eli kyseiset listat ovat puhtaasti ulkonäkösyistä?
Ja estävät paskaa pääsemästä seuraavalle tiivisteelle ja tekevät oven reunasta sileämmän kuin ilman niitä-> hiljentävät ilmavirran ääniä.
Ruosteinenkin oven alareuna varmaan näyttää paremmalta, kun ilman sitä listaa
Parempi idea voisi olla esimerkiksi suihkauttaa kotelosuojaa listan yläreunaan-> aine valuu listan väliin ja ehkä toivottavasti suojaa siellä jos maali on rikki.
Ja estävät paskaa pääsemästä seuraavalle tiivisteelle ja tekevät oven reunasta sileämmän kuin ilman niitä-> hiljentävät ilmavirran ääniä.
Ruosteinenkin oven alareuna varmaan näyttää paremmalta, kun ilman sitä listaa
Parempi idea voisi olla esimerkiksi suihkauttaa kotelosuojaa listan yläreunaan-> aine valuu listan väliin ja ehkä toivottavasti suojaa siellä jos maali on rikki.
Tuota en tullutkaan ajatelleeksi, aina kannattaa siis kysyä täältä ennenkuin tekee mitään Kiitokset vastauksista
Kun kaikki tuntuu menevän hyvin, olet varmasti unohtanut jotain.
Onko ohjaustehostimen säiliössä nestettä, ja onko sitä oikea määrä?
Nesteen väri?
Tuossa on moniurahihna, joten se tuskin luistaa, mutta tarkasta sekin nyt visuaalisesti, halkeillut, reunoista puuttuu tavaraa?
Kuskin ovessa avainta käyttämällä saa manuaalisesti kuitenkin itse kuljettajan oven auki/kiinni?
Mikäli näin, 95% todennäköisyydellä kuljettajan oven lukitusmoottori viallinen.
Polttimot ovat vaihdettavissa helpostikin, mittaristo lähtee kahdella ruuvilla (ylhäällä) irti kolostaan, ja liittimet irroitettuasi on helppo havaita, mitkä ovat taustavalaistuksen polttimot.
Helppo ja nopea homma, kuitenkin, kun siellä on, voi lämpimästi suositella, että vaihtaa kaikki taustavalot, nekin, jotka ovat vielä ehjiä.
Polttimot ovat vaihdettavissa helpostikin, mittaristo lähtee kahdella ruuvilla (ylhäällä) irti kolostaan, ja liittimet irroitettuasi on helppo havaita, mitkä ovat taustavalaistuksen polttimot.
Helppo ja nopea homma, kuitenkin, kun siellä on, voi lämpimästi suositella, että vaihtaa kaikki taustavalot, nekin, jotka ovat vielä ehjiä.
Ei muuten joudu. Mittaristo irti ja siihen ratin päälle makaamaan ja pyöräyttää vaan vasemmalle rattia ja livauttaa mittariston pois välistä. Ite oon irrottanu airbagillisesta (tavan ja salmiakki) ja bägittömistä (tekki 1, perus 4-puolanen, ja pari jotain 3-puolasia) ja kaikista onnistunut tälleen. Hommaa helpottaa jos rattipylvään säätö toimii ja vetää säädön uloimmilleen.
Ei muuten joudu. Mittaristo irti ja siihen ratin päälle makaamaan ja pyöräyttää vaan vasemmalle rattia ja livauttaa mittariston pois välistä. Ite oon irrottanu airbagillisesta (tavan ja salmiakki) ja bägittömistä (tekki 1, perus 4-puolanen, ja pari jotain 3-puolasia) ja kaikista onnistunut tälleen. Hommaa helpottaa jos rattipylvään säätö toimii ja vetää säädön uloimmilleen.
Olin siinä uskossa ettei mahdu siitä bägillisestä itsekin, mutta jos sanot että olet tehnyt niin olen kai väärässä
e34 535i -88
f30 328i -12
VW 1302 -71
Originally posted by axu100
jotain häikkää rajottimessa rajoittaa aika hitaasti se vaa on fuuuuuuuufuuuuuufuuuuuuu ku sen pitäs olla fututtututurururutututututruutpox...
Omassa autossa on 3-puolainen sporttiratti ilman bagia.
Tämän kanssa tulee helpostikin juuri kuvatulla tavalla, itse otin etäisyyssäädön mahdollisimman ulos (lähelle kuljettajaa) ja ratti "oikeinpäin" niin tuli varsin kivuttomasti.
Olin siinä uskossa ettei mahdu siitä bägillisestä itsekin, mutta jos sanot että olet tehnyt niin olen kai väärässä
Mahtuu juuri ja juuri kun etäisyyssäätö on ihan tapissaa ulkona.
Ei kyllä yhtään liikaa ole tilaa ja voi vaikka naarmuttaa lasin tuossa touhussa jos ottaa kiinni.
Mahtuu juuri ja juuri kun etäisyyssäätö on ihan tapissaa ulkona.
Ei kyllä yhtään liikaa ole tilaa ja voi vaikka naarmuttaa lasin tuossa touhussa jos ottaa kiinni.
Kaikissahan tätä säätöä ei ole (teleskooppi rattiakseli tuli e34 koriin v.1991), tällöin ei taida mahtua tulemaan mittaristo välistä? :think
Comment