Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 Kysymyksiä ja vastauksia VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Zetz
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2005
    • 3233
    • Joensuu

    Originally posted by Mbi View Post
    704 M Sport Suspension

    Mitä kyseinen lisävaruste sisältää muutakuin ilmeisesti isomman etuvakaajan? :think
    lyhyemmät+jäykemmät iskarit sekä jouset ja hd yläpäät
    puh/txt/whatsapp: 0452673541
    näillä mennään talvella:
    e39 523ia arctic silver
    e87 116i Japanrot
    ja näillä kesällä:
    e30 328i *Rot m50b28

    Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
    ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2

    Comment

    • Jondis
      BTCF Member
      • Feb 2014
      • 698
      • Tuusula

      Minkäslaiset/merkkiset/malliset tuollaset facelift look umpiot eteen kannattaa ostaa? Auto on -00 preface, jossa ollut joskus orkkisxenonit mutta nyt kiinni jotkut halpis enkelinsilmäumpiot. Mitä johtoja räpläilin, niin nykyiset liittimet näytti samoilta mitä kahdella edellisessä preface e39:ssä. Eli orkkis xenoineista ei siis ole enää edes liittimiä jäljellä, joten helpoin varmaan pysyä halogeeni versioissa. Katselin, että mtt-tradingiltä löytyisi tuollasia ledienkeileillä suoraan, mutta rinkulat ei näytä niissä taas yhtään samalta, kuin FL valoissa. Edellisessä depon perus anneliumpiot oli ihan ok näköiset, mutta löytyykö jostain fiksun näköisiä suoraan ledirinkuloilla? En muistaakseni niihin depoihin löytänyt mistään oikean kokoisia rinkuloita..
      MB E55 AMG -05
      E36 318TiA -96
      E34 535i -89 imolarot
      Ex: E34x4, E46x2, E39x4, E91x4, E30, E36x3, E61, E60x2, F31 + jokunen muun merkin tuotos

      Comment

      • peto2
        BTCF Member
        • Jan 2007
        • 8262
        • Järvikylä (Nakkila)

        Originally posted by Jondis View Post
        Minkäslaiset/merkkiset/malliset tuollaset facelift look umpiot eteen kannattaa ostaa? Auto on -00 preface, jossa ollut joskus orkkisxenonit mutta nyt kiinni jotkut halpis enkelinsilmäumpiot. Mitä johtoja räpläilin, niin nykyiset liittimet näytti samoilta mitä kahdella edellisessä preface e39:ssä. Eli orkkis xenoineista ei siis ole enää edes liittimiä jäljellä, joten helpoin varmaan pysyä halogeeni versioissa. Katselin, että mtt-tradingiltä löytyisi tuollasia ledienkeileillä suoraan, mutta rinkulat ei näytä niissä taas yhtään samalta, kuin FL valoissa. Edellisessä depon perus anneliumpiot oli ihan ok näköiset, mutta löytyykö jostain fiksun näköisiä suoraan ledirinkuloilla? En muistaakseni niihin depoihin löytänyt mistään oikean kokoisia rinkuloita..
        Taitaa olla väärä topikki mutta liittimet on samat xenon ja halogeeniversiossa. erot löytyy liittimien osalta prefacelift/facelift väliltä vilkkujen ja parkkien osalta mutta niihin saa adapterit.

        Itte en kyllä laittaisi mitään muuta kuin hellaa kun noiden tingeltangel valmistajien laatu on aivan käsittämätöntä paskaa tai paskaa ja näyttääkin hirveälle.
        F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
        ex:
        E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
        Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
        Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
        Nakkaa privaa jos tarvetta.

        Comment

        • Jondis
          BTCF Member
          • Feb 2014
          • 698
          • Tuusula

          No niinpä tulikin väärän mallin alle Pahoittelut..
          MB E55 AMG -05
          E36 318TiA -96
          E34 535i -89 imolarot
          Ex: E34x4, E46x2, E39x4, E91x4, E30, E36x3, E61, E60x2, F31 + jokunen muun merkin tuotos

          Comment

          • Worldfuture
            Bimmer Fanatic
            • May 2014
            • 324
            • Forssa

            Eihän näistä saa takarenkaita mitenkä säädettyä? Vai saako? Meinaan siis sitä ku takarenkaat on on näin /\

            Comment

            • Muurahainen
              BTCF Member
              • Dec 2006
              • 9194
              • Nurmijärvi

              Originally posted by Worldfuture View Post
              Eihän näistä saa takarenkaita mitenkä säädettyä? Vai saako? Meinaan siis sitä ku takarenkaat on on näin /\
              Ei vakio paloilla. M5:ssä on vähän enemmän säätöjä perässä.

              Jos autosi on kovin matala on camber tuollainen.

              Comment

              • Klasu-
                Bimmer Fanatic
                • Jan 2010
                • 546
                • Helsinki

                Tuohon tarkoitukseen Powerflex (ainakin...) tarjoaa säädettäviä polyuretaanisia alatukivarsien puslia taakse.

                Näissä puslissa metallinen keskiö on tehty epäkeskeiseksi, ja laipassa on hahlot sarjaan kuuluvalle työkalulle, joilla noita voi sitten pyöritellä, kun ovat asennettuna autoon.

                Kun molemmissa tukivarsissa on kaksi näitä puslia, saadaan puslien asentoja muuttamalla säädettyä takaa sekä camberia- että aurausta.

                Vakiokorkuisella autolla pyörät saa ihan pystyyn, ja vähän ylikin noilla, eli madalluksen kera saa myös kompensoitua jonkinverran.

                Valitettavasti näiden asentaminen ei ole ihan nopea homma, vanhat kun istuvat tukivarsissa todella tiukassa.

                Comment

                • Worldfuture
                  Bimmer Fanatic
                  • May 2014
                  • 324
                  • Forssa

                  Originally posted by Klasu- View Post
                  Tuohon tarkoitukseen Powerflex (ainakin...) tarjoaa säädettäviä polyuretaanisia alatukivarsien puslia taakse.

                  Näissä puslissa metallinen keskiö on tehty epäkeskeiseksi, ja laipassa on hahlot sarjaan kuuluvalle työkalulle, joilla noita voi sitten pyöritellä, kun ovat asennettuna autoon.

                  Kun molemmissa tukivarsissa on kaksi näitä puslia, saadaan puslien asentoja muuttamalla säädettyä takaa sekä camberia- että aurausta.

                  Vakiokorkuisella autolla pyörät saa ihan pystyyn, ja vähän ylikin noilla, eli madalluksen kera saa myös kompensoitua jonkinverran.

                  Valitettavasti näiden asentaminen ei ole ihan nopea homma, vanhat kun istuvat tukivarsissa todella tiukassa.
                  Juu okei, saa jäädä semmoseks sit vaa. Jännä et mikä ollut idea suunnitella se tuollai:think eihän siinä muuta kun syö sisäreunasta renkaat aina ja itel menee suuntauksen mukaan hitusen kuskin ovi edellä

                  Comment

                  • Muurahainen
                    BTCF Member
                    • Dec 2006
                    • 9194
                    • Nurmijärvi

                    Originally posted by Worldfuture View Post
                    Juu okei, saa jäädä semmoseks sit vaa. Jännä et mikä ollut idea suunnitella se tuollai:think eihän siinä muuta kun syö sisäreunasta renkaat aina ja itel menee suuntauksen mukaan hitusen kuskin ovi edellä
                    Onko se autosi madallettu?
                    Se ei ole suunnittelun mukaista ja normaali korkeudessa camber onkin Ok.

                    Comment

                    • Worldfuture
                      Bimmer Fanatic
                      • May 2014
                      • 324
                      • Forssa

                      No takapyörä on vähän kaaren sisällä niin kai se si on madallettu, tai sit vaa jouset ihan loppu. Suuntauslapus kyl luki joku low ride sport tai jotai. Sit taas varustelistas ei oo mainintaa. Onkoos se jotenki sillee si tehty et jos on kuormaa takana niin pysyy perä paremmin tiessä vai mikä siinä on tippuuhan se perä sillonkin.

                      Comment

                      • Klasu-
                        Bimmer Fanatic
                        • Jan 2010
                        • 546
                        • Helsinki

                        Niin, siis negatiivista camberia kuuluukin olla vähän takana.

                        Tätä lisäävät ainakin madallus alkuperäisestä korkeudesta, sekä puslien kuluma/veltostuma (puslat muuttuu kuluessaan "epäkeskeisiksi"

                        Comment

                        • Worldfuture
                          Bimmer Fanatic
                          • May 2014
                          • 324
                          • Forssa

                          Originally posted by Klasu- View Post
                          Niin, siis negatiivista camberia kuuluukin olla vähän takana.

                          Tätä lisäävät ainakin madallus alkuperäisestä korkeudesta, sekä puslien kuluma/veltostuma (puslat muuttuu kuluessaan "epäkeskeisiksi"
                          Juu okei, en kyl ala sitä perää korottaan nii saa olla tollai si

                          Comment

                          • Jondis
                            BTCF Member
                            • Feb 2014
                            • 698
                            • Tuusula

                            Pitäis tuossa alkaa talven varalle tilailemaan alustaan uutta osaa. Kysymys kuuluu, että onko noilla alumiinisillä ja teräksisillä alatukivarsilla käytännössä muuta eroa kuin materiaali? Eli kummat laitan tilaten? Auto 6/89 535i.

                            Ja toinen kysymys, onko joku laitellut noita bump steer correction levyjä tolpan alle? Miten isolla madalluksella niitä tarvitaan? Autossa nyt kaw 60mm madaltavat etujouset ja tulevalla bc racingillä säädän sen hiiren verran nykyistä korkeemmaksi. Nykytilanteessa vaikea sanoa niiden tarpeesta, kun auton on monen muunkin asian takia aivan järkyttävä ajaa.
                            MB E55 AMG -05
                            E36 318TiA -96
                            E34 535i -89 imolarot
                            Ex: E34x4, E46x2, E39x4, E91x4, E30, E36x3, E61, E60x2, F31 + jokunen muun merkin tuotos

                            Comment

                            • Worldfuture
                              Bimmer Fanatic
                              • May 2014
                              • 324
                              • Forssa

                              Originally posted by Jondis View Post
                              Pitäis tuossa alkaa talven varalle tilailemaan alustaan uutta osaa. Kysymys kuuluu, että onko noilla alumiinisillä ja teräksisillä alatukivarsilla käytännössä muuta eroa kuin materiaali? Eli kummat laitan tilaten? Auto 6/89 535i.
                              Eipä niillä kai muuta eroo oo kun paino. Ja alumiiniset on yleensä kalliimmat.

                              Comment

                              • Urpo_rotta
                                BTCF Member
                                • May 2012
                                • 5270
                                • Pirkkala

                                -90 Mallinen 525 kyseessä

                                Ilmasuuttimista tulee pelkkää kylmää, keskeltä ja reunoista. Onko normaalia?
                                Lasille ja jaloille tulee lämmintä kyllä.

                                Ja jos tuo on joku vika niin missä vika mahtaisi olla?

                                Oma käsitys että ainakin reunoista pitäs tulla lämmintä.
                                E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
                                E34 525i -90 twinturbo 427/519

                                N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
                                VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
                                Kysy jos tarvetta

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎