Kokeile heilutella autoa sivuttais suunnassa molempien rattaiden kohdalta.
Mulla rahisee käsijarrukengät, en oo ehtiny vielä kurkkia että mitä siellä on tapahtunut..
Joo unohdin sanoa että takaahan se tosiaan kuuluu. Ei mikään ihme kyllä että näillä keleillä ois voinu vaikka jäätyäkkin käsijarru. Toinen kysymys tähän samaan että onko voiko tässä olla takapään tasonsäätöä, kun ohjaustehostimen säiliö on pientä mallia? Ja edelleenkin niin tuore tapaus että kauheasti en ole ehtinyt tutkia, kunhan vie suht ongelmitta paikasta toiseen..
Kannattaa katsoa se jarrumännän puoleinen pala, jos liukutapit jumittaa niin se on syönyt sen männän puoleisen palan loppuun vaikka ulommassa palassa on vielä pintaa.
Elikkäs ongelma on seuraavanlainen; Ensin rupes kabiinissa käryämään (jäähdytysneste?) kun pisti lämmintä ilmaa, ei tosin paljoa ja ei ole kadottanut nesteitäkään. Sitten joku aika sitten puhallin rupesi kitisemään ja nyt pärisee ja ottaa ropeli johonkin kiinni. Laakeri vissiin sökö? Keltään sattuisi löytymään kyseistä kapistusta ja minkä hintaisia yleensäkkin.
Mutta ongelmahan on tässä nyt se että millä ihmeellä pääsen käsiksi siihen moottoriin/puhaltimeen? Laitteisto mallia behr ja ilmastointi löytyy. Ja auto on 525ia ja 95.
Toinen pulma on, ettei puhalluksen ohjaus enää toimi, eli läpät ei liiku mihinkään vaikka painaa esim puhalluksen jaloille. Mitäs tämän kanssa voi tehdä?
525iA e34 Sorrentblau
Myydään e34 harmaat kangaspenkit käsinojilla, kuskinpenkissä alaselän sähkösäätö. Lue lisää
H1 5000K uusi xenon-sarja 30e! Lue lisää
Kannattaa katsoa se jarrumännän puoleinen pala, jos liukutapit jumittaa niin se on syönyt sen männän puoleisen palan loppuun vaikka ulommassa palassa on vielä pintaa.
No nyt selvittiinkin tästä ongelmasta ihan yhden sähkö kwh:n hinnalla, kun oli vaan päässyt kertymään niin paksu jääkerros takapuskurin sisään ja takapönttohän siihen hakkasi. Ja tuo sähkön hinta tulee siitä kun piti sitä jäätä lämpöhönkimellä sulattaa, että irtosi.
Mutta asiasta toiseen. Onko nopeata ratkasua saada takapenkin selkänojan (kuskin puoleinen osa) lukitus toimimaan. Ei tahdo lukita kunnolla pystyasentoon sitä, toinen puoli asettu kun vähän aikaa vääntelin ees taas. Pitäs varmaan jo huomenna käydä rekisteröimässä takas henkilöautoks ja inssi ei välttämättä tykkää jos huomaa että selkänoja ei pysy kunnolla kiinni.
Miten on muuten hanskalokeron kiinnitys toteutettu alkuperäisenä. Mulla roikkuu pelkästään niitten rautatappien ja lukon varassa. Mihin kohti ne nauhat tulevat.
Kiva ku jotain kaivelee hanskalokerosta niin koko laitos tipahtaa pelkääjän jaloille tai lattialle
Miten on muuten hanskalokeron kiinnitys toteutettu alkuperäisenä. Mulla roikkuu pelkästään niitten rautatappien ja lukon varassa. Mihin kohti ne nauhat tulevat.
Kiva ku jotain kaivelee hanskalokerosta niin koko laitos tipahtaa pelkääjän jaloille tai lattialle
Vaikea selittää mutta tuosta ainakin pitäisi selvitä miten ne kuuluu olla kiinni.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Nonniin. Nyt on autoviihteeltä hajettu uus ISO-adapteri ja tuntuu mankka toimivan normaalisti virtalukolta.
Mutta, jostain kojelaudan syövereistä tulee valkea/musta johto ja liitin perässä. Paikkaa ei löydy. Samanlainen johto menee orkkis-liittimelle. Myöskin ISO-adapterissa on irtaallaan valkoinen johto, jossa lukee jotain front left positive jotain ja ei ole paikkaa mihin mennä. Voiko nuo johdot lintata yhteen vai?
Comment