta hihnapyörän.
Kuskin puolen tyynyn vaihto on aika jännä toimenpide. Itsellä ei oikein kädet sinne mahdu.
Comment
-
-
Originally posted by Gemmi View PostEli alottaa suosiolla laturista, Tosiaan kun välineet antaa myöden ottaa laturin kummankin kautta pois, niin tietäs kumpi nopeempi tai oikeestaan kumman kautta helpompi:think. Nooh, ohan tossa to-pe yö aikaa jumpata.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostOnko tuo oire ollut jo silloin päällä?
Jos ei niin voihan sieltä löytyä viimeaikoina ilemnnyttä.
Comment
-
-
Nyt on vähän erikoisempi kysymys. Kyrväytin tuossa viikonloppuna omasta bemarin räyskästä kansipahvin. Noh sehän pitäisi vaihtaa mutta ongelma on se että auton minulle myyneen myyjän mukaan moottori on vähän sekasikiö eli m20b25 kansi ja lohko on vuoden 85 323 eli ilmeisesti m20b23. Niin rupesin tässä miettimään että kummankohan moottorin pahvi sinne pitäisi paiskata b25 ja b23 sekasikiöön. Itse olen kuvitellut että b23 tiiviste sinne olisi laitettava. Toinen asiaan liittyvä kysymys onko kellään tietoa käykö b23 kannen tiiviste sarja b25 kanteen esim nokkaakselin stefa ja venakopan tiiviste, venttiilivarren kumit yms. Helpottaisi kun voisi tilata b23 tiivistesarjan eikä b23 kannentiivistettä ja sitten yksikerrallaan stefoja yms. Auto on siis alunperin 520 e34 vm89 b23 lohkolla ja b25 kannella. On kyllä äärimmäisen epäselkeä kysymys mutta suuri apu olisi jos joku osaisi auttaa
Saa myös tarjota jos jollain löytyy m50b25 moottoria johtosarjoineen, ecuineen yms. Kaikki siis mitä tarvitsee e34 m20-->m50 konversioon. Myös hyväkuntoinen m20b25 kelpaa.
Comment
-
-
Originally posted by NikkeDeHutt View PostNyt on vähän erikoisempi kysymys. Kyrväytin tuossa viikonloppuna omasta bemarin räyskästä kansipahvin. Noh sehän pitäisi vaihtaa mutta ongelma on se että auton minulle myyneen myyjän mukaan moottori on vähän sekasikiö eli m20b25 kansi ja lohko on vuoden 85 323 eli ilmeisesti m20b23. Niin rupesin tässä miettimään että kummankohan moottorin pahvi sinne pitäisi paiskata b25 ja b23 sekasikiöön. Itse olen kuvitellut että b23 tiiviste sinne olisi laitettava. Toinen asiaan liittyvä kysymys onko kellään tietoa käykö b23 kannen tiiviste sarja b25 kanteen esim nokkaakselin stefa ja venakopan tiiviste, venttiilivarren kumit yms. Helpottaisi kun voisi tilata b23 tiivistesarjan eikä b23 kannentiivistettä ja sitten yksikerrallaan stefoja yms. Auto on siis alunperin 520 e34 vm89 b23 lohkolla ja b25 kannella. On kyllä äärimmäisen epäselkeä kysymys mutta suuri apu olisi jos joku osaisi auttaa
Saa myös tarjota jos jollain löytyy m50b25 moottoria johtosarjoineen, ecuineen yms. Kaikki siis mitä tarvitsee e34 m20-->m50 konversioon. Myös hyväkuntoinen m20b25 kelpaa.
Comment
-
-
Originally posted by Make H. View PostNäin mutupohjalta niin eikös noissa b23 ja b25 oo sama poraus
Comment
-
-
Originally posted by rgaweer View PostEikös b23 ole lähempänä b20 kuin b25. B25 isompi poraus, kahdessa ekassa sama. Ainakin kansien kiinnitys käy ristiin.
Tiiviste asiat selvinnee osanumeroita vertailemalla?
Poraus on b20 ja 23:ssa sama 80mm ja b25:ssä 84mm.
Comment
-
-
Ei lataa vieläkään, laturissa uudet hiilet/säädin paketti. laturille menee 2johtoo mitä ei voi saada väärin. Olikos laturin heräte yhteydessä merkkivaloon vai oonko ihan puutaheinää lukenu/ymmärtäny?, ei meinaa nimittäin pala merkkivalo edes:think. päävirta sulaketta en oikeen jaksa uskoo, kun kaikki toimii niin kauan kun akussa on virtaa:think
Comment
-
-
Originally posted by Gemmi View PostEi lataa vieläkään, laturissa uudet hiilet/säädin paketti. laturille menee 2johtoo mitä ei voi saada väärin. Olikos laturin heräte yhteydessä merkkivaloon vai oonko ihan puutaheinää lukenu/ymmärtäny?, ei meinaa nimittäin pala merkkivalo edes:think. päävirta sulaketta en oikeen jaksa uskoo, kun kaikki toimii niin kauan kun akussa on virtaa:think
Mulla on ollut kaksi laturia, joissa molemmissa oli tuo heräteliittimelle tuleva johdin katkennut juotoksen vierestä. Korjaaminen vaatii koko laturin purkamisen, mutta ei tekemätön paikka kuitenkaan.
Oheisessa kuvassa tuosta heräteliittimen, eli pultin päältä on jo raaputeltu tuo epoksi tms. pois ja katkennut johdinkin siinä näkyy.
Comment
-
Comment