Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ongelmaa pukkaa. Elikkä oikeanpuoleinen valo näyttää liian alas. Tämän ohjeen mukaista ruuvia on käännelty, mutta valo ei säädy mihinkään. Korkeudensäätömoottorit löytyy, mutta ne on poistettu käytöstä, eikä sitä tälle puolelle saakkaan toistaiseksi käyttöön koska liitin on paskana, enkä ole löytänyt mistään uutta. Olen kuitenkin koittanut pyörittää moottoria 9V paristolla ja sopivalla kompinaatiolla se pyöriikin toiseen suuntaan, (valon korkeus ei kuitenkaan säädy mihinkään) mutta toiseen suuntaan sitä ei ole saanut pyörimään millään. Elikkä mikä siellä nyt mättää ja millä perkeleellä sen valon saa säätymään? Tyydynkö vain tökkäämään sopivan kokoisen jäätelötikun sinne johonkin sopivaan väliin kiilaksi?My BMW is using what your hybrid is saving
E34 525i 24V -93 / YZF-R1 08
ex E34 520i 24V -91
Originally posted by RockfordKiskaisin kuskin oven pösöstä auki ja tadaa, ilmielävä kyyrähän se siellä istui.
Comment
-
-
Originally posted by smeagul View PostOngelmaa pukkaa. Elikkä oikeanpuoleinen valo näyttää liian alas. Tämän ohjeen mukaista ruuvia on käännelty, mutta valo ei säädy mihinkään. Korkeudensäätömoottorit löytyy, mutta ne on poistettu käytöstä, eikä sitä tälle puolelle saakkaan toistaiseksi käyttöön koska liitin on paskana, enkä ole löytänyt mistään uutta. Olen kuitenkin koittanut pyörittää moottoria 9V paristolla ja sopivalla kompinaatiolla se pyöriikin toiseen suuntaan, (valon korkeus ei kuitenkaan säädy mihinkään) mutta toiseen suuntaan sitä ei ole saanut pyörimään millään. Elikkä mikä siellä nyt mättää ja millä perkeleellä sen valon saa säätymään? Tyydynkö vain tökkäämään sopivan kokoisen jäätelötikun sinne johonkin sopivaan väliin kiilaksi?E61 525xda -08
Comment
-
-
Originally posted by Purtsi123 View PostSiitä säätöruuvin valkosesta muovi "mutterista" menny kierteet. :think Tahi jumissa ja pyörii ympyrää.My BMW is using what your hybrid is saving
E34 525i 24V -93 / YZF-R1 08
ex E34 520i 24V -91
Originally posted by RockfordKiskaisin kuskin oven pösöstä auki ja tadaa, ilmielävä kyyrähän se siellä istui.
Comment
-
-
Originally posted by peltone View PostHmm. Korkeudensäädöstä ei mitään hajua. Ja noista bokseista/kolvaamisesta kumpikaan ei sano e34 aloittelijalle mitään.
Comment
-
-
Originally posted by smeagul View PostOk. Kuinkakohan helppo tuo on vaihtaa? Lienee tarvii koko saatanan umpio purkaa osiks ennen ku siihe pääsee käsiks...F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postmä ostaisin kokonaan uudet, original-look depot ~160€ pari. Piritekillä muistaakseni. valoa tulee se 5x enemmän verrattuna niihin 20v hiekkapuhallettuihin verrattuna
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostDepot on kyllä hyviä joo, mut köh... Just tilasin itelle 103,80e toimitettuna.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by AnttiR View PostMulla on sitten juurikin se "karvalakkimallin" mittaristo. Onko varma että ne ei mene ristiin sen "paremman" kanssa. Kun tuohon on melko varmasti vaihdettu mittaristo jossain vaiheessa. Että olisiko tuossa alunperin ollut se hienompi mittaristo?
Comment
-
-
Originally posted by jani73 View PostTuolla jotain juttua mittaristoista, noi kaikki taitaa olla sitä parempaa mittaristoa. Huomaa liitinten väri. Mun karvalakkimittaristossa ja auton johtosarjassa olevien liitinten värit on sininen ja keltainen. Jos sun auton johtosarjan liitinten värit on samat, niin veikkaan, että siinä on alunperin ollut karvalakkimittaristo. Mahdollinen vihreä liitin on automaatin vaihdenäyttöä varten.
http://www.exx.se/maintenance/instru...34/index.shtmlE61 535d -04
Comment
-
-
Originally posted by AnttiR View PostNiin ja tosiaan mun auto on automaatti ja mittaristosta puuttuu vaihdenäyttö? :thinkF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostDepot on kyllä hyviä joo, mut köh... Just tilasin itelle 103,80e toimitettuna.My BMW is using what your hybrid is saving
E34 525i 24V -93 / YZF-R1 08
ex E34 520i 24V -91
Originally posted by RockfordKiskaisin kuskin oven pösöstä auki ja tadaa, ilmielävä kyyrähän se siellä istui.
Comment
-
-
Originally posted by Midway View PostTietäisikö joku mitkä kaikki osat tarvii kun laittaa cruisen e34 m30 malliin?E39 ja E91
Comment
-
Comment