Originally posted by Mbi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
puh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella:
e39 523ia arctic silver
e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä:
e30 328i *Rot m50b28
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2
-
-
Minkäslaiset/merkkiset/malliset tuollaset facelift look umpiot eteen kannattaa ostaa? Auto on -00 preface, jossa ollut joskus orkkisxenonit mutta nyt kiinni jotkut halpis enkelinsilmäumpiot. Mitä johtoja räpläilin, niin nykyiset liittimet näytti samoilta mitä kahdella edellisessä preface e39:ssä. Eli orkkis xenoineista ei siis ole enää edes liittimiä jäljellä, joten helpoin varmaan pysyä halogeeni versioissa. Katselin, että mtt-tradingiltä löytyisi tuollasia ledienkeileillä suoraan, mutta rinkulat ei näytä niissä taas yhtään samalta, kuin FL valoissa. Edellisessä depon perus anneliumpiot oli ihan ok näköiset, mutta löytyykö jostain fiksun näköisiä suoraan ledirinkuloilla? En muistaakseni niihin depoihin löytänyt mistään oikean kokoisia rinkuloita..MB E55 AMG -05
E36 318TiA -96
E34 535i -89 imolarot
Ex: E34x4, E46x2, E39x4, E91x4, E30, E36x3, E61, E60x2, F31 + jokunen muun merkin tuotos
Comment
-
-
Originally posted by Jondis View PostMinkäslaiset/merkkiset/malliset tuollaset facelift look umpiot eteen kannattaa ostaa? Auto on -00 preface, jossa ollut joskus orkkisxenonit mutta nyt kiinni jotkut halpis enkelinsilmäumpiot. Mitä johtoja räpläilin, niin nykyiset liittimet näytti samoilta mitä kahdella edellisessä preface e39:ssä. Eli orkkis xenoineista ei siis ole enää edes liittimiä jäljellä, joten helpoin varmaan pysyä halogeeni versioissa. Katselin, että mtt-tradingiltä löytyisi tuollasia ledienkeileillä suoraan, mutta rinkulat ei näytä niissä taas yhtään samalta, kuin FL valoissa. Edellisessä depon perus anneliumpiot oli ihan ok näköiset, mutta löytyykö jostain fiksun näköisiä suoraan ledirinkuloilla? En muistaakseni niihin depoihin löytänyt mistään oikean kokoisia rinkuloita..
Itte en kyllä laittaisi mitään muuta kuin hellaa kun noiden tingeltangel valmistajien laatu on aivan käsittämätöntä paskaa tai paskaa ja näyttääkin hirveälle.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
No niinpä tulikin väärän mallin allePahoittelut..
MB E55 AMG -05
E36 318TiA -96
E34 535i -89 imolarot
Ex: E34x4, E46x2, E39x4, E91x4, E30, E36x3, E61, E60x2, F31 + jokunen muun merkin tuotos
Comment
-
-
Tuohon tarkoitukseen Powerflex (ainakin...) tarjoaa säädettäviä polyuretaanisia alatukivarsien puslia taakse.
Näissä puslissa metallinen keskiö on tehty epäkeskeiseksi, ja laipassa on hahlot sarjaan kuuluvalle työkalulle, joilla noita voi sitten pyöritellä, kun ovat asennettuna autoon.
Kun molemmissa tukivarsissa on kaksi näitä puslia, saadaan puslien asentoja muuttamalla säädettyä takaa sekä camberia- että aurausta.
Vakiokorkuisella autolla pyörät saa ihan pystyyn, ja vähän ylikin noilla, eli madalluksen kera saa myös kompensoitua jonkinverran.
Valitettavasti näiden asentaminen ei ole ihan nopea homma, vanhat kun istuvat tukivarsissa todella tiukassa.
Comment
-
-
Originally posted by Klasu- View PostTuohon tarkoitukseen Powerflex (ainakin...) tarjoaa säädettäviä polyuretaanisia alatukivarsien puslia taakse.
Näissä puslissa metallinen keskiö on tehty epäkeskeiseksi, ja laipassa on hahlot sarjaan kuuluvalle työkalulle, joilla noita voi sitten pyöritellä, kun ovat asennettuna autoon.
Kun molemmissa tukivarsissa on kaksi näitä puslia, saadaan puslien asentoja muuttamalla säädettyä takaa sekä camberia- että aurausta.
Vakiokorkuisella autolla pyörät saa ihan pystyyn, ja vähän ylikin noilla, eli madalluksen kera saa myös kompensoitua jonkinverran.
Valitettavasti näiden asentaminen ei ole ihan nopea homma, vanhat kun istuvat tukivarsissa todella tiukassa.ja itel menee suuntauksen mukaan hitusen kuskin ovi edellä
Comment
-
-
Originally posted by Worldfuture View PostJuu okei, saa jäädä semmoseks sit vaa. Jännä et mikä ollut idea suunnitella se tuollai:think eihän siinä muuta kun syö sisäreunasta renkaat ainaja itel menee suuntauksen mukaan hitusen kuskin ovi edellä
Se ei ole suunnittelun mukaista ja normaali korkeudessa camber onkin Ok.
Comment
-
-
No takapyörä on vähän kaaren sisällä niin kai se si on madallettu, tai sit vaa jouset ihan loppu. Suuntauslapus kyl luki joku low ride sport tai jotai. Sit taas varustelistas ei oo mainintaa. Onkoos se jotenki sillee si tehty et jos on kuormaa takana niin pysyy perä paremmin tiessä vai mikä siinä ontippuuhan se perä sillonkin.
Comment
-
-
Originally posted by Klasu- View PostNiin, siis negatiivista camberia kuuluukin olla vähän takana.
Tätä lisäävät ainakin madallus alkuperäisestä korkeudesta, sekä puslien kuluma/veltostuma (puslat muuttuu kuluessaan "epäkeskeisiksi"
Comment
-
-
Pitäis tuossa alkaa talven varalle tilailemaan alustaan uutta osaa. Kysymys kuuluu, että onko noilla alumiinisillä ja teräksisillä alatukivarsilla käytännössä muuta eroa kuin materiaali? Eli kummat laitan tilaten? Auto 6/89 535i.
Ja toinen kysymys, onko joku laitellut noita bump steer correction levyjä tolpan alle? Miten isolla madalluksella niitä tarvitaan? Autossa nyt kaw 60mm madaltavat etujouset ja tulevalla bc racingillä säädän sen hiiren verran nykyistä korkeemmaksi. Nykytilanteessa vaikea sanoa niiden tarpeesta, kun auton on monen muunkin asian takia aivan järkyttävä ajaa.MB E55 AMG -05
E36 318TiA -96
E34 535i -89 imolarot
Ex: E34x4, E46x2, E39x4, E91x4, E30, E36x3, E61, E60x2, F31 + jokunen muun merkin tuotos
Comment
-
-
Originally posted by Jondis View PostPitäis tuossa alkaa talven varalle tilailemaan alustaan uutta osaa. Kysymys kuuluu, että onko noilla alumiinisillä ja teräksisillä alatukivarsilla käytännössä muuta eroa kuin materiaali? Eli kummat laitan tilaten? Auto 6/89 535i.
Comment
-
-
-90 Mallinen 525 kyseessä
Ilmasuuttimista tulee pelkkää kylmää, keskeltä ja reunoista. Onko normaalia?
Lasille ja jaloille tulee lämmintä kyllä.
Ja jos tuo on joku vika niin missä vika mahtaisi olla?
Oma käsitys että ainakin reunoista pitäs tulla lämmintä.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
Comment