Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • juha_s
    Alueaktiivi
    • May 2008
    • 447
    • Lappeenranta

    Originally posted by jepe- View Post
    Ja toista ongelmaa.. Pyyhkijät jää päälle kun niitä käyttää. Saa lopettamaan vain virrat pois ottamalla.. Mikäköhän tän aiheuttaa?
    oisko pyyhkijän rele rikki tai viiksessä vika, itse kokeilisin vaihtaa releen ensin sitten viiksen

    Originally posted by jepe- View Post
    Ja lisää. Ärsyttävää nykimistä tasakaasulla ajellessa.. Onko tuon korjaamiseen mitään kikkaa?
    millä koneella? joku imupuolen putki rikki, ne haitarit hajoo yleensä ja tasakaasulla menee laihalle=nykimistä

    Originally posted by jepe- View Post
    Ja jarrut täristää kun kovasta vauhdista jarruttaa.
    levyt varmaan kierot+ löytyy haulla muuta vikaa näistä e34:n etupään puslista yms. mitkä voinee vaikuttaa asiaan myös
    F11 535d xDrive M-Sport -13

    Comment

    • Eetu
      Banned
      • Oct 2008
      • 2843

      Originally posted by tommi--fi View Post
      http://www.upload.ee/image/1378920/P1010216.JPG

      Ei jäänyt. Mutkapätkää oli mukava ajaa. Täyssyt paskamaisia.

      Tulee ilmeisesti kunnon kivireki tolla setillä?

      Comment

      • Micce///M
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2008
        • 3552
        • Hämeenlinna

        Taas vartin verran pukannut valkoista ruutua haulla.

        Eli mikä on alkuperäisten e34:n peltivanteiden ET? Ja onko alumiini "peltejä" käytetty muissa malleissa kun e39?

        Comment

        • zener
          Moderator
          • Oct 2004
          • 14457
          • Oulu

          Originally posted by Micce///M View Post
          Taas vartin verran pukannut valkoista ruutua haulla.

          Eli mikä on alkuperäisten e34:n peltivanteiden ET? Ja onko alumiini "peltejä" käytetty muissa malleissa kun e39?
          ET20 on vakio.
          E65 730dA '04 klick
          F10 520dA '11 klick
          E34 520iA (2.8l) '91 klick

          Instagram


          "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

          Comment

          • jepe-
            BTCF Member
            • Feb 2008
            • 714
            • Kotka

            Originally posted by juha_s View Post
            oisko pyyhkijän rele rikki tai viiksessä vika, itse kokeilisin vaihtaa releen ensin sitten viiksen


            millä koneella? joku imupuolen putki rikki, ne haitarit hajoo yleensä ja tasakaasulla menee laihalle=nykimistä


            levyt varmaan kierot+ löytyy haulla muuta vikaa näistä e34:n etupään puslista yms. mitkä voinee vaikuttaa asiaan myös
            Juu kiitoksia näistä. 1.8i siis kyseessä. Pitää kartottaa noita imuilmavuotoja ekaksi.
            Jarrut remontoin jossain välissä niin katotaan auttaako se ravistukseen. Ja tuohon pyyhkijöihin vaihtaa ekaks tuo rele..
            Ehkä se tästä.
            Alpina B10 3.3 Touring
            Ex. 5xE30, 4xE34 1xE39

            Comment

            • zener
              Moderator
              • Oct 2004
              • 14457
              • Oulu

              ^ Jarrutärinään veikkaisin kyllä ennemmin reaktiotangon sisäpään heloja. Ts. sama vaihtaa koko varret.
              E65 730dA '04 klick
              F10 520dA '11 klick
              E34 520iA (2.8l) '91 klick

              Instagram


              "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

              Comment

              • jepe-
                BTCF Member
                • Feb 2008
                • 714
                • Kotka

                Käykö muuten E30 etuvalot E34:ään?
                Alpina B10 3.3 Touring
                Ex. 5xE30, 4xE34 1xE39

                Comment

                • Wangel436
                  Bimmer Enthusiast
                  • Nov 2002
                  • 1029
                  • Ylöjärvi

                  Originally posted by jepe- View Post
                  Käykö muuten E30 etuvalot E34:ään?
                  Ei tainnut suoraan passata jos oikein muistan,olikohan siinä se pohjakehikko erilainen...
                  Autossahan pitää olla kaksi toimivaa kattoluukkua....

                  E61 530D ///M-sport




                  Comment

                  • ^Sleeper^
                    Bimmer Rookie
                    • May 2011
                    • 119
                    • Oulu

                    Ajonesto

                    Nyt tarttis joltakin apua,joka on noitten ajonestojen kanssa tapellu. Eli auto on BMW 520i -88 sedani ja tuossa oli tuommonen alfatechin 200 BB hälytin systeemi asennettu ja ei oo toiminnassa ollu moneen vuoteen ja tuli nyt irrotettua koko häly ja johdot ja nyt ei sitten auto suostu antamaan kipinää,eli ilmeisesti on joku ajonesto mennyt päälle? Tai jos jollakin ois laittaa kytkentäkaaviota tuosta kyseisestä hälystä,niin sais edes takasin laitettua.

                    Mistähän tuota ajonestoboxia kannatas ruveta metsästämään ja jos pystys vähän sanomaan,että miltä ne boxit yleensä näyttää,kun eipä oo ennen tarvinnu noihin perehtyä?

                    Ja siis puolalle menee kyllä virta ja maita saa, kun virrat on päällä,mutta kun startaa,niin ilmeisesti katkaisee virrantulon. Ja kampuran asentontunnistin on kunnossa,virranjakajan osat ja tulpan johdot on vaihettu ja liittimet on kunnossa.
                    - E36 m50b28 turbo

                    Comment

                    • ilhuikar
                      Bimmer Rookie
                      • May 2007
                      • 47
                      • Kanta-Häme

                      Originally posted by ^Sleeper^ View Post
                      Nyt tarttis joltakin apua,joka on noitten ajonestojen kanssa tapellu. Eli auto on BMW 520i -88 sedani ja tuossa oli tuommonen alfatechin 200 BB hälytin systeemi asennettu ja ei oo toiminnassa ollu moneen vuoteen ja tuli nyt irrotettua koko häly ja johdot ja nyt ei sitten auto suostu antamaan kipinää,eli ilmeisesti on joku ajonesto mennyt päälle? Tai jos jollakin ois laittaa kytkentäkaaviota tuosta kyseisestä hälystä,niin sais edes takasin laitettua.

                      Mistähän tuota ajonestoboxia kannatas ruveta metsästämään ja jos pystys vähän sanomaan,että miltä ne boxit yleensä näyttää,kun eipä oo ennen tarvinnu noihin perehtyä?
                      200 BB on ihan hyvä hälytin, asensin sellaisen Chevy Vaniini joskus ja toimi moitteitta vuosien ajan.

                      Ei pitäisi olla erillistä ajonestoboksia, vaan kaikki on siinä sireeniyksikössä sisäänrakennettuna. Eli joku oleellinen johto on autossa katkaistu ja johdotettu hälyttimen läpi.
                      Harrastemosse: e34 540iA
                      Kulkine: Peugeot 406 HDi

                      Comment

                      • Eetu
                        Banned
                        • Oct 2008
                        • 2843

                        Originally posted by zener View Post
                        ^ Jarrutärinään veikkaisin kyllä ennemmin reaktiotangon sisäpään heloja. Ts. sama vaihtaa koko varret.
                        Ne kannattaa vaihtaa, tosin samalla vaivalla vaihtuu eteen koiranluut,alatukivarret,raidetangot ja keskitanko..

                        Comment

                        • KanaDimmy
                          Bimmer Fanatic
                          • Jul 2007
                          • 398
                          • Kalanti

                          mistä saa säätää m50b25 tyhjäkäyntiä :think yritin vähä katella mutta eihän sokea mitään näe kun ei tiedä mitä etsii

                          Tyhjäkäynti n.600 ja vähän epätasainen mutta aika pienesti, ei edes pompi mittari...vähän korkeammalle sitä olisi kiva saada
                          Last edited by KanaDimmy; 13-07-2011, 19:44.
                          e34 525ia -93

                          Comment

                          • zener
                            Moderator
                            • Oct 2004
                            • 14457
                            • Oulu

                            Originally posted by KanaDimmy View Post
                            mistä saa säätää m50b25 tyhjäkäyntiä :think yritin vähä katella mutta eihän sokea mitään näe kun ei tiedä mitä etsii
                            Ei mistään. Putsaa se joutokäyntimoottori sieltä imusarjan alta alkuun.
                            E65 730dA '04 klick
                            F10 520dA '11 klick
                            E34 520iA (2.8l) '91 klick

                            Instagram


                            "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

                            Comment

                            • KanaDimmy
                              Bimmer Fanatic
                              • Jul 2007
                              • 398
                              • Kalanti

                              Originally posted by zener View Post
                              Ei mistään. Putsaa se joutokäyntimoottori sieltä imusarjan alta alkuun.
                              Selvä

                              Pitääkö nyppiä imusarja irti? Ei mitään hajua minkälainen osa kyseessä
                              e34 525ia -93

                              Comment

                              • zener
                                Moderator
                                • Oct 2004
                                • 14457
                                • Oulu

                                Originally posted by KanaDimmy View Post
                                Selvä

                                Pitääkö nyppiä imusarja irti? Ei mitään hajua minkälainen osa kyseessä
                                Osa nro. 6: http://www.realoem.com/bmw/showparts...33&hg=13&fg=15

                                Kyllä se onnistuu onkia ilman imusarjan irroitusta, vaikka onki vähän vittumainen.
                                E65 730dA '04 klick
                                F10 520dA '11 klick
                                E34 520iA (2.8l) '91 klick

                                Instagram


                                "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎