Mitäs kannattaa ostoa harkittaessa vm93 E34 530ia touring:sta katsoa läpi tarkalla syynillä? vakio viat? Koneena siis m60.
Hmm taidat samaa autoa himoita kuin minä.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Jos vaihdan paksin lukkopesän toisesta keskuslukollisesta autosta niin toimiiko se keskuslukon mukana tässäkin? Tarviiko muuta vaihtaa, kesk. lukon moottoreita tai mitään..?
Avainhan ei tietenkään sovi ellei siihen toiseen ole avainta mukana.
Eikai noissa E34:ssa oikeen muu vituta ku ruoste. Nuo yllämainitut jutut on semmosia etten kyllä niiden takia jättäs ostamatta, kun on käytännössä jossain vaiheessa kuitenkin tehtävä.
Laatikon toiminta lienee olennaisempaa, varsinkin jos autolla on pyyntiä reilummin.
saako tota nopeuden mukaan säätyvää juttua mistää pois päältä. aika häiritsevää varsinki ku alkaa leikkimää autolla ni menee radio isollee sit pienellee ja sit taas isollee
Saa sitä säätöä ainakin pienennettyä. Painamalla muutaman kerran siitä napista, josta saa säädettyä balanssia, bassoa yms, tulee valinta:"speed vol x".
x voi olla 1-6 ja laittamalla sen ykköseksi, sen luulisi jo toimivan hieman paremmin. Mulla se on kolmosessa ja ei sen toimintaa käytännössä edes huomaa, niin hienovaraisesti se toimii.
Mites kun mulla on vaikkapa puhallin 3 asennossa ja lähden liikkeelle kylmällä autolla, niin tuntuu aika heikolta tuo puhallusteho. Kun autolla on ajanut tarpeeksi niin, että lämpömittari on puolessa välissä, niin samassa puhallin alkaa puhaltamaan kunnolla. "Aukeaa" ihan korvilla kuultavasti tuo puhaltaminen täysin lämpimällä autolla.
Onko tuo normaalia e34:lle vai onko siellä termarissa jotakin häikkää? En ole aiemmin asiaa mitenkään noteerannut, kuin vasta nyt kovemmilla pakkasilla, kun sitä puhallustehoa on kaivannut.
Miks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Mites kun mulla on vaikkapa puhallin 3 asennossa ja lähden liikkeelle kylmällä autolla, niin tuntuu aika heikolta tuo puhallusteho. Kun autolla on ajanut tarpeeksi niin, että lämpömittari on puolessa välissä, niin samassa puhallin alkaa puhaltamaan kunnolla. "Aukeaa" ihan korvilla kuultavasti tuo puhaltaminen täysin lämpimällä autolla.
Onko tuo normaalia e34:lle vai onko siellä termarissa jotakin häikkää? En ole aiemmin asiaa mitenkään noteerannut, kuin vasta nyt kovemmilla pakkasilla, kun sitä puhallustehoa on kaivannut.
Olisiko etuvastuksessa tai puhaltimessa vikaa. Termostaatti ei liity asiaan.
Mites kun mulla on vaikkapa puhallin 3 asennossa ja lähden liikkeelle kylmällä autolla, niin tuntuu aika heikolta tuo puhallusteho. Kun autolla on ajanut tarpeeksi niin, että lämpömittari on puolessa välissä, niin samassa puhallin alkaa puhaltamaan kunnolla. "Aukeaa" ihan korvilla kuultavasti tuo puhaltaminen täysin lämpimällä autolla.
Onko tuo normaalia e34:lle vai onko siellä termarissa jotakin häikkää? En ole aiemmin asiaa mitenkään noteerannut, kuin vasta nyt kovemmilla pakkasilla, kun sitä puhallustehoa on kaivannut.
molemmissa itellä olleista kolmenelosista on ollut tuollainen vika että kylmänä 2 ja 3 asennot puhaltavat molemmat 2 nopeudella ja sitten jossain vaiheessa alkaa kolmosasentokin toimimaan oikein.. ilmeisemmin siilivika :think
molemmissa itellä olleista kolmenelosista on ollut tuollainen vika että kylmänä 2 ja 3 asennot puhaltavat molemmat 2 nopeudella ja sitten jossain vaiheessa alkaa kolmosasentokin toimimaan oikein.. ilmeisemmin siilivika :think
Juuri näin. Mulla näytti kolmosnopeus avautuvan heti, kun lämpömittari meni puoleen väliin.
Miks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
molemmissa itellä olleista kolmenelosista on ollut tuollainen vika että kylmänä 2 ja 3 asennot puhaltavat molemmat 2 nopeudella ja sitten jossain vaiheessa alkaa kolmosasentokin toimimaan oikein.. ilmeisemmin siilivika :think
Mutta eikö E34:ssa ole vastus eikä siili?
Ainakin 94:ssa se on puhaltimen kanavassa ja ihan perinteinen vastus.
Itsellä oli ottanut joskus lämmintä ja niittaus oli hieman väljistynyt. Aiheutti kummia puhallusnopeuden muutoksia.
Mutta eikö E34:ssa ole vastus eikä siili?
Ainakin 94:ssa se on puhaltimen kanavassa ja ihan perinteinen vastus.
Kyllä näin on. Säätövastus. Itsellä oli samaa ongelmaa, että 2 ja 3 asennot toimi kylmällä hieman rauhallisemmin. Lämpimänä normi. Taitaa olla enemmän ominaisuus kuin vika
Tätä puhallin aihetta sivuten kysyn että miten E34:ssä tuon portaattoman tason kuuluisi pelata? Puhaltimen nopeus säätimessä kun siis on ensin se ns. portaaton säätö ja sen jälkeen vasta 123 ja 4 asennot
Mistäköhän tuohon alkais vikaa etsimään kun numero asennoissa pelaa mutta muuten ei puhalla vaikka olis aavistus ennen 1 asentoa säädetty. Eli tavallaan se portaaton säätö täysillä.
Eiköhän se pyöri siinä portaattomalla alueella ykkösteholla, mutta läpillä säädetään puhalluksen voimakkuutta. 1-asennossa läpät täysin auki ja 2, 3 ja 4 asennoilla sitten lisätään potkua moottoriin.
Näky olevan joku vartan akku, 12V/62Ah/280A.. Tuo käynnistysvirta vähän mietityttää.. Starttasi pitkään, mutta ei jaksanu lähtä käyntiin ja lopulta akku simahti. Tullut varmaan tiensä päähän. Joten akkukaupoille lähtö. Bosch, sznajder, exide?
Nojoo.. Jos sitä virtaa nyt piisais. Exide Premium *** 12V/77Ah/760A tuli hajettua Oulun akusta. Kustanti 110e
BMWfans:n mukaan m5:ssa on eri osanumero ohjaussimpukalle vrt muut e34 mallit. Onko m5:ssa nopeampi ohjaus? Montakohan ratin kierrosta menee m5:ssa, että renkaat ovat kääntyneet ääripäästä ääripäähän?
Comment