Eikös porukka vaihda noihin pelkkää puslaa? Ku täristää vähän jarruttaessa jne.. kaikki levyt vaihdettu tammikuussa. Vai onko järkevämpää vaihtaa koko tanko aina?
Onhan se nyt paljon helpompaa koko tanko vaihtaa, eivätkä ne puslatkaan ilmaisia ole.
Ja onhan siinä hommaa varmaan ilman prässiä ainakin niitä irti saada tangosta...jos edes välttämättä saa? Itse ainakin koko tangot olen vaihtanut ihan suosiolla.
MediaFire is a simple to use free service that lets you put all your photos, documents, music, and video in a single place so you can access them anywhere and share them everywhere.
Paljonko täyteen ladatun akun lepojännite tulisi olla. Akkulaturi näyttää 12,8 ja 3/4 palkkia näytössä eikä parin tunnin aikana mennyt "full" asti tänä aikana. Pitäisi mennä full moodiin ja tämän jälkeen ylläpitomoodiin.
Miks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Paljonko täyteen ladatun akun lepojännite tulisi olla. Akkulaturi näyttää 12,8 ja 3/4 palkkia näytössä eikä parin tunnin aikana mennyt "full" asti tänä aikana. Pitäisi mennä full moodiin ja tämän jälkeen ylläpitomoodiin.
Lepojännitettä ei voi heti latauksen jälkeen mitata. Jos akun jännite on latessa 12.8v, se ei ole vielä täynnä. Yleensä akkulaturi nostaa jännitteen jonnekkin 13.8-14.8v riippuen laturin asetuksista.
Jos käytössä on joku 3a laturi niin 100ah akkua saat sillä kyllä ladata melkoisen pitkään..
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Lepojännitettä ei voi heti latauksen jälkeen mitata. Jos akun jännite on latessa 12.8v, se ei ole vielä täynnä. Yleensä akkulaturi nostaa jännitteen jonnekkin 13.8-14.8v riippuen laturin asetuksista.
Jos käytössä on joku 3a laturi niin 100ah akkua saat sillä kyllä ladata melkoisen pitkään..
Ok. Tyhjilläänhän tuo ei ollut, mutta tarkoitus oli elvytellä sitä talveksi, kun tuota pätkäajoa ja seisomista on paljon. 3,6a laturi kyseessä ja tolpastahan tuota latailin aina pari tuntia siirtämällä eteenpäin. Ihmettelin vain miksi se ei 2h aikana tehnyt, kuin 12,7->12,8 nousun. Pitää paremmalla ajalla sitten laittaa lataukseen....
Miks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Ok. Tyhjilläänhän tuo ei ollut, mutta tarkoitus oli elvytellä sitä talveksi, kun tuota pätkäajoa ja seisomista on paljon. 3,6a laturi kyseessä ja tolpastahan tuota latailin aina pari tuntia siirtämällä eteenpäin. Ihmettelin vain miksi se ei 2h aikana tehnyt, kuin 12,7->12,8 nousun. Pitää paremmalla ajalla sitten laittaa lataukseen....
No eihän noin pieni laturi nyt ihmeitä tee kahdessa tunnissa, jos tässä on kyseessä 100Ah akku.. C-tek esim sanoo 3.8A älylaturinsa soveltuvan vain 80Ah asti lataamiseen ja ylläpitoon 130Ah asti. Jos se akku oli vaikka 50% ladattu niin tuolla laturilla menisi yli 14h sen lataamiseen täyteen..
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
No eihän noin pieni laturi nyt ihmeitä tee kahdessa tunnissa, jos tässä on kyseessä 100Ah akku.. C-tek esim sanoo 3.8A älylaturinsa soveltuvan vain 80Ah asti lataamiseen ja ylläpitoon 130Ah asti. Jos se akku oli vaikka 50% ladattu niin tuolla laturilla menisi yli 14h sen lataamiseen täyteen..
No tainnu c-tekin ohjeet hävitä mut ilmankos tais "muutama" vuorokaus vierähtää 220Ah akun latauksessa Mut hyvin toimi kuitenki. Kyllä se helposti normiakullakin liki vuorokauden lataa.
Mitäköhän puslaa lähdetään vaihtamaan, kun perä muljahtaa vaihtaessa pienemmälle, muljahdus on erittäin vahva, koko auto sinkoaa suuntaan x kun vaihtaa vaihdetta. Auton alla tutkineena en löytänyt mitään väljyyksiä, mutta tää on jo ihan järkyttävää.
Samalla menee iskarit ja yläpäätkin vaihtoon kun alkaa ääntämään, sekä murikan 3 puslaa, radalla vaihtaessa hieman paukahtaa.
E36 323ti Compact JOKKIS-D, E36 325i Coupe Driftmissile, E61 535d Touring, Passat 3bg 1.9tdi veronkiertopaku, Scania 124 Topline 6x2/4 Follow us on Facebook! https://www.facebook.com/panicrevdrift/
No tainnu c-tekin ohjeet hävitä mut ilmankos tais "muutama" vuorokaus vierähtää 220Ah akun latauksessa Mut hyvin toimi kuitenki. Kyllä se helposti normiakullakin liki vuorokauden lataa.
Serkulla ei ainakaan kunnolla se pikku C-tek jaksanut 100Ah akkua ladata. Akku oli melko tyhjä, niin veti jossain 12-24h välillä vikatilaan. Taisi se saada sen sillä täyteen kun irroitti ja kytki uudelleen. Muistaakseni C-tekin latureissa on ajastimet jokaiselle vaiheelle ja ellei akku määräajassa saavuta määritettyä tasoa, menee laturi vikatilaan. Itsellä on 7A C-tek, joka sekään ei nyt mikään raketti ole 100Ah akun kanssa.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Touringin kontissa vettä. Mistä nuo vedet yleensä tulee sinne? Onko kattoluukussa monta vedenpoisto reikää? Etummaiset ainakin on auki mutta onko takaosassa lisää reikiä? Kattoluukun tiivisteen yhdistymiskohdassa on ainakin pieni rako ja joskus luukun verhoilu olikin märkä mutta nyt kun kokeilin niin kuivalta vaikuttaa. Kontin pohjakannen kun nostaa ja siinä on se välikansi ala niin se oli aika märkä.
Vinkkejä kuivaukseen/vuodon tilkitsemiseen otetaan vastaan.
Serkulla ei ainakaan kunnolla se pikku C-tek jaksanut 100Ah akkua ladata. Akku oli melko tyhjä, niin veti jossain 12-24h välillä vikatilaan. Taisi se saada sen sillä täyteen kun irroitti ja kytki uudelleen. Muistaakseni C-tekin latureissa on ajastimet jokaiselle vaiheelle ja ellei akku määräajassa saavuta määritettyä tasoa, menee laturi vikatilaan. Itsellä on 7A C-tek, joka sekään ei nyt mikään raketti ole 100Ah akun kanssa.
Kyllä se joo kestää ja 3600 malli kyseessä ja iso akku niin tyhjä ettei irrallinen mankka enää lähteny päälle.Tais viikon paikkeilla kestää lataus. Ei sovi hätäsille Ollu taas kesän käytössä niin kohta lataillaan taas. Harkinnu joskus isompaa mallia niin nopeutus lataus. Ton satasen ns. ajosta lataa yön aikana. Pyrkiny pitää virrat kunnossa kun ilmenny näissä ihme vikoja virran puuttuessa.
Comment