Noniin, lämpimät ilmat koittavat ja samalla huomasin ettei puhalla lämmintä ilmaa juuri ollenkaan. Autossa automaatti-ilmastointi ja vaikka säätää +30 asteeseen ei ole juurikaan vaikutusta.
Pre 9/98 on sähköflektillä 3 nopeutta. Ja moottorin jäähdyttämiseen se käyttää vain kovinta nopeutta.
1 nopeus on hitain ja lähtee pyörimään kun ilmastoinnin laittaa päälle.
2 nopeus lähtee päälle kun ilmastoinnin paineanturi antaa liian kovan paineen (eli ilmastointi lämpenee liikaa)
3 nopeus lähtee päälle kun moottori on liian kuuma ja todennut että visko ei toimi tai riitä.
Eli moottorille kaksi nopeutta kuten aiemmin todettu. Eikös tuo ole jäähdyttimen lämpö, eikö anturi ole jäähdyttimen yläkulmassa? Onko samassa kulmassa ylävesiletkun liitäntä? Uudemmassa anturi on alavesi letkussa.
Alkuperäinen kysymys oli onko visko rikki kun nostaa lämpöjä parkissa. Jos sähköflekti toimii ei viskolla ole väliä, joten vikaa todennäköisesti molemmissa tai jossain muualla.
Eli moottorille kaksi nopeutta kuten aiemmin todettu. Eikös tuo ole jäähdyttimen lämpö, eikö anturi ole jäähdyttimen yläkulmassa? Onko samassa kulmassa ylävesiletkun liitäntä? Uudemmassa anturi on alavesi letkussa.
Alkuperäinen kysymys oli onko visko rikki kun nostaa lämpöjä parkissa. Jos sähköflekti toimii ei viskolla ole väliä, joten vikaa todennäköisesti molemmissa tai jossain muualla.
Anturi on jäädyttimen alavesiletkun puoleisessa päädyssä korkeussuunnassa n. puolivälissä jäähdytintä.
Mulla on tollaset style 33 vanteet nyt kesä ja talvirenkaille ja pysyvät kyllä yllättävän hyvin puhtaana kun pesee edes joskus, ainakaan sellaista millejä paksua paskakerrosta niihin ei jostain syystä kerry ollenkaan.
Comment