Mikä liike noita myy :think
E39 Kysymyksiä ja vastauksia XI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by janke View PostOnkos laakeri mennyt, kun takapyörä heiluu poikittain ja pystysuunnassa? En ehtinyt tarkemmin tutkia asiaa. Ajossa ei kuulu mitään ääniä tms.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostKyllähän tuo laakerilta vaikuttaa. Itsellä kanssa tuli reippaasti välystä molempiin suuntiin kun laakeri antautui. Tämä on helppo tarkistaa, katso liikkuuko vetari ja napa toisiinsa nähden, jos laakeri on kunnossa niin navan ja vetarin pitää liikkua yhdessä. Toivottaasti oli riittävän sekavasti selitetty.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Laitoin eibach sportlinet alle e39 sedan. Tuli korkeudeksi keula ja perä 320mm keskiöstä kaareen.
Nyt tuli ongelma kun tahtoo tuo m mallinen pohjapanssari ottaa kiinni joka paikkaan...
Onko porukka ottanu sen pois/tehny jostakin uuden tai vaihtanu vakiomallisesta matalempaa tilalle? Onko vakiomallinen pohjapanssari minkä verran matalempi kuin m tech mallinen?
Comment
-
-
Originally posted by Bringer00 View PostLaitoin eibach sportlinet alle e39 sedan. Tuli korkeudeksi keula ja perä 320mm keskiöstä kaareen.
Nyt tuli ongelma kun tahtoo tuo m mallinen pohjapanssari ottaa kiinni joka paikkaan...
Onko porukka ottanu sen pois/tehny jostakin uuden tai vaihtanu vakiomallisesta matalempaa tilalle? Onko vakiomallinen pohjapanssari minkä verran matalempi kuin m tech mallinen?
En kylläkään ole vertaillut mitan kanssa joten menee ihan mutu tuntumalla.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostÄkkiseltään veikkaan ettei ole yhtään matalempi standardissakaan.
En kylläkään ole vertaillut mitan kanssa joten menee ihan mutu tuntumalla.
Itsellä sama ongelma kun vakio M-sport korkeudesta noin 30-40mm laskettu niin etummainen pohjamuovi raapii näin talvella jatkuvasti maahan :thinkLast edited by Jube; 31-12-2016, 18:02.Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
-
Originally posted by Jube View PostOn se reilusti matalampi, M-pohjamuovi ja sisälokarien kulma palat tulee jostain kumman syystä monta senttiä puskurin alaosan alapuolella
Itsellä sama ongelma kun vakio M-sport korkeudesta noin 30-40mm laskettu niin etummainen pohjamuovi raapii näin talvella jatkuvasti maahan :think
Aina on siis leikkaa liimaa askartele edessä jos noita koittaa sovitella.
Comment
-
-
Originally posted by Jube View PostOn se reilusti matalampi, M-pohjamuovi ja sisälokarien kulma palat tulee jostain kumman syystä monta senttiä puskurin alaosan alapuolella
Itsellä sama ongelma kun vakio M-sport korkeudesta noin 30-40mm laskettu niin etummainen pohjamuovi raapii näin talvella jatkuvasti maahan :think
Itsellä ei nuita kulmapaloja ole, mihin lie hukattu vaikka alkuperäinen msport onkin.
Tieten jos 2 millin pellistä vääntäisi pohjapanssarin? Tai katselisi normimallisen.
Comment
-
-
Originally posted by MaxSound View PostAinakin 525D/530D normimallin etummainen pohjamuovi istui kohtuudella M-Sport puskurin kanssa. Normi M-Sport korkeudessa ei raavi oikeastaan koskaan
On nimittäin kokemusta sekä keulasta jälkikäteen M-sportattujen sekä alkuperäisten M-sportttien osaltaLast edited by Jube; 31-12-2016, 20:29.Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
Comment