Niin unohtui sanoa, että hukkaa nestettä.. lisäsin nyt n. 1,3 litraa 800km lenkin jälkeen.
Onkohan tuo vesiventtiilin johto jossain imusarjan alla? Ettei vaan olis remontissa unohtunut laittaa liitin paikoilleen tms
Aikaisemmin toiminut moitteetta.
Etsi vuoto, korjaa, täytä ja ilmaa. , vesiventtiilit löytyy tulipellistä sulakerasian vierestä muovikannen alta.
Onkohan mulla nyt kyseessä tuo mahdoton työmaa? Osaako vaikka kuvien perusteella sanoa mitään? Taas kävin tuota vääntelemässä ja nyt kyllä meinaa näyttää siltä että kotelon irrottaakseen täytyisi purkaa koko kojelauta poies, tai sitten en ole vielä keksinyt oikeaa tapaa.
Jotkut neljä ruuvia siihen kotelon takaosaan näyttäisi konehuoneen puolelta tulevan, vaan kantoja en löytänyt millään. Lieköhän suunniteltu siten että kennon vaihtaakseen täytyy purkaa KOKO kotelo vai pelkkä päällimäinen osa?
Pistä kuvaa sieltä. Pitäis kyllä lähteä "päällimmäinen/etummainen" kotelon osa irti jolloin kenno tulee näkyviin.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Käsittääkseni facelifteissä on ainakin vaikea malli. Sen takia en ryhtynyt hommaan ollenkaan.
Ainakin oma ilmeisestikin on facelift ja aika helposti tuon kennon sain näkyviin.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Onkohan mulla nyt kyseessä tuo mahdoton työmaa? Osaako vaikka kuvien perusteella sanoa mitään? Taas kävin tuota vääntelemässä ja nyt kyllä meinaa näyttää siltä että kotelon irrottaakseen täytyisi purkaa koko kojelauta poies, tai sitten en ole vielä keksinyt oikeaa tapaa.
Jotkut neljä ruuvia siihen kotelon takaosaan näyttäisi konehuoneen puolelta tulevan, vaan kantoja en löytänyt millään. Lieköhän suunniteltu siten että kennon vaihtaakseen täytyy purkaa KOKO kotelo vai pelkkä päällimäinen osa?
Et kertonut että tuleeko madallettuun alustaan ja kummalle akselille?
Itsellä on E34:ssä GTS:n alustassa käytettävät lyhennetyt KYBit, hinta/laatu suhde kohdillaan.
Jepp. Sori juu vähän kiirulla piti laittaa toi kyssäri ja unohtu akselitiedot ja muut. Etuakselille siis molemmat iskarit on hankinnassa ja tuli kyllä kybit kanssa tilattua.
Aloin tossa vaihtamaa isoa ajotietokonetta pienen tilalle, eikä liittimen kiinni laitettuani ilmennyt minkäänlaisia elon merkkejä Tarkemmin kun ajotietokoneita vertailee on tappeja saman verraan, mutta liittimen reunan kohoumat eivät natsaa täysin( tuntuisi silti menevän hyvin paikoilleen) . Olisiko ongelma siinä vai onko vain niin, että ostin sian säkissä?
Aloin tossa vaihtamaa isoa ajotietokonetta pienen tilalle, eikä liittimen kiinni laitettuani ilmennyt minkäänlaisia elon merkkejä Tarkemmin kun ajotietokoneita vertailee on tappeja saman verraan, mutta liittimen reunan kohoumat eivät natsaa täysin( tuntuisi silti menevän hyvin paikoilleen) . Olisiko ongelma siinä vai onko vain niin, että ostin sian säkissä?
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Mikähän mahtaa e34 vaivata, kun puhallin lopetti toimintansa kesken ajon? Kun vähän tutkin, huomasin, että puhallin toimii vain täysillä.. Autossa on automaatti-ilmastointi, jos tiedolla mitään merkitystä. Mistä lähteä vikaa etsimään?
Mikähän mahtaa e34 vaivata, kun puhallin lopetti toimintansa kesken ajon? Kun vähän tutkin, huomasin, että puhallin toimii vain täysillä.. Autossa on automaatti-ilmastointi, jos tiedolla mitään merkitystä. Mistä lähteä vikaa etsimään?
Missä tuo vastus sijaitsee, ja onko kallis osa uusia? Käykö ilmastoimattomasta autosta tuo vastus?
IHKA:ssa on miekka, joka maksaa. Siihen tosin voi fetit vaihtaa, jotka ei montaa euroa maksa. Löytyy samaa kauttaku raikkarin vaihtas, eli on kennojen etupuolella jäähdytyssyistä.
Comment