Originally posted by HerraHuu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
G11 740e
Ex: Ford Probe, Vw Golf, Mitsubishi Galant, Vw Golf, Peugeot 205, Honda CRX, Volvo 360, Ford Taunus, Dodge Aspen, Ford Taunus, Ford Probe, Audi S4, Volvo 850, Audi A6, Toyota Aristo, Seat Leon, 540 e39, Fiat Coupé, Alfa Romeo 156, 750 e38, MB CLK, MB SLK, VW Jetta, Seat Ibiza, 118d e87, Z4 e85, Audi A5, Alfa Romeo Mito, 530da e60, MB CLS, Porsche Cayenne, Audi A6, Maserati QP, Range Rover, M3 e93, M6 e64, MB S600L, 750iL xDrive F02, Maserati QP, MB CLS, F13 640d, Tesla Model S 85d
-
-
Originally posted by joni88 View Postsekin auttaa kummasti. leveys ja korkeus on tärkeimmat, toki olisi kiva tietää myös syvyys.Enkä itse ainakaan tuollaisesta muutaman sadan gramman muoviosasta noin paljon viitsi maksaa.
-e30 2d m10b18
EX -e53 X5 3.0D
EX -e39 523i Sedan
EX -e36 325i Coupe
EX -e46 323i Sedan
EX -e36 320i Touring
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
Comment
-
-
Pienemmässä nopeudessa aina jarruttaessa poljin rutisee, eli samalla tavalla kun ABS:n toimiessa. Ominaisuus on ehkä pahentunut tässä kokoajan pikkuhiljaa.
INPA näyttää kaikille pyöränantureille 1,2 mailia, eli n. 2km/h -nopeutta, ajaessa en ole päässyt testaamaan. Ulkomaan foorumilla joku oli laakerinvaihdolla päässyt moisesta viasta, mutta mistähän laakerista sitä lähtisi arpomaan? Mitään vikakoodejahan ei löydy.
Cruise tosiaan häröilee myös, kiihdyttelee/hidastelee omituisesti ja heittäytyy pois päältäkin. Eli periaatteessa oikeasta takapyörästä voisi lähteä liikkeelle? Tosin MAF on myös epäilyksen alla tähän vikaan.
Comment
-
-
Originally posted by Mikkomies84 View PostPienemmässä nopeudessa aina jarruttaessa poljin rutisee, eli samalla tavalla kun ABS:n toimiessa. Ominaisuus on ehkä pahentunut tässä kokoajan pikkuhiljaa.
INPA näyttää kaikille pyöränantureille 1,2 mailia, eli n. 2km/h -nopeutta, ajaessa en ole päässyt testaamaan. Ulkomaan foorumilla joku oli laakerinvaihdolla päässyt moisesta viasta, mutta mistähän laakerista sitä lähtisi arpomaan? Mitään vikakoodejahan ei löydy.
Cruise tosiaan häröilee myös, kiihdyttelee/hidastelee omituisesti ja heittäytyy pois päältäkin. Eli periaatteessa oikeasta takapyörästä voisi lähteä liikkeelle? Tosin MAF on myös epäilyksen alla tähän vikaan.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Kokeillaanpa jos jollain olisi heittää vinkkiä, eli 528iA ´00 kyseessä ja tuntuu että alakierroksilla on vääntö kateissa. Esim. kun ajaa cruise päällä 120km/h mittarinopeutta suht loivaan ylämäkeen niin tiputtaa neloselle. Muuten toimii kaikin puolin hienosti, ainut että kylmällä koneella tyhjäkäynti notkahtelee 5-10s välein, eli tiputtaa kierrokset alas ja taas tasoittuu. Vikakoodit luettu joku aika sitten ja muistaakseni siellä ei ollut mitään ihmeellistä, nollattiin ne ja pitää koittaa vielä tämän viikon aikana lukea uudestaan. MAF testi antoi muistaakseni jotain 60-70L/h lukemia.
Voisiko vanoksen tiivisteiden vaihto auttaa? Ei tuo vanos tai moottori kyllä yleensäkään pidä mitenkään erikoista ääntä. Ja autolla on ajettu 257tkm. Kulutus on ajotietokoneen mukaan 12L/100km sekalaisessa ajossa.Last edited by Tomba87; 15-05-2014, 13:28.Luukku auki ja risut kyytiin
Comment
-
-
Originally posted by Mikkomies84 View PostNiinhän se olisi tehtävä, mutta kun inpa-läppärin akku kestää sen sekunnin verran ja ylettääköhän johto muutenkaan konehuoneesta asti kabiiniin. Sisälläkään ei tässä -00:ssa vielä taida pistoketta olla?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by Tomba87 View PostKokeillaanpa jos jollain olisi heittää vinkkiä, eli 528iA ´00 kyseessä ja tuntuu että alakierroksilla on vääntö kateissa. Esim. kun ajaa cruise päällä 120km/h mittarinopeutta suht loivaan ylämäkeen niin tiputtaa neloselle. Muuten toimii kaikin puolin hienosti, ainut että kylmällä koneella tyhjäkäynti notkahtelee 5-10s välein, eli tiputtaa kierrokset alas ja taas tasoittuu. Vikakoodit luettu joku aika sitten ja muistaakseni siellä ei ollut mitään ihmeellistä, nollattiin ne ja pitää koittaa vielä tämän viikon aikana lukea uudestaan. MAF testi antoi muistaakseni jotain 60-70L/h lukemia.
Voisiko vanoksen tiivisteiden vaihto auttaa? Ja onko se millainen homma tuohon TU moottoriin? Ei tuo vanos tai moottori kyllä yleensäkään pidä mitenkään erikoista ääntä. Ja autolla on ajettu 257tkm.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Apua kaivattaisiin:
m62b35, moottorin takana oleva vesiletku räjähti vanhuuttaan ja nyt siis hakusessa sille letkulle osanumero että saisi uuden tilattua.
Eli letku numero 8. Tuon kuvan yhteydessä ei ollut osanumeroa.Nykyisin: VW Crafter '20+ e61
Ex:e30 x3, e34 x2, e36 x8, e39 x2, e46 x3, e60 x2, e61,e91 x2, e90.
Comment
-
-
E39 528iM Touring Vm. 1997
Ongelmana 110km/h täristys, jyrinä jne.
Auto ostettiin kytkinvikaisena, nyt vaihdettiin siihen kytkin ja otettiin auto ajoon. Ekat koeajot, ja jumalauta että yli satkuun kun menee niin alko tärräämään.
Kardaani tarkistettiin, että varmasti on oikein. Lopulta takapäästä löytyi järjettömästi väljää repsikan yläetutukitangosta. Vaihdettiin se, ja huomattavasti katosi tärinä, mutta se on siellä vielläkin. Alhaisissakin nopeuksissa on hienonhienoa tärinää havaittavissa, mutta vian aiheuttajaa ei löydy.
Oman E34 540pin kanssa taisteltiin samanlaisen vian kanssa, mutta sivuoireena oli järjetön paukutus kiihdyttäessä. Kaikki voimansiirron irtoavat osat vaihdettiin, mutta vika ei koskaan korjaantunut, ja nyt toivotaan, että kolmeysin kanssa ei käy samoin.Kaikki vinkit tervetulleita!
E36 323ti Compact JOKKIS-D, E36 325i Coupe Driftmissile, E61 535d Touring, Passat 3bg 1.9tdi veronkiertopaku, Scania 124 Topline 6x2/4
Follow us on Facebook! https://www.facebook.com/panicrevdrift/
Comment
-
-
Originally posted by ///JATKE View PostE39 528iM Touring Vm. 1997
Ongelmana 110km/h täristys, jyrinä jne.
Auto ostettiin kytkinvikaisena, nyt vaihdettiin siihen kytkin ja otettiin auto ajoon. Ekat koeajot, ja jumalauta että yli satkuun kun menee niin alko tärräämään.
Kardaani tarkistettiin, että varmasti on oikein. Lopulta takapäästä löytyi järjettömästi väljää repsikan yläetutukitangosta. Vaihdettiin se, ja huomattavasti katosi tärinä, mutta se on siellä vielläkin. Alhaisissakin nopeuksissa on hienonhienoa tärinää havaittavissa, mutta vian aiheuttajaa ei löydy.
Oman E34 540pin kanssa taisteltiin samanlaisen vian kanssa, mutta sivuoireena oli järjetön paukutus kiihdyttäessä. Kaikki voimansiirron irtoavat osat vaihdettiin, mutta vika ei koskaan korjaantunut, ja nyt toivotaan, että kolmeysin kanssa ei käy samoin.Kaikki vinkit tervetulleita!
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by mijuko View PostVaimea, muuttuva vinkuminen.. Aivan kuin virrat päälle laittaessa bensapumpun lähtiessä päälle kuuluuva ääni.
Mielestäni ääni ei tule pumpulta.. voiko ääni tulla polttoaine suodattimelta?
Ääni kuuluu auton sisällä, mielestäni takaa kun puhallinkin on pois päältä
Tankin huohotus?
...mutta mikä siellä mahtoi tuon äänen aiheuttaa?:think Mielestäni ääni ei tullut itse korkista, eikä bensapumpulta?
Comment
-
Comment