Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zener
    Moderator
    • Oct 2004
    • 14351
    • Oulu

    Originally posted by Peltsii View Post
    Paljonko tohon tulee toimituskuluja?
    Tuolta myyjältä 25€.
    E65 730dA '04 klick
    F10 520dA '11 klick
    E34 520iA '91 klick

    Instagram


    "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

    Comment

    • Peltsii
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2007
      • 7061
      • Turenki

      Originally posted by zener View Post
      Tuolta myyjältä 25€.
      No mistä ja miten vitussa noita tilataan häh täh?

      Enpä oo koskaan tullu ees ajatelluks tota iipeitä
      DUCATI 1098 RACING EVO

      Comment

      • peto2
        BTCF Member
        • Jan 2007
        • 8257
        • Järvikylä (Nakkila)

        Originally posted by Peltsii View Post
        No mistä ja miten vitussa noita tilataan häh täh?

        Enpä oo koskaan tullu ees ajatelluks tota iipeitä
        http://www.autoteilegoede.de
        F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
        ex:
        E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
        Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
        Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
        Nakkaa privaa jos tarvetta.

        Comment

        • murswin
          Bimmer Rookie
          • Jan 2010
          • 60
          • Helsinki

          Originally Posted by murswin
          Kyllä muuten kulkee ihan normaalisti mut välil pätkii tasasil kierroksil mut menohalut tuntuis kyl olevan kunnossa tai sit vaa tottunu köröttelyy

          Originally posted by Juhi$ View Post
          Puola tai useampikin paskana:think
          Eikös se oo niin että jos edes yks noista puolista ois hajal ni ei ottais edes kierroksia kunnolla ja röpöttäis?

          Comment

          • peto2
            BTCF Member
            • Jan 2007
            • 8257
            • Järvikylä (Nakkila)

            Originally posted by murswin View Post
            Eikös se oo niin että jos edes yks noista puolista ois hajal ni ei ottais edes kierroksia kunnolla ja röpöttäis?
            ei vaan pätkii tai tippuu pelistä yksi sylinteri.. suorasytkä kun on
            F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
            ex:
            E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
            Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
            Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
            Nakkaa privaa jos tarvetta.

            Comment

            • Lartsa
              Bimmer Rookie
              • Aug 2009
              • 50
              • Sotkamo

              Mistä nuo osat nyt kannattaisi siis tilata ku alustaremppaa alkaa tekeen? Onko kukaan tuolta Schmiedmannilta tilannu? Hyvin näyttäis osat olevan esillä, ainut vaan että tuleeko ne ulkomailta nuo osat ku lukee tuolla sivulla että Tuotetta löytyy Tanskan päävarastosta?

              Eteen: Kallistuksenvakaajan nivel Meyle HD vahvistettu

              Taakse: Outer rubber mounting rear axle Meyle heavy duty HD reinforced + Drop arm rear

              Onko nuo ne oikeet osat ku täristää jarrutuksessa ja perä elää omaa elämää?

              Comment

              • Purtsi123
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2008
                • 1011
                • Kuopio

                Originally posted by peto2 View Post
                motonetista kannata mitään ostaa kun täydellinen tukivarsisetti saksasta 154,90 €
                Originally posted by peto2 View Post
                Ai kato perhana. Tuotahan vois tosiaan harkita. Ei pahan hintanen.

                Voi olla pien ero ajettavuudessa kun nuo kaikki vaihtais. Kun tuntuu että tuon yhden puslan vaihtokin paransi suuntavakautta huomattavasti. Tai sitten vaan kuvittelen.
                E61 525xda -08

                Comment

                • Axum
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jun 2004
                  • 4416
                  • Kuopio

                  Hyvää saa harvoin halvalla, ja sama pätee valitettavasti myös noihin made in china/italy yms. alustanosiin..
                  - E30 325i M52B28TU Cabriolet
                  - E39 528ia
                  - KUOPION PUTKIMIEHET -team
                  - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -

                  Puretaan 520ia -97
                  https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572

                  Comment

                  • zener
                    Moderator
                    • Oct 2004
                    • 14351
                    • Oulu

                    Originally posted by Axum View Post
                    Hyvää saa harvoin halvalla, ja sama pätee valitettavasti myös noihin made in china/italy yms. alustanosiin..
                    Niin meyle hd:t on ihan hyvää kamaa. Noissa halvoissa tukivarsissa pallonivel kestää kun lisää vaseliinia (olettaen että suojakumi ei korkkaa), mutta sisäpään kumipuslat ei ole pitkäikäisiä.
                    E65 730dA '04 klick
                    F10 520dA '11 klick
                    E34 520iA '91 klick

                    Instagram


                    "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

                    Comment

                    • Purtsi123
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2008
                      • 1011
                      • Kuopio

                      Originally posted by Axum View Post
                      Hyvää saa harvoin halvalla, ja sama pätee valitettavasti myös noihin made in china/italy yms. alustanosiin..
                      No tuo motonetin pusla oli sentään saksalainen. Mapco tai joku semmonen muistaakseen.

                      E: nuo meylet maksaa niin hirvittäviä summia että en osta ikinä ainakaan näin vanhaan autoon. Mieluummin vaihdan samassa ajassa vaikka kolme niitä halvempia.
                      Last edited by Purtsi123; 18-06-2010, 17:31.
                      E61 525xda -08

                      Comment

                      • Juhi$
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jul 2009
                        • 1268
                        • Laukaa

                        Originally posted by Juhi$ View Post
                        Käykö M30 kova vauhtipyörä 3.8 M5:sen perään? Kaverin puolesta kyselen kun olisi vaihtamassa kaksoismassapyörän tilalle kovaa kiekkoa ja kestävempää kytkinpakettia samalla. Käykö esimerkiksi zJarkin M30 koneelle tarkoitettu kiekko? Jos tuo kova vauhtis käy, niin mitä kytkintä suosittelette, kun rullilta on mitattu 363hv ja 435Nm. Ja olisi mielellään oltava sellainen mikä varmasti pitää, mutta ei kovin vittumainen ajettava
                        Tähän kaivattaisiin vieläkin vastausta.

                        Yksi jo tulikin, että pitäisi käydä kovan vauhtiksen, ja perään sachs 765 loppuinen asetelma ja vakio m30 levy...

                        Olisi hyvä saada faktaa ennenkuin kaveri alkaa osia ostamaan.

                        Comment

                        • Incarnated
                          Bimmer Fanatic
                          • Aug 2008
                          • 452
                          • Seinäjoki

                          Onko E34 kaikissa malleissa kompuran liitännät samat, vai vaihtuuko nekin laippatyylisiin uudemmassa systeemissä?

                          http://incarnated.pp.fi linkit kuntoon BMW->bmw

                          Comment

                          • zener
                            Moderator
                            • Oct 2004
                            • 14351
                            • Oulu

                            Originally posted by Purtsi123 View Post
                            E: nuo meylet maksaa niin hirvittäviä summia että en osta ikinä ainakaan näin vanhaan autoon. Mieluummin vaihdan samassa ajassa vaikka kolme niitä halvempia.
                            Onhan se niinki, mutta joka kerta ku käyttää nelipyöräsuuntauksessa ni äkkiä ne meylet ois haukkunu hintansa.

                            Itselläni on nyt testissä iipein halvimmat reaktiotangot. Palloniveliin laitoin lisää vaseliiniä ja suojakumit vanhoista orggis tukivarsista, sekä sisäpään hela on powerflexin tuotosta. Katsotaan kauanko kestää.
                            E65 730dA '04 klick
                            F10 520dA '11 klick
                            E34 520iA '91 klick

                            Instagram


                            "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

                            Comment

                            • 525 TD
                              Bimmer Fanatic
                              • Jan 2005
                              • 281
                              • IISALMI

                              Originally posted by zener View Post
                              Onhan se niinki, mutta joka kerta ku käyttää nelipyöräsuuntauksessa ni äkkiä ne meylet ois haukkunu hintansa.

                              Itselläni on nyt testissä iipein halvimmat reaktiotangot. Palloniveliin laitoin lisää vaseliiniä ja suojakumit vanhoista orggis tukivarsista, sekä sisäpään hela on powerflexin tuotosta. Katsotaan kauanko kestää.
                              Miksi tukivarren/varsien vaihdon jälkeen auto pitää käyttää nelipyöräsuuntauksessa?

                              Comment

                              • zener
                                Moderator
                                • Oct 2004
                                • 14351
                                • Oulu

                                Originally posted by 525 TD View Post
                                Miksi tukivarren/varsien vaihdon jälkeen auto pitää käyttää nelipyöräsuuntauksessa?
                                Tai no miten sen nyt haluaa kutsua, mutta kyllä se auraus muuttuu vaikka vaan tukivarret vaihtaa. Ja jos vielä raidetangot/keskitangon vaihtelee ni tuskin tarvii edes kysellä?

                                Itsellänikin pelkkien reaktiotankojen vaihdon jälkeen vänkärinpuoli meni 3,5mm haritukselle.
                                Last edited by zener; 20-06-2010, 14:16.
                                E65 730dA '04 klick
                                F10 520dA '11 klick
                                E34 520iA '91 klick

                                Instagram


                                "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎