memebuy23buy

E39 Kysymyksiä ja vastauksia XI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hietase
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2012
    • 576
    • Espoo

    Original teile-päivävalot?

    http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=03_2251En pääse ihmetykseltäni ohi, kun törmäsin realoemissa liitekuvan retrofittiin. Eli onko todella olemassa päivävalosarja E39:iin? Täyttääkö tämä pykälät Suomessa? Oletteko nähneet livenä koskaan? Tuossa kuvassa on tuo osakuva 2, jossa ledinauha istuu nätisti sumarin viereen, on hyvännäköinen eikä tarvitsisi ajella xenoneilla keskellä päivää.

    Muitakin kummallisuuksia tuli vastaan, mm. peräkärry alkuperäisenä lisävarusteena! Olisi kyllä aika pähee

    Comment

    • Simulation
      Bimmer Rookie
      • Mar 2013
      • 65
      • Finland

      Originally posted by Jube View Post
      Raportoippa sitten, kerro myös saako sivussa olevat hopeiset osat irroitettua kun pitäisi saada oranssit tilalle!
      Nuo tarvikkeet tulee varmaan kaikki samalta valmistajalta, karvan yli satkulla rahteineen näkyy saavan eBaysta :think
      Noniin, näyttää nuo linssit olevan DJ Auto:n tuotteet. Tuo hopeinen osa on kiinni ainoastaan tuon PC -tekstin yläpuolella näkyvän liimatäpän kohdasta, sen kun irroittaa niin pystyy osan vaihtamaan.



      Tämän näköiset umpioista tuli uusilla linsseillä, ainoa mikä tässä jäi harmittamaan on DC-merkintöjen (xenon lähivalo) puute, orkkis xenonumpiot kun on kyseessä

      Comment

      • petterihi
        Bimmer Fanatic
        • Apr 2015
        • 623
        • Kerava

        Milläs saa E39 sisälokasuojien ja helmamuovien muoviniitit ehjänä irti? Vai onko suosiolla ostettava setti uusia?
        E39 523iA Touring -00
        --
        E39 523 osia edullisesti
        Vuokrataan E39 Touring isojen puslien ulosvetäjää

        Comment

        • peto2
          BTCF Member
          • Jan 2007
          • 8282
          • Järvikylä (Nakkila)

          Originally posted by Simulation View Post
          Tämän näköiset umpioista tuli uusilla linsseillä, ainoa mikä tässä jäi harmittamaan on DC-merkintöjen (xenon lähivalo) puute, orkkis xenonumpiot kun on kyseessä
          Missä kohdassa vanhaa pleksiä oli DC merkintä?
          F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
          ex:
          E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
          Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
          Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
          Nakkaa privaa jos tarvetta.

          Comment

          • Simulation
            Bimmer Rookie
            • Mar 2013
            • 65
            • Finland

            Originally posted by peto2 View Post
            Missä kohdassa vanhaa pleksiä oli DC merkintä?
            Yläosassa, sen leveän kumisuikaleen alla. Näissä uusissa merkintä on näkösällä hopeisten reunaosien kohdalla.

            Comment

            • jannmann
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2003
              • 5856
              • Joccis City

              Originally posted by petterihi View Post
              Milläs saa E39 sisälokasuojien ja helmamuovien muoviniitit ehjänä irti? Vai onko suosiolla ostettava setti uusia?
              Eikös niistä vain paineta keskeltä tappi alas ja sitten irtoo kevyesti.
              Kannattaa kyl silti varata uusia. Niitä saa myös motonetista kun on sen verran yleinen muoviniitti.
              Last edited by jannmann; 17-12-2016, 09:02.
              Aprilia RSV4

              Comment

              • kalevik
                BTCF Member
                • Apr 2009
                • 959
                • Salo

                Originally posted by jannmann View Post
                Eikös niistä vain paineta keskeltä tappi alas ja ditten irtoo kevyesti.
                Kannattaa kyl silti varata uusia. Niitä saa myös motonetista kun on sen verran yleinen muoviniitti.
                Omassa:

                Etusisälokasuojassa, lokasuojan kaaressa, niitin keskellä tappi ilman kantaa, painetaan sisälle. Takasisälokasuojassa ja helman alla olevissa muoveissa niitin keskitapissa kanta. Se lähtee pois sopivalla haarukalla.
                E61 525i, Suzuki VS1400
                Exät: Jaana, Susanna, Maija

                Comment

                • TheRipper
                  Bimmer Enthusiast
                  • May 2012
                  • 5139
                  • Paimio

                  Originally posted by kalevik View Post
                  Omassa:

                  Etusisälokasuojassa, lokasuojan kaaressa, niitin keskellä tappi ilman kantaa, painetaan sisälle. Takasisälokasuojassa ja helman alla olevissa muoveissa niitin keskitapissa kanta. Se lähtee pois sopivalla haarukalla.
                  Tai vaikkapa sivuleikkureilla. Niillä itse olen irroittanut. Vähän se kanta kärsii, mutta hyvin toimii vielä uudestaankin.

                  Motonetistahan noita molempia tyyppejä saa pikkupusseissa. Kunnon BMW-miehellä on aina molemmat tyypit varastossa varmuuden vuoksi.
                  F10 523iA 2010

                  Ex: E39 528iA 1997
                  Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
                  Ex: E65 745iA 2003
                  Ex: E46 318i 1998
                  Ex: E34 525iA 1989

                  Comment

                  • Klarion
                    Bimmer Rookie
                    • Mar 2014
                    • 42
                    • Kangasala

                    E39 525i 02. Jäähdytinnesteet vähissä. Miten tuohon nyt oikeaoppisesti lisätään nestettä ja varmistutaan, että kierrossa ei ole ilmaa?

                    Comment

                    • ZNI
                      BTCF Member
                      • Jan 2011
                      • 802
                      • Kontiolahti

                      Originally posted by HTK12 View Post
                      Juu se IHKA on se koko yksikkö, joka hoitaa kaiken ilmastointiin liittyvän. IHKA:n jos vaihdat, niin se kannattaa koodata, että kaikki asetukset on kohdallaan. Aika paljon vuotaa sulla, eikö missään näy mitään jälkeä? Kannattaa selvittää mistä se vuotaa ennen osarulettia. Omastakin pitäisi jossain vaiheessa jaksaa paineella testata missä vuoto. Vuotaa tosin niin vähän, että ei ole vielä motivaatiota löytynyt.
                      Ei näy kosteita vuotokohtia, eikä missään vaiheessa oo pysäköinnin jälkeen jääny alle tippaakaan jäähdytysnestettä, ei nytkään. Kieltämättä vähän wtf, kun "check coolant level" olikin "täytä koko säiliö" Ja nesteiden taso ollu muuten koko syksyn normaali.
                      E39 528i ///M-sport
                      E30 "316"
                      E38 740iA
                      E34 M5


                      ex.

                      E34 525iA touring
                      E34 525i
                      E30 316


                      Originally posted by beemers
                      sanoo nainen joka ajaa e30:llä
                      Kuvia kaikennäköisistä pirsseistä http://zni.kuvat.fi

                      Comment

                      • Jube
                        Bimmer Enthusiast
                        • May 2005
                        • 9636
                        • ...

                        Mitäs kaikkia adaptereita tarvin BM24 --> BM54 swappiin?
                        Aux pitäisi myös saada kytkettyä, auto sen ikäinen että alkuperäistä AUX liitintä ei ole näytön takana vaan meininki olisi saada se kytkettyä suoraan BM54 perään ja vetää sieltä keskikonsoliin :think

                        Edit: Tuossa näyttäisi olevan:

                        Mutta miten AUX piuhan kytkentä?
                        Last edited by Jube; 17-12-2016, 13:34.
                        Näillä mennään:
                        Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
                        BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
                        BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
                        BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
                        MB c124 230CE -90 "Badboy"
                        MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"

                        Comment

                        • petterihi
                          Bimmer Fanatic
                          • Apr 2015
                          • 623
                          • Kerava

                          Originally posted by TheRipper View Post
                          Tai vaikkapa sivuleikkureilla. Niillä itse olen irroittanut. Vähän se kanta kärsii, mutta hyvin toimii vielä uudestaankin.

                          Motonetistahan noita molempia tyyppejä saa pikkupusseissa. Kunnon BMW-miehellä on aina molemmat tyypit varastossa varmuuden vuoksi.
                          Toinen on vissiin tämä:


                          Ja oisko toinen tämä?
                          E39 523iA Touring -00
                          --
                          E39 523 osia edullisesti
                          Vuokrataan E39 Touring isojen puslien ulosvetäjää

                          Comment

                          • Axum
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jun 2004
                            • 4416
                            • Kuopio

                            Tai sitten tilaat ebaysta pussillisen yleisimpiä kiinnikkeitä ja muovimuttereita, ne sitten sopivaan rasiaan..
                            - E30 325i M52B28TU Cabriolet
                            - E39 528ia
                            - KUOPION PUTKIMIEHET -team
                            - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -

                            Puretaan 520ia -97
                            https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572

                            Comment

                            • asse21
                              Bimmer Enthusiast
                              • Dec 2005
                              • 1256
                              • Tampere

                              Originally posted by Klarion View Post
                              E39 525i 02. Jäähdytinnesteet vähissä. Miten tuohon nyt oikeaoppisesti lisätään nestettä ja varmistutaan, että kierrossa ei ole ilmaa?
                              Lurautat sinistä tai vihreätä nestettä järjestelmään. Eikös tämä konetyyppi ilmaa jo itse itsensä?:think
                              E39 523i
                              i3

                              Comment

                              • HTK12
                                BTCF Member
                                • Jul 2011
                                • 10946
                                • Joensuu

                                Originally posted by ZNI View Post
                                Ei näy kosteita vuotokohtia, eikä missään vaiheessa oo pysäköinnin jälkeen jääny alle tippaakaan jäähdytysnestettä, ei nytkään. Kieltämättä vähän wtf, kun "check coolant level" olikin "täytä koko säiliö" Ja nesteiden taso ollu muuten koko syksyn normaali.
                                Tälläisissä tilanteissa helpointa olisi testata paineella mistä se vuotaa. Sillä yleensä löytää vuodot melko hyvin.
                                e39 540iA E85

                                Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
                                Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
                                Retrofit ym. koodaukset (BMW)
                                Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
                                INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
                                Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

                                Comment

                                Working...
                                X