Originally posted by jaykayarel
View Post
E39 Kysymyksiä ja vastauksia XI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Sigun e39 toukka potilaana/ongelmana:
Starttaa muttei käynnisty.
Tämä on tilanne nyt ja aiemmin x-määrä käynnistyskertoja suht' samointavoin eli n. viikon seisseenä kylmänä piiitkä starttaus ja käyntiin heti ja sitten sen vuorokauden aikana muut sammutukset/käynnistykset kaikki ok toiminta, kuin palmun alta lähtisi.
Jokunen kerta lähtenyt ihan ekalla normi 1sek. starttauksella käyntiin ja ei mitään oireita missään, mutta nyt siis starttaa eikä käynnisty millään... Bensapumppu? Siirtopumppu, se toinen pumppu? (emminä noista polttoaine linjoista tiedä) Suodatin ok.
Comment
-
-
Originally posted by opTA View PostSigun e39 toukka potilaana/ongelmana:
Starttaa muttei käynnisty.
Tämä on tilanne nyt ja aiemmin x-määrä käynnistyskertoja suht' samointavoin eli n. viikon seisseenä kylmänä piiitkä starttaus ja käyntiin heti ja sitten sen vuorokauden aikana muut sammutukset/käynnistykset kaikki ok toiminta, kuin palmun alta lähtisi.
Jokunen kerta lähtenyt ihan ekalla normi 1sek. starttauksella käyntiin ja ei mitään oireita missään, mutta nyt siis starttaa eikä käynnisty millään... Bensapumppu? Siirtopumppu, se toinen pumppu? (emminä noista polttoaine linjoista tiedä) Suodatin ok.F11 530dA xDrive M-sport -13
Ex:E39 525i Touring M-sport -03
Ex: E38 740iA -98
Ex: E39 525iA Touring M-sport -02
Ex: E39 523i -96
Ex: E34 520i -89
Comment
-
-
Nokka-akselin asentotunnistimista on toki ollut paljon keskustelua aiemminkin, mutta mietin onkohan tämä oma ongelma KL:stä ostetusta tarvikeanturista johtuvaa (bmw merkki hiottu pois).
Eli kylmänä käynnistäessä nostaa kierrokset melko korkealle, välillä melkein 2tonnin hujakoille. Etenkin nyt kylminä aamuina kuulostaa sekunnin parin verran pahalta, kun kierrättää kylmää konetta.
Myös etenkin kylmänä tuntuu, että 1500-2000 välillä olisi vedossa pieni "kuoppa". Tätä tuskin kukaan muu edes huomaisi, mutta itselle auto on vuosien saatossa tullut sen verran tutuksi, että asiaan kiinnittää huomiota.
Vikakoodeja ei ole, mutta uskaltaisikohan jo noilla oireilla hommata uuden anturin marmorilta?
Comment
-
-
Originally posted by Jani_88 View PostSigun laitteesta pimeni toinen led enkelinsilmä. Esim ebaysta, mitkä uskoltaa ostaa, onko wateilla tässä kohdin väliä?
E: kaupat tehty tuikuista- vw
Menneet:
e34 520, vw, vw, e36 318, vw, vw, e38 740,
vw, vw, e39 540, vw, vw, 1966 Ford Fairlane, vw.
Comment
-
-
Originally posted by herja View PostImuvuoto se on eikä auta uus anturi.
Nokan anturi tuli ensimmäisenä mieleen koska silloin kun viallinen anturi joskus vaihdettiin tähän tarvikeanturiin, niin ehkä viikon verran ei käynnistäessä kierrätellyt niin korkealle. Ongelma kuitenkin palasi taas melko pian.
Comment
-
-
Originally posted by opTA View PostSigun e39 toukka potilaana/ongelmana:
Starttaa muttei käynnisty.
Tämä on tilanne nyt ja aiemmin x-määrä käynnistyskertoja suht' samointavoin eli n. viikon seisseenä kylmänä piiitkä starttaus ja käyntiin heti ja sitten sen vuorokauden aikana muut sammutukset/käynnistykset kaikki ok toiminta, kuin palmun alta lähtisi.
Jokunen kerta lähtenyt ihan ekalla normi 1sek. starttauksella käyntiin ja ei mitään oireita missään, mutta nyt siis starttaa eikä käynnisty millään... Bensapumppu? Siirtopumppu, se toinen pumppu? (emminä noista polttoaine linjoista tiedä) Suodatin ok.
Mites tästä eteenpäin menetellään, eli kuinka paljon tarviaa avata konetta?
Onnistuuko kuinka "vasta-alkajalta" vaiko suosiolla pajalle tehtäväksi?
Sekä missä hintaluokassa liikutaan?
Comment
-
-
Originally posted by opTA View PostLiimaventtiili... Okei, oletetaan että syynä on tämä.
Mites tästä eteenpäin menetellään, eli kuinka paljon tarviaa avata konetta?
Onnistuuko kuinka "vasta-alkajalta" vaiko suosiolla pajalle tehtäväksi?
Sekä missä hintaluokassa liikutaan?
Edit: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=289529&page=2
Eli ei vakavaaLast edited by mikron; 25-09-2016, 19:34.F11 530dA xDrive M-sport -13
Ex:E39 525i Touring M-sport -03
Ex: E38 740iA -98
Ex: E39 525iA Touring M-sport -02
Ex: E39 523i -96
Ex: E34 520i -89
Comment
-
-
Originally posted by opTA View PostLiimaventtiili... Okei, oletetaan että syynä on tämä.
Mites tästä eteenpäin menetellään, eli kuinka paljon tarviaa avata konetta?
Onnistuuko kuinka "vasta-alkajalta" vaiko suosiolla pajalle tehtäväksi?
Sekä missä hintaluokassa liikutaan?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Kontti auki- merkkivalo palaa jatkuvasti. Kontin laittaa kiinni nii kontin valot sammuu, mutta merkkivalo jää palamaan, eli ilmeisesti anturi(?) ja piuhat ehjiä, kun auto tietää kontin olevan kiinni. Mikähän on vikana?
Entiset: e38 740iA / e39 528iA / e30 325i cab usa / e30 316 m30 lelu / e30 320i M-tech / e28 520i / e23 732iA / e32 730iA / e30 318i / e34 525i / e30 316i
Comment
-
-
Originally posted by Haukkis View PostKontti auki- merkkivalo palaa jatkuvasti. Kontin laittaa kiinni nii kontin valot sammuu, mutta merkkivalo jää palamaan, eli ilmeisesti anturi(?) ja piuhat ehjiä, kun auto tietää kontin olevan kiinni. Mikähän on vikana?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment