Originally posted by apche
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Originally posted by TJJ View PostEikös se ero noissa lasin muodoissa johdu vain siitä, että onko autossa himmenevät (tai kääntyvät) peilit vai perusmallit? Ei sitä asiaa facelift muuttanut.
"E39 96->03: Vasen peilin lasi sähkösäätö+lämpö ("pitkämalli" n.16,6cm)"
Ja tuolla tiedolla tuli juurikin tuo E38 mallinen peili, vaikka se pitäisi siis tulla vasta jos on automaattisesti tummentuva malli?
Vasta kun otti E34 lasin niin sopi tuohon vakiopeileillä eli sähkösäätö+lämpö olevaan autoon.
Comment
-
-
Originally posted by Simulation View PostOnko kukaan asentanut kolmeysiin tällaisia "äärivaloja"
Tarvis
Ei muuta kuin hommaat jenkkimallin valot, niissä on noi vakiona.Bmw X5 2011
Vw caddy 2019
Comment
-
-
Originally posted by Gedd View PostNo perhana, sitä on oltu sitten ihan väärässä uskossa. Ei meinaan AD eikä motonet saanut muuta kun yhtä lasia joka kulkee näköjään nimellä
"E39 96->03: Vasen peilin lasi sähkösäätö+lämpö ("pitkämalli" n.16,6cm)"
Ja tuolla tiedolla tuli juurikin tuo E38 mallinen peili, vaikka se pitäisi siis tulla vasta jos on automaattisesti tummentuva malli?
Vasta kun otti E34 lasin niin sopi tuohon vakiopeileillä eli sähkösäätö+lämpö olevaan autoon.
Ihmettelinkin miksi nykyisen e39 peilit erilaiset kuin edellisen faceliftin. Kääntyvyydellä en ainakaan tee mitään ja huutaa kuin teurastettava sika kun laitan kääntömoottorit hommiin.Last edited by ritariässä; 07-12-2014, 12:19.G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä
Comment
-
-
Originally posted by apche View PostRealOEM näyttää, että 02/1996 olisi valmistus kk. Eli väärä hihna siis...e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
530d -03, jos sillä merkitystä.
Mikä on, kun toisinaan (nollakelillä, vesisateella) peräluukku ei meinaa pysyä auki?
pakkasilla pysyy kun on kuiva keli, samoin selkeästi plussalla ei ongelmaa.
Siis kun luukun nostaa ylös, se tuppaa valumaan omia aikojaan alas,
jokuhan siellä on antautunut, kertokaa viisaammat mikä
Comment
-
-
Originally posted by Janna View Post530d -03, jos sillä merkitystä.
Mikä on, kun toisinaan (nollakelillä, vesisateella) peräluukku ei meinaa pysyä auki?
pakkasilla pysyy kun on kuiva keli, samoin selkeästi plussalla ei ongelmaa.
Siis kun luukun nostaa ylös, se tuppaa valumaan omia aikojaan alas,
jokuhan siellä on antautunut, kertokaa viisaammat mikä
Sedanista ei oikeestaan mitään varmaa tietoa, mutta veikkaisin siinäkin pumppuja.
Kylmällä ilmalla jäljellä olevat öljyt sen verran jämäkämmät, että jaksaa just ja just pitää yläällä ja sit ku lämpee=öljy vetreytyy niin ei jaksa enää toimia.Vikakoodien luku ja nollaus, myös pienet koodaukset onnistuu.
INPA, BMW Scanner 1.4.0
Nykynen:E39 530dA tourinki -02
EX: 316i e46 -02 Touring, 520i e39 -99 + 7 vieraan tallin kikotinta
Comment
-
-
Originally posted by Kiwes View Postfarkku vai sedani? mikäli farkku, niin nostappas ensin pelkkä lasi pystyyn, jos lasi tuntuu "jäykältä" (ei liian) laskee alas, niin sillon sen pumput on kuosissa ja luukun pumput menee vaihtoon, mutta jos lasissa ei mitään vastetta, niin siinä tapauksessa lasin pumppujen vaihto korjaa onkelman.
Sedanista ei oikeestaan mitään varmaa tietoa, mutta veikkaisin siinäkin pumppuja.
Kylmällä ilmalla jäljellä olevat öljyt sen verran jämäkämmät, että jaksaa just ja just pitää yläällä ja sit ku lämpee=öljy vetreytyy niin ei jaksa enää toimia.
Comment
-
-
Originally posted by Kiwes View Postfarkku vai sedani? mikäli farkku, niin nostappas ensin pelkkä lasi pystyyn, jos lasi tuntuu "jäykältä" (ei liian) laskee alas, niin sillon sen pumput on kuosissa ja luukun pumput menee vaihtoon, mutta jos lasissa ei mitään vastetta, niin siinä tapauksessa lasin pumppujen vaihto korjaa onkelman.
Sedanista ei oikeestaan mitään varmaa tietoa, mutta veikkaisin siinäkin pumppuja.
Kylmällä ilmalla jäljellä olevat öljyt sen verran jämäkämmät, että jaksaa just ja just pitää yläällä ja sit ku lämpee=öljy vetreytyy niin ei jaksa enää toimia.
Lasi pysyy auki, jos sen kääntää ihan äärimmilleen,
Mutta kun laskee hieman alas, niin sillon painuu alas itsekseen.
Ymmärinkö siis oikein, että lasin pumput olis menny?
Comment
-
-
Originally posted by Janna View PostFarmari.
Lasi pysyy auki, jos sen kääntää ihan äärimmilleen,
Mutta kun laskee hieman alas, niin sillon painuu alas itsekseen.
Ymmärinkö siis oikein, että lasin pumput olis menny?Vikakoodien luku ja nollaus, myös pienet koodaukset onnistuu.
INPA, BMW Scanner 1.4.0
Nykynen:E39 530dA tourinki -02
EX: 316i e46 -02 Touring, 520i e39 -99 + 7 vieraan tallin kikotinta
Comment
-
-
Originally posted by Janna View PostVaikuttaako ne lasin pumput sitten koko luukkuunkin niin paljon?
Lähinnä mietin, että joutuuko kuitenkin myös luukun pumput uusimaan..
Mulla ainakin oli kontin pumput ihan kuosissaan vaikka se niskaan tuli kuolleilla lasin pumpuillaVikakoodien luku ja nollaus, myös pienet koodaukset onnistuu.
INPA, BMW Scanner 1.4.0
Nykynen:E39 530dA tourinki -02
EX: 316i e46 -02 Touring, 520i e39 -99 + 7 vieraan tallin kikotinta
Comment
-
Comment