Originally posted by Olpppae
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
-
-
Originally posted by Olpppae View PostJoo tolleehan siinä lukee, kävin juuri varmistamassa Onkos vakavaa?
Edit: Kannattaa vaihtaa ajotietokoneen kieli esimerkiksi englannin kieliseksi niin jos ymmärtää paremmin Ohjeet löytyy E34 FAQ puolelta.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostOnko koneessa öljyä riittävästi tai öljynpaineet ok? Voi olla toki anturi vikakin.
Comment
-
-
Originally posted by Olpppae View PostÖljyä on ylärajaan asti mutta paineista en sitten tiedä.. Mistä löytyy kyseinen anturi? Jännältä tuntuu kun silloin sitä lambdaa ropailin nii sen jälkee alko samantien valittaa tota:thinkLMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
Comment
-
-
Kenelläkään ei ilmeisesti ole tietoa kun vaihtaa apulaitteiden hihnan, että paljonko sen pitää painua pisimmältä sivulta, paksuuden vaiko leveyden verran?
Koneena toimii kuningas eli M60B40..Last edited by SushiX; 04-04-2012, 19:56.E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostKannessa takapäässä imusarjan puolella. Osa numero 16 linkistä http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...cylinder_head/
Comment
-
-
Originally posted by riispa View PostEli ongelman nimi on että ei toimi kulutusmittari (e34 520i vm.89)
Käynnistettäessä menee ääriasentoon mutta ei palaudu sieltä. Joskus liikkeelle lähdettäessä mittari käy 10l/100km ja nousee takaisin ääriasentoon. Tämä tapahtuu vain silloin kun moottori käy todella alhaisilla kierroksilla.
Ois kiva saada se kuntoon...Audi A4 1.8TQ
ex BMW E34 520i -89
Comment
-
-
Originally posted by 525TurboIC View PostEikös siellä ole automaattikiristin?
Originally posted by Dankova View PostNo mun mielestä pitäis olla vai sitäkö sä kysyit :think
Jos ja varmaankin on niin miten se toimii? Heitän hihnan kiinni ja kone käyntiin niin se säätää kireyden itse?E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Comment
-
-
Originally posted by SushiX View PostOnko siellä? Itsellä ei ole hajua.. Viimeksi intissä tuli räpläiltyä kasin konetta ja sekin oli kuljetuspanssarivaunun
Jos ja varmaankin on niin miten se toimii? Heitän hihnan kiinni ja kone käyntiin niin se säätää kireyden itse?
Sen pitäisi kiristää jo ihan itse kun saat hihnan sinne paikoilleen oikein.
Jos menee ilman että kiristintä pitää painaa kasaan niin joko se on rikki tai hihna menee väärää reittiä.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostOn siellä automaattikiristin.
Sen pitäisi kiristää jo ihan itse kun saat hihnan sinne paikoilleen oikein.
Jos menee ilman että kiristintä pitää painaa kasaan niin joko se on rikki tai hihna menee väärää reittiä.
Joudun kyl esittää vielä tyhmää ja kysyä, että muuta ei tosiaan tarvi tehdä kun laittaa uusi hihna paikalleen ja se säätää kireyden itse? Sillä en oikein enää tähän aikaan tajunnut tuota, että miten sitä pitäisi puristaa kasaan, että se kiristää sen?E90 07 335D
Comment
-
Comment