No laittaa M-Sporttiin tuon normimuovin niin helpottaa
Itseasiassa ei kun sisälokarin kulmapalat jää edelleen matalalle, myös ne pitäisi vaihtaa ei M-sport osiin mutta ne taas ei ole oikean malliset alhaalta päin katsottuna
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Jos haluaa tehdä bensan ZF 5hp19 automaattiin öljynvaihdon huuhtelemalla, niin kummasta päästä kannattaa irroittaa öljylinjoja? Jäähdyttimestä vai automaatista?
Kiina angel-eye asennus edessä. Voinko samalla ottaa sen ruman lasilinssin mikä on xenon valon edessä pois? Vai vaikutaako se valon suuntaukseen, ja voiko tulla kosteusongelmia?
Miten käynnin kuuluisi oikeaoppisesti muuttua kun avaa öljykorkin?
Itsellä 528 -97 tyhjäkäynti vain hieman notkahtaa, mutta käy silti ihan ok.
Kun taas e46 n46 koneella sammuu heti kun korkkia raottaa.
e39:ssä olen koittanut metsästää imuvuotoa (nostaa kierroksia aina kylmänä käynnistäessä 2000 asti). Maffin jälkeinen repaleinen haitariputki vaihdettu (ei vaikutusta). Seuraavana vuorossa huohotin letkuineen ja imusarjan tiivisteet.
Mietin vain, että miten käynnin pitäisi muuttua jos kaikki on kunnossa? Tuskin kuitenkaan ainakaan sammua kuten tuo e46.
Kyllä pitäisi auton alkaa käymään mitenkä sattuu, kun korkin ottaa pois, jos ei ole imuvuotoja. Kun korkin ottaa pois auton käydessä, niin lambdoista tulee sitten vikakoodi samoin jos on iso imuvuoto.
Kyllä pitäisi auton alkaa käymään mitenkä sattuu, kun korkin ottaa pois, jos ei ole imuvuotoja. Kun korkin ottaa pois auton käydessä, niin lambdoista tulee sitten vikakoodi samoin jos on iso imuvuoto. https://www.youtube.com/watch?v=vODpt5b2DsM
Ei ollut ainakaan lambdoista vikakoodia, kun ne kesällä viimeksi tsekattiin.
Ja kylmänä kierrätys -ongelma on ollut jo ennen sitä.
Mikään kovin iso imuvuoto ei sitten varmaan ole kyseessä.
Toivottavasti huohottimen ja imusarjan tiivisteiden vaihdosta olisi edes jotain hyötyä.
Eikös M52 ole myös imusarjan takana muovitulppa joka usein on halki?
M54 puolella ainakin muistan joskus kuulleeni tästä. Se pitää myös tsekata heti muistaessa.
Ei ollut ainakaan lambdoista vikakoodia, kun ne kesällä viimeksi tsekattiin.
Ja kylmänä kierrätys -ongelma on ollut jo ennen sitä.
Mikään kovin iso imuvuoto ei sitten varmaan ole kyseessä.
Toivottavasti huohottimen ja imusarjan tiivisteiden vaihdosta olisi edes jotain hyötyä.
Eikös M52 ole myös imusarjan takana muovitulppa joka usein on halki?
M54 puolella ainakin muistan joskus kuulleeni tästä. Se pitää myös tsekata heti muistaessa.
Varmasti on hyötyä. Jos vaihdat imusarjan tiivisteen, niin kannattaa sitten vaihtaa kaikki muutkin tiivesteet samalla, eli Icv ja separaattorin ja sen laipan missä noi edellä olevat on kiinni. Tuossa kuvassa näkyy keskellä.
Varmasti on hyötyä. Jos vaihdat imusarjan tiivisteen, niin kannattaa sitten vaihtaa kaikki muutkin tiivesteet samalla, eli Icv ja separaattorin ja sen laipan missä noi edellä olevat on kiinni. Tuossa kuvassa näkyy keskellä.
Kiitos vinkistä!
Osaatko sanoa saako noita tiivisteitä mistään verkkokaupasta, vai onko ainoa vaihtoehto tilata autokeskukselta? Nopealla etsinnällä en ainakaan löytänyt..
Kiitos vinkistä!
Osaatko sanoa saako noita tiivisteitä mistään verkkokaupasta, vai onko ainoa vaihtoehto tilata autokeskukselta? Nopealla etsinnällä en ainakaan löytänyt..
Kyllähän noita löytyy kun katsot niille varaosanumeron runkonumerolla vaikka bmwfans.info-sivulta. Sitten tilaamaan vaikka Schmiedmann, kl-varaosa, profiteile jne.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Kiitos vinkistä!
Osaatko sanoa saako noita tiivisteitä mistään verkkokaupasta, vai onko ainoa vaihtoehto tilata autokeskukselta? Nopealla etsinnällä en ainakaan löytänyt..
Bemariosat.fi löytyy suurin osa tavarasta hyllystä mitä on verkkokaupassa esillä ja antavat alennusta ainakin btcf jäsenille monista osista. Tarvitsee vain rekisteröityä ensin heidän sivuilleen ja kysyä alennusta sähköpostilla että osaavat yhdistää kysyjän rekisteröityyn tiliin ja laittavat alennetut hinnat näkyviin verkkokauppaan kun olet kirjautunut sisään.
Kiitos vinkistä!
Osaatko sanoa saako noita tiivisteitä mistään verkkokaupasta, vai onko ainoa vaihtoehto tilata autokeskukselta? Nopealla etsinnällä en ainakaan löytänyt..
Tuossa edellä jo tulikin vastauksia joten kyseleppä jostain noista. Itse tilasin muistaakseni ihan merkkihuollosta. Muista myös kaasuläppäkotelon tiiviste.
Onko E39:ssä öljyvalo joka varoittaa vähäisestä öljymäärästä ja missä vaiheessa se syttyy?
On siinä valo, joka syttyy, mutta ei kannata sitä odottaa, vaan tarkistaa ne öljyt tikusta. Vajausta saa käsittääkseni olla aika paljon ennen valon syttymistä.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment