Vaihdä kaikki sinne taakse kerralla niin ei tarvitse ens vuonna taas. Ainakin jos siis pidät autoa pidempään.
E39 Kysymyksiä ja vastauksia XI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by PeSe View PostOn vanhempaa mallia, auto valmistettu muistaakseni heinäkuussa 1997.
Omassa m52b25 viimeisin syyllinen oli separaattori, sitä ennen vuosia takaperin se haitariletku maffin kupeessa. Tuo Cellin kirjoitus on kyllä hyvin informatiivinen ja opastava
Tänään vaihdan tuohon m52b28siin tuon separaattorille menevän putken (joka oli ihan koppuroitunut ja reikäkin siitä löytyi), ja ajattelin samalla kurkata separaattorinkin kun tiedän minkälaisia häiriöitä se voi aiheuttaa. Enpä sitä putkeakaan olisi hoksannut katsoa mutta kun tuli vaihdettua venakopan tiiviste niin se piti ottaa irti, ja oli kyllä jo niin hapero että varmaan on alkuperäinen osa.
Oma kysymys: keltään ei hirveästi löytynyt suositella noita prefaceliftiin myytäviä facelift valoja ebayssa, mutta mites alkuperäiset hellan facelift valot, meneekö suorilta kiinnikkeistään prefaceliftiin?
Entäpä löytyykö adaptereita, ilmeisesti vilkun ja parkin liittimet ei sovi vai meneekö kolvaamiseksi?
Herjaako preface palaneista polttimoista kun mun noissa original helloissa on ledit anneleissa, olikohan 3 vai 5w :thinkKulkineet:
BMW 730dA -03
BMW 520D -01 |158,5 PS | 363,4 Nm |
BMW 323i -95
Honda CBR600Fighter
EX: BMW 520dA -08 Alpinweiss 3, BMW 530dA -02, BMW 530dA -99 Touring
3kpl 20tn Hitachi telakonetta, 2kpl 38tn Volvo EC, pyöräkuormaajat 3kpl 10-30tn, dumpperi, kuorma-auto ja liian iso kasa muita leluja
Comment
-
-
Originally posted by Gize View PostLueppas tuosta lisää: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=205832
Omassa m52b25 viimeisin syyllinen oli separaattori, sitä ennen vuosia takaperin se haitariletku maffin kupeessa. Tuo Cellin kirjoitus on kyllä hyvin informatiivinen ja opastava
Tänään vaihdan tuohon m52b28siin tuon separaattorille menevän putken (joka oli ihan koppuroitunut ja reikäkin siitä löytyi), ja ajattelin samalla kurkata separaattorinkin kun tiedän minkälaisia häiriöitä se voi aiheuttaa. Enpä sitä putkeakaan olisi hoksannut katsoa mutta kun tuli vaihdettua venakopan tiiviste niin se piti ottaa irti, ja oli kyllä jo niin hapero että varmaan on alkuperäinen osa.Nykyiset:
520i
Entiset:
316i
520i
Comment
-
-
Omassa 525 2001 e39 webasto ei toimi.Lähtee käyntiin saattaa minuutin pyöriä ja puhaltaa hetken sisälle lämmintä ja sitten jäähdyttää itsensä ja sammuu. Webastoon ei päässyt inpalla,kun on ilmeisesti jälkiasennettu,sisällä on kello. Löytyykö foorumilta kortin tarkastajia/korjaajia järki hinnalla? :thinkE39 M5
Comment
-
-
Originally posted by Paabo View PostOmassa 525 2001 e39 webasto ei toimi.Lähtee käyntiin saattaa minuutin pyöriä ja puhaltaa hetken sisälle lämmintä ja sitten jäähdyttää itsensä ja sammuu. Webastoon ei päässyt inpalla,kun on ilmeisesti jälkiasennettu,sisällä on kello. Löytyykö foorumilta kortin tarkastajia/korjaajia järki hinnalla? :think
Jos käy hetken (polttaa ja pörisee) ja sammuu niin testaa tekeekö saman auto käynnissä, jolloin auton oma vesipumppu kierrättää nestettä. Jos taas sammuu niin ei vesi kierrä. Muuten voisi epäilllä akkua / sen kestoa kristallipallosta... Toki jos on syytä epäillä muutakin vikaa (kortti) niin testautaKulkineet:
BMW 730dA -03
BMW 520D -01 |158,5 PS | 363,4 Nm |
BMW 323i -95
Honda CBR600Fighter
EX: BMW 520dA -08 Alpinweiss 3, BMW 530dA -02, BMW 530dA -99 Touring
3kpl 20tn Hitachi telakonetta, 2kpl 38tn Volvo EC, pyöräkuormaajat 3kpl 10-30tn, dumpperi, kuorma-auto ja liian iso kasa muita leluja
Comment
-
-
Originally posted by Paabo View PostOmassa 525 2001 e39 webasto ei toimi.Lähtee käyntiin saattaa minuutin pyöriä ja puhaltaa hetken sisälle lämmintä ja sitten jäähdyttää itsensä ja sammuu. Webastoon ei päässyt inpalla,kun on ilmeisesti jälkiasennettu,sisällä on kello. Löytyykö foorumilta kortin tarkastajia/korjaajia järki hinnalla? :thinke39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by Golde View PostVaihoin kielen ajotietkoneeseen englanniks bmw scannerilla, nyt mk1 ? navi ilmeisesti vaatii jotain software levyä. mistä voisi saada ?
Polta imgburn softalla hitaimmalla mahdollisella nopeudella laadukkaalle levylle, ainakin Sony toimii.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by Golde View PostAutona -97. 540 käykö tuo siihen ?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by Gize View PostLueppas tuosta lisää: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=205832
Omassa m52b25 viimeisin syyllinen oli separaattori, sitä ennen vuosia takaperin se haitariletku maffin kupeessa. Tuo Cellin kirjoitus on kyllä hyvin informatiivinen ja opastava
Tänään vaihdan tuohon m52b28siin tuon separaattorille menevän putken (joka oli ihan koppuroitunut ja reikäkin siitä löytyi), ja ajattelin samalla kurkata separaattorinkin kun tiedän minkälaisia häiriöitä se voi aiheuttaa. Enpä sitä putkeakaan olisi hoksannut katsoa mutta kun tuli vaihdettua venakopan tiiviste niin se piti ottaa irti, ja oli kyllä jo niin hapero että varmaan on alkuperäinen osa.
Maffin (halkeillut) haitariletku tuli vaihdettua kesällä, ei vaikuttanut tuohon käynnistyshuudatukseen. Oireiliko itselläsi tuo separaattori ja letkut muilla tavoin? Aika pehmeiltä separaattorin letkut ainakin käsin painelemalla tuntuu, varmaan alkavat olemaan jo tiensä päässä..
Eikös tämän linkin setti sisällä kaiken tarvittavan? http://www.ebay.de/itm/FUR-BMW-PCV-C...kAAOSwu4BVuD5x
Jos tuon setin tilaan ja laitan separaattori vaihtoon, niin onko muuta huomioitavaa/hankittavaa? Ilmeisesti imusarjaa ei tarvitse irroittaa vaihtotyössä, toki voisi helpottaa hommaa..Last edited by PeSe; 10-10-2016, 15:39.E70 X5 30d -07
E60 520i -03
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Post-97:ssa pitäisi vielä olla mk1 jos alkuperäinen. Saattaa toimia mutta en ole testannut kuin mk2 naviin.
perhana ku ei pääse mihinkää tuosta pimeeltä näytöltä? kellään tietoo mistä saa mk1 software levyn ?E39 530d, E39 540ia.
Comment
-
Comment