Aikasemmin puhuin että perä kolisi omassa sedanissa, akseli tiputettu ja vähä puuhailtu ja niputettu takaisin.
Tuli vaihdettua perän 3 puslaa, integral linkit, napahelat(aivan loppu), käsijarruvaijerit, käsijarruhilppeet, takajarrut kokonaisuudessaan sisältäen jarrusatulat, uusi perä 3.64 välityksellä, uusi kardaani sekä isot puslat jäykemmäksi ja jotain muuta oheishilppeitä siinä samalla ropattiin.
Oliko perseestä? Oli.
Oliko kannattavaa? Oli.
Nyt muistaa taas miksi ajan E39siä. Kaikki kolinat tiessään ja alusta toimii niinkuin on tarkoituskin. On se mahtava auto. Vähän luonnettakin tuli tohon mopo 2.8 moottoriin tällä uudella perällä. Voimaa se kyllä vaatisi taas lisää, kun ajettavuus on sitä mihin aikoinaan rakastuin. Joku vois vaihtaa 540ppiin, maksan muutamia isoja seteleitä väliin.
Tuli vaihdettua perän 3 puslaa, integral linkit, napahelat(aivan loppu), käsijarruvaijerit, käsijarruhilppeet, takajarrut kokonaisuudessaan sisältäen jarrusatulat, uusi perä 3.64 välityksellä, uusi kardaani sekä isot puslat jäykemmäksi ja jotain muuta oheishilppeitä siinä samalla ropattiin.
Oliko perseestä? Oli.
Oliko kannattavaa? Oli.
Nyt muistaa taas miksi ajan E39siä. Kaikki kolinat tiessään ja alusta toimii niinkuin on tarkoituskin. On se mahtava auto. Vähän luonnettakin tuli tohon mopo 2.8 moottoriin tällä uudella perällä. Voimaa se kyllä vaatisi taas lisää, kun ajettavuus on sitä mihin aikoinaan rakastuin. Joku vois vaihtaa 540ppiin, maksan muutamia isoja seteleitä väliin.
Comment