Originally posted by *PexU*
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kesällä: Chevrolet Corvette C6 Z51 6-speed manual
Kesällä: Myydään/vaihdetaan Bmw 320i -95 Cabriolet M-sport "Holsetti laitettu!"
Kauppakassina: Hyundai i30 -21
-Raahe Connection-
-Team Kärppä- limited edition
-
-
Originally posted by Arppa View PostVastaavat viat omassa aiheutti palanut sulake, numeroa tai mitä se ohjaa niin ei pysty tässä punkkupäissään muistamaan Mutta siellä akun yläpuolella se oli ja takaluukkuhan aukeaa manuaalisesti sieltä työkaluluukun alta löytyvästä mustasta ovaalista nykäisemällä.
Pakko myöntää että en kyllä muista missä e39n kontissa oli työkaluluukku ja sieltä siis löytyy tuo musta vipstaaki
Se olisikin hienoa jos johtuisi jostain sulakkeesta, niin pääsisi kaveri tankkaamaankinAjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!
E61 530xd M-Sport Touring -07
Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
Duunissa: F11 520d x-drive -17
Comment
-
-
Originally posted by *PexU* View PostSe olisikin hienoa jos johtuisi jostain sulakkeesta, niin pääsisi kaveri tankkaamaankin
Comment
-
-
Originally posted by *PexU* View PostMuistaakos kukaan mikä sulake ( ja missä) noita ohjailee..?
Vai oiskos vaan jossain kosteutta :think
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
Nämähän on siellä akun päällä peräkontissa. Luukku lähtee manuaalisesti auki työkaluluukun alta löytyvästä muovisesta mustasta ovaalista nykäisemällä. Molemmat sivupaneelit pitää ensin aukaista, muuten työkaluluukku ei mahdu aukeamaan.
Osanumerosta 3 kun nykäiseeKesällä: Chevrolet Corvette C6 Z51 6-speed manual
Kesällä: Myydään/vaihdetaan Bmw 320i -95 Cabriolet M-sport "Holsetti laitettu!"
Kauppakassina: Hyundai i30 -21
-Raahe Connection-
-Team Kärppä- limited edition
Comment
-
-
Takakontti ja tankinluukku auki, sulakkeet ehjinä, mistäs sitten jatkettaisiin:think
Joku on varmaan ottanut kosteutta ihteensa..Last edited by *PexU*; 13-12-2014, 12:36.AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!
E61 530xd M-Sport Touring -07
Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
Duunissa: F11 520d x-drive -17
Comment
-
-
Söörtsiä joko en osaa käyttää tai sitten ei vaan löydy..
Mutta ongelmana se, että navi ei muista kellon aikoja päivämääriä eikä mitään muutakaan asetuksia paitsi kulutuksen.
En tiedä miten kuuluu e39 toimia mutta esim navin levyä ei saa pois lukijasta jos ei ole virrat päällä autossa. X5 esimerkkinä sai kyllä pois koska jonkinlainen virta jäi päälle virtojen sammutuksen jälkeen. Ilmeisesti koko navi on siis aivan pimeänä kun avaimen ottaa pois. Muuten toimii kuitenkin täysin miten pitää.
Auto on 99 528 touring. Ja navi mk4
Comment
-
-
Originally posted by Oxtar_ View PostSöörtsiä joko en osaa käyttää tai sitten ei vaan löydy..
Mutta ongelmana se, että navi ei muista kellon aikoja päivämääriä eikä mitään muutakaan asetuksia paitsi kulutuksen.
En tiedä miten kuuluu e39 toimia mutta esim navin levyä ei saa pois lukijasta jos ei ole virrat päällä autossa. X5 esimerkkinä sai kyllä pois koska jonkinlainen virta jäi päälle virtojen sammutuksen jälkeen. Ilmeisesti koko navi on siis aivan pimeänä kun avaimen ottaa pois. Muuten toimii kuitenkin täysin miten pitää.
Auto on 99 528 touring. Ja navi mk4Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Olikos näissä e39:ssä kanssa samallalailla johtosarja vikoja kun e61:ssa? Koitin searchilla hakea mutta ei vaan tuntunut löytyvän
Sisävalot syttyy ja sammuu itsekseen ajon aikana, ainoa ovi joka toimii on kuskin ovi ja sekin manuaalisesti avaimella, takakontti toimii takakontista avaamalla samoin polttoainetankin luukku, takalasin avaus ei toimi, pyyhin ja pissapoika toimivat, vaihdekepin vieressä olevassa valitsimessa vilkkuu myös valo ajossaLast edited by *PexU*; 13-12-2014, 20:09.AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!
E61 530xd M-Sport Touring -07
Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
Duunissa: F11 520d x-drive -17
Comment
-
-
Originally posted by buksin-1 View PostOnko navijärjestelmä tehtaasta asti? Onko iso vai pieni BC?
Sen verta mukana tulleita huoltokuitteja että on ollut niiden mukaan ongelmia aikasemminkin mutta silloin jäänyt päälle päinvastoin koko järjestelmä kun virrat on sammutettu.
Kuittien mukaan vaihdettu videomoduuli joskus syystä epäiltynä.
Comment
-
-
Kellään vihjeitä, hyviä tai huonoja
Kaikki sulakkeet ehjät..
Liittyköhän pyyhkimen ja pissapojan ajoittainen toimimattomuus tähän, sillä tämä touhu alkoi viime vuoden lopulla
Originally posted by *PexU* View PostOlikos näissä e39:ssä kanssa samallalailla johtosarja vikoja kun e61:ssa? Koitin searchilla hakea mutta ei vaan tuntunut löytyvän
Sisävalot syttyy ja sammuu itsekseen ajon aikana, ainoa ovi joka toimii on kuskin ovi ja sekin vain manuaalisesti avaimella, takakontti toimii takakontista avaamalla samoin polttoainetankin luukku, takalasin avaus ei toimi, pyyhin ja pissapoika toimivat, vaihdekepin vieressä olevassa valitsimessa vilkkuu myös valo ajossaAjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!
E61 530xd M-Sport Touring -07
Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
Duunissa: F11 520d x-drive -17
Comment
-
-
En tiedä, pitäisikö huolestua, vai onko kyse vain yhteensattumista. Nimittäin E39 päätti eilen halkaista turbon painepuolen letkun (osanumero 1). Pieni halkeama oli tullut taitoksen "sisämutkaan".
Ei ole kauaakaan, kun viimeksi kyseinen osa oli irti, kun selvittelin öljyvuodon lähdettä. Se todennäköisesti johtui siitä, että huohotusilman huopasuodatin oli ollut menossa tukkoon ja alkoi ajamaan öljyä ilmanputsarin ja sitä myötä turbon suuntaan. Se kuitenkin tuli vaihdettua vortex-malliseen erottimeen. Silti näyttäisi siltä, että edelleen öljyä on hieman tirskunut tuolta ilmupuolelta ja kone on hieman öljyinen. Itse turbo kuitenkin vaikuttaisi kuivalta. Onkohan mahdollista, että sinne ilmanputsarin koteloon olisi jäänyt jonnekkin pohjalle vielä öljyä, joka nyt vielä ajautuu tuonne turbon suuntaan? Montaa sataa kilometriä tuosta öljynerottimen vaihdosta ei ole.
Joka tapauksessa tuo pieni kuminen mutkaletku oli irti ja en ainakaan silloin havainnut siinä halkeamia. Kun olin vaihtanut öljynerottimen ja laitoin kaikki takaisin nippuun, seuraavana päivänä ajolenkin jälkeen havaitsin, että tuo pieni kuminen letku oli hieman hievahtanut taaksepäin siitä metallisesta putkesta, johon sen toinen pää tulee kiinni. Asia ratkesi ihan sillä, että painoin letkun takaisin paikalleen ja kiristin klemmaria hieman lisää.
En tiedä, maalaanko vain piruja seinille, mutta voisikohan tuo turbo kehittää ylipainetta, jonka seurauksena letku nyt halkesi? Vai onko todennäköisempää, että letku halkesi vain vanhuuttaan? Vikakoodeja ei ole, vedot ovat tallella (tai olivat ennen kuin tuo letku halkesi), eikä auto savuta kovillakaan kierroksilla.
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostEn tiedä, pitäisikö huolestua, vai onko kyse vain yhteensattumista. Nimittäin E39 päätti eilen halkaista turbon painepuolen letkun (osanumero 1). Pieni halkeama oli tullut taitoksen "sisämutkaan".
Ei ole kauaakaan, kun viimeksi kyseinen osa oli irti, kun selvittelin öljyvuodon lähdettä. Se todennäköisesti johtui siitä, että huohotusilman huopasuodatin oli ollut menossa tukkoon ja alkoi ajamaan öljyä ilmanputsarin ja sitä myötä turbon suuntaan. Se kuitenkin tuli vaihdettua vortex-malliseen erottimeen. Silti näyttäisi siltä, että edelleen öljyä on hieman tirskunut tuolta ilmupuolelta ja kone on hieman öljyinen. Itse turbo kuitenkin vaikuttaisi kuivalta. Onkohan mahdollista, että sinne ilmanputsarin koteloon olisi jäänyt jonnekkin pohjalle vielä öljyä, joka nyt vielä ajautuu tuonne turbon suuntaan? Montaa sataa kilometriä tuosta öljynerottimen vaihdosta ei ole.
Joka tapauksessa tuo pieni kuminen mutkaletku oli irti ja en ainakaan silloin havainnut siinä halkeamia. Kun olin vaihtanut öljynerottimen ja laitoin kaikki takaisin nippuun, seuraavana päivänä ajolenkin jälkeen havaitsin, että tuo pieni kuminen letku oli hieman hievahtanut taaksepäin siitä metallisesta putkesta, johon sen toinen pää tulee kiinni. Asia ratkesi ihan sillä, että painoin letkun takaisin paikalleen ja kiristin klemmaria hieman lisää.
En tiedä, maalaanko vain piruja seinille, mutta voisikohan tuo turbo kehittää ylipainetta, jonka seurauksena letku nyt halkesi? Vai onko todennäköisempää, että letku halkesi vain vanhuuttaan? Vikakoodeja ei ole, vedot ovat tallella (tai olivat ennen kuin tuo letku halkesi), eikä auto savuta kovillakaan kierroksilla.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostNäistä diisseleistä aika vähän kokemusta mutta eikös tuosta jäisi silloin over boost vikakoodi jos painetta tulisi liikaa?
Comment
-
-
Öljy kovettaa kumiosia.. olisko vaan tullut tunnit täyteen letkulle :thinkF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Comment