Originally posted by wuoma
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
-
Originally posted by peto2 View Postjos mittarin näyttämä on se -37 ja laitat ehjän anturin ja jos et aja autolla niin kestää todella kauan (1h) että lukema muuttuu normaaliksi.. sitten kun lähdet ajamaan nii muttuu nopeammin..
Comment
-
-
Mistäs kannattaisi lähteä vikaa hakemaan kun ilmastoinnin kompura ei lähde käyntiin..(aut.ilmastointi) Viime syksynä kun talliin ajoin niin toimi ihan normaalisti. Mitkä kaikki liittimet kannattaisi puhdistaa? Sulakkeet katsoin että ehjät on ja kun nappulaa painaa niin kojelaudasta jostain kuulee kun rele napsahtaa, että tuskin on sielläkään vikaa..:think
Magneettikytkintä naputtelin myös mutta ei vaikuttanut.
Ei ole automaattista sisäilmankiertoa ja nappulassa palaa valo kun painaa päälle.
Comment
-
-
Originally posted by Juhi$ View PostMistäs kannattaisi lähteä vikaa hakemaan kun ilmastoinnin kompura ei lähde käyntiin..(aut.ilmastointi) Viime syksynä kun talliin ajoin niin toimi ihan normaalisti. Mitkä kaikki liittimet kannattaisi puhdistaa? Sulakkeet katsoin että ehjät on ja kun nappulaa painaa niin kojelaudasta jostain kuulee kun rele napsahtaa, että tuskin on sielläkään vikaa..:think
Magneettikytkintä naputtelin myös mutta ei vaikuttanut.
Ei ole automaattista sisäilmankiertoa ja nappulassa palaa valo kun painaa päälle.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postaineet päässy pihalle.. sillon paineanturi ei anna kompuralle käyntilupaa
Comment
-
-
Originally posted by wuoma View PostPaljonkos tuommoisessa -90 mallisessa pitäisi olla ulkolämpötila-anturin vastus kun se toimii?
Huomasin että omasta oli toinen johdin poikki anturin juuresta. Pistin uutta johtoa kiinni mutta mittari näyttää silti -37c. Mittasin yleismittarilla anturin vastusta ja se oli (muistaakseni) 6k ohmin luokkaa(?).
Voiko tuota toimintaa testata jotenkin muuten, laittamalla esim jonkun sopivanlaisen vastuksen johtojen väliin? Tekisi mieli kokeilla tuota ensin ja nähdä että mittari tosiaan osaa näyttää jotain muutakin kuin -37, ennen kuin lähden uutta anturia ostamaan.
E: Tossahan olikin jo "muutama" vastaus yläpuolellaLast edited by Peltsii; 12-04-2010, 19:18.DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Originally posted by Juhi$ View PostMikä tuon paineiden pääsemisen pihalle on voinut aiheuttaa, jos se vika nyt siinä on? Ja jos sieltä tosiaan on paineet karannut niin tarkoittaako se myös että kylmäaineet olisivat karanneet..? Auton alla ei kuitenkaan mitään lätäköitä ollut.:think Täytyy nyt aloittaa vian etsintä liittimistä.. Tämän kuun lopussa pääsen tekemään ilmastointiin huollon niin sittenpähän näkee ainakin onko paljon kylmäaineissa vajautta.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by -TM- View Posttuli vaan tuossa mieleen että pitäisikö e34 EML-valo syttyä muitten valojen kanssa kun virrat kytketään?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View PostAjoitko autolla? Mittari ei muuten näytä mitään oikeaa lukemaa, jossei se saa nopeussignaalia
E: Tossahan olikin jo "muutama" vastaus yläpuolellaM6 E63
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postkylmäaine on kaasua joten siitä ei mitään lätäköitä jää.. kompuran tiivisteet kovettuvat pitkässä seisottamisessa ja lopulta aineet pääsevät taivaan tuuliin
Comment
-
-
Originally posted by Juhi$ View PostVoihan reikä jos noin on päässyt käymään Minkäslainen ja hintainen remontti on tuolloin tiedossa? Pystyy varmaan itse korjaamaan, vai onko hankalakin juttu?BMW e36 320i Sedan Brokatrot-metallic
Originally posted by kaolOngelma: Kolmekutonen.
Mainiota ajatustyöskentelyä siellä naapurikylässä.
Comment
-
-
Originally posted by Kwame View PostEnsimmäistä kertaa positiivisella fiiliksellä tässä topicissa. Auto saatu kuntoon ja viaksi todettiin tukkeutunut katalysaattori. Olisi pitänyt Nixu:a uskoa heti alusta alkaen ja tarkastaa ne katit "oikeaoppisesti". Nyt auto kuitenkin toimii erittäin hyvin ja fiilikset ovat sen mukaiset. Kiitokset niille, jotka auttoivat ongelmaa ratkoessa.Life's a bitch, Fuck it!
E 34 535
Fzr 600r
Comment
-
-
Originally posted by appelsiinipuutikku View PostUutta kompressoria kehiin, tarkistelet päällisinpuolin liitosten ja kennon kunnon, ja sitten kylmäaineen täyttöön (maksaa vajaan satasen). Samalla tietysti vuodonilmaisinainetta järjestelmään että näkee jos vuotaa. Mutta kotikonstein ei onnistu kuin kompressorin vaihto. Täyttö pakko teettää liikkeessä.
Ei sitä kompressoria nyt herranjumala lähdetä vaihtamaan
Uudet aineet ja öljyt vaan sisään, kyllä se tivari notkistuu
E: ja 91vm kiesiin ei todellakaan maksa kylmäaineen täyttö "vajaata satasta", mennään lähemmäs 200€, ellei ylikin kun sitä moskaa menee sinne niin hemmetisti(1950gr). Lisäksi R12 ainetta ei ihan jokapaikasta saakaan nykypäivänä
E2: ja maksaa se tyhjään järjestelmään muutenkin enemmän vaikka olis R134a, koska se kone normaalisti vaan kierrättää ja puhdistaa vanhan aineen, jos joudutaan koko järjestelmä täyttämään uudella aineella niin kyllähän siitä aineesta veloitetaan.Last edited by Peltsii; 13-04-2010, 12:30.DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
Comment