Itsellä style33 olleet jo monta talvea käytössä ja en muista että olisi koskaan tarvinnut putsailla mitenkään, eli suosittelen talvivanteiksi.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Bmw Master View PostEn usko, faktaa pöytään.
Minulla ei ole mitään hienoja kaavioita sulle näyttää asiasta. Eikä ole multa pois jos et usko.
Originally posted by peto2 View PostJoo kerroinki vain moottorin jäähdytyksen toiminnot, en maininnut stage 2:sta lainkaan kun se ei aktivoidu moottorin lämpöjen perusteella.
Stage 1: Ilmastoinni jäähdytyksen perustaso + jäähdyttimeltä palaava neste yli 91C
Stage 2: Ilmastoinnissa ylipainetta
Stage 3: Jäähdyttimeltä palaava neste yli 104C
Joten tästäkään on taas turha taistella, tuo mun laittama tapa pätee E38/E39 M62-koneissa.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Originally posted by makkis View PostTämä asia on käyty läpi monissa aikaisemmissa keskusteluissa, käytä searchia.
Minulla ei ole mitään hienoja kaavioita sulle näyttää asiasta. Eikä ole multa pois jos et usko.
Tässä ilmeisesti puhutaan jostain mopokoneisesta kun noi lämpötilat ei täsmää kasikoneisiin pätkääkään, eli toiminta voi olla eri, eri koneisissa.
Joten tästäkään on taas turha taistella, tuo mun laittama tapa pätee E38/E39 M62-koneissa.
Comment
-
-
Originally posted by makkis View PostTämä asia on käyty läpi monissa aikaisemmissa keskusteluissa, käytä searchia.
Minulla ei ole mitään hienoja kaavioita sulle näyttää asiasta. Eikä ole multa pois jos et usko.
Tässä ilmeisesti puhutaan jostain mopokoneisesta kun noi lämpötilat ei täsmää kasikoneisiin pätkääkään, eli toiminta voi olla eri, eri koneisissa.
Joten tästäkään on taas turha taistella, tuo mun laittama tapa pätee E38/E39 M62-koneissa.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
imuvuotoko?
Kysytääs nyt täälläkin. Auto e39 523ia vm 99 Vaihdoin separaattorin letkuineen, eka startti ja alko ongelmat. Elikkäs lämmettyään normilämpöön ja kun jättää 30 sek tyhjäkäynnille niin pudottaa pytyn pois pelistä ja antaa vikakoodia nelosessa sytytys ongelma. Puolat tarkistettu. Kun starttaa esim liikennevaloissa, kun vian lyö päälle alkaa toimimaan ihan normaalisti, eikä mene vika päälle kun pitää kierrokset yli tuhannessa kokoajan. Imusarjan alta kuuluu selkeä suhina eli viittaa imuvuotoonko? Minkähän imuletkun olen särkeny, kun sen separaattorin sinne vaihdoin. En siis ottanut imusarjaa irti vaan vaihdoin sieltä välistä sen värkin...
Comment
-
-
Moro,
hakusessa ois 530 turbo diisseli M-sportti e39 -00vm. eteenpäin.
Milloin alkaa olemaan turbo vaihtokunnossa? Entäs vaihdelaatikko, pitääkö sitä miten rempata (tarkoitan siis automaattia).. Mitä nettiautostakin katsoo niin ei ole moneenkaan turboa vielä remontoitu ja kilometrejä +300tkm.. Käsittääkseni se on aika kallis ja työläs remontti? :think
Comment
-
-
Originally posted by Juxeyy View PostMoro,
hakusessa ois 530 turbo diisseli M-sportti e39 -00vm. eteenpäin.
Milloin alkaa olemaan turbo vaihtokunnossa? Entäs vaihdelaatikko, pitääkö sitä miten rempata (tarkoitan siis automaattia).. Mitä nettiautostakin katsoo niin ei ole moneenkaan turboa vielä remontoitu ja kilometrejä +300tkm.. Käsittääkseni se on aika kallis ja työläs remontti? :think
Uuden turbon saa suomestakin tonnilla ja kunnostetun esim. suonenjoelta halvemmalla.
Vaihtamiseen kun varaa päivän aikaa,ni kerkiää tehdä vaikkei nosturia olisikaan.
Toki näppäräsorminen kaveri vaihtaa puoleen päivään ja rahamies vie auton korjaamolle..
Vaihteistoa en vielä ole joutunu laittaan nii ei kokemusta siitä.
Comment
-
-
Originally posted by Juxeyy View PostMoro,
hakusessa ois 530 turbo diisseli M-sportti e39 -00vm. eteenpäin.
Milloin alkaa olemaan turbo vaihtokunnossa? Entäs vaihdelaatikko, pitääkö sitä miten rempata (tarkoitan siis automaattia).. Mitä nettiautostakin katsoo niin ei ole moneenkaan turboa vielä remontoitu ja kilometrejä +300tkm.. Käsittääkseni se on aika kallis ja työläs remontti? :think
itse ainakin enemmän kuin tyytyväinen
Comment
-
-
Tuossa tuli haettua uusi polttoainesuodatin 530 diisseliin ja uudessa suodattimessa oli muovinen pohjapropppu letkunpaikalla ja nykysessä ei ole pohjassa mitään. Ilmeisesti väärä suodatin mun autoon? Kumpaakin suodatinta näytti olevan tarjolla merteilillä kun katsoin. Auto on -99 530d manuaali.
Comment
-
-
Olis tarkotus laittaa ilmatolpat e39. Osat homattuna mutta oli tarkotus tämä loppu kesä pumppailla ilmat vaki kompuralla. Kyseessä siis malli jossa ilmat takana. Itse kysymys
Mikähän tuon vaki wapcon tuotto on ? Ja kauankohan suostuu yhtä jaksoisesti pumpata kunnes (lämpö rele) lopettaa.. ku olis 3galloona ilma pönttö menossa perään.E38 740d
------------------------
EX:ät
X5 4,4 v8
e39 528 canibeat
X5 e53 3,0tdi
e38 730
e30 cabriolet m-tech1
e30 325ix -92
Comment
-
-
Mitäs kaikkee kilkettä tarttee hommata jos meinaan vaihtaa "automaattiseen" takakontin luukkuun? Muutama retrofittaus kitti löytyy iipeistä, mutta tartteekos tuo systeemi jonkun oman ohjausboxin, vai onko jo korimoduulissa(?) valmius?
Nuissa kiteissä tulee mukana. Saranat, pumput (lasille ja luukulle omat+hydraulisylinteri) ja ainakin hydraulipumppu.Vikakoodien luku ja nollaus, myös pienet koodaukset onnistuu.
INPA, BMW Scanner 1.4.0
Nykynen:E39 530dA tourinki -02
EX: 316i e46 -02 Touring, 520i e39 -99 + 7 vieraan tallin kikotinta
Comment
-
Comment