Kyllähän sen joustaa kuuluukin, toki en tiiä miten olet sitä heilutellut. Mutta se on kyllä totta että meyle on kuraa.
E39 Kysymyksiä ja vastauksia XI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Miellyttävämpi kyyti kumipuslalla. Lemvööteri varret vaa.Originally posted by janke View PostVarresta kiinni ja sivusuunnassa
Joo, täytyy laittaa uretaanit:think
Comment
-
Passaako e39 lämmönsäätöpaneelit manuaalisilla säätimillä keskenään? Joku on joskus jälkiasentanut ilmastoinnin karvalakkimalliin ja ilmastointi toimii erillisellä rumalla ja kuluneella napilla. Hakusessa siis orkkis paneeli missä on nappi manuaali-ilmastoinnille. Ilman ilmastointia olevassa autossa on kaksi lämpötilansäätörullaa kun taas AC mallissa vain yksi. e38 manuaali-ilmastointimallissa on kai samanlainen paneeli taas kahdella lämpötilansäätimellä.Nykyiset:
520i
Entiset:
316i
520i
Comment
-
Originally posted by janke View PostMistä kestävät ajovalojen säätötangot prefacelift valoihin? Orkkikset marmorilta näköjään kesti ~3-vuotta:think
Noita rautaisia saa myös faceliftiin, laitoin omiin valoihin ja laatu oli todella hyvä. Istuvuuskin täydellinen.E39 525DA Touring -01, 540tkm
Comment
-
Harmi kun ei ole tullut ebaystä koskaa tilailtua mitäänOriginally posted by MaxSound View Posthttp://m.ebay.co.uk/itm/BMW-E39-5-Se...944?nav=SEARCH
Noita rautaisia saa myös faceliftiin, laitoin omiin valoihin ja laatu oli todella hyvä. Istuvuuskin täydellinen.
Onko suomessa missään vastaavia tai parempilaatuisia muovisia?
Bmw 316 E30 -88
Comment
-
Jo luottokortti löytyy niin en näe mitään syytä olla käyttämättä eBayta. Kerran joutunut palauttamaan väärin toimitetun tuotteen ja kerran tuote ei tullut. Kummassakin tapauksessa saanut rahat takaisin. Ja tilauksia kymmeniä.Originally posted by janke View PostHarmi kun ei ole tullut ebaystä koskaa tilailtua mitään
Onko suomessa missään vastaavia tai parempilaatuisia muovisia?E39 M5 -99
F11 530d Xdrive -14
Comment
-
-
Aikaisemmin kysyin BST vaihdosta, nyt vaihdettu ylläolevalla tyylillä ja toimiva tuli. Vanha oli kohtalaisen tiukassa. Havaintona, että lukkopihdit tarraa kaapelin pään pyöreään kaulukseen huomattavasti lujempaan kuin tuohon onttoon kaapelin ympärille puristettuun osaan.Originally posted by HTK12 View PostItse korjaisin ongelman näin: https://www.youtube.com/watch?v=s-XO98LOa3Q. Ei tule ylimäärisiä liitoksia.2ZR-FXE
Comment
-
523i ja 2000-vuosimalli: ABS ja ACS valot syttyivät. Valot sammuvat kun auton sammuttaa. Ajossa hiljaisella vauhdilla ABS-pumppu hakkaa risteyksessä, eikä oikein meinaa jarruttaa. Sitten vähän ajan päästä sytyttää häiriövalot ja tiputtaa ABS ja luistoneston pois päältä.
Käytetty vikakoodin luvussa, tässä diagnoosipaperi:

Jos tätä nyt oikein tulkitsen, niin ABS-yksikkö olisi sanonut sopimuksen irti, koska diagnostiikka ei saa yhteyttä oikein mihinkään boksiin? Entä tuo "Wheel speed sensor", onko jokin abs-anturi myös rikki vaiko boksin vika?Nykyiset:
E70 3.0sd (2008)
Exät:
F87 M2 (2016)
F11 520xd (2013)
F11 525xd (2012)
E39 530i (2002)
E39 540i (1999)
E39 523i (2000)
E39 520d (2001)
Comment
-
Eiköhän tässä tullut asentajalle virhe. Kun yhteys on saatu vain moottorinohjaukseen & vaihteistoon ja kyseessä on vm.2000 auto, niin asentaja ei luultavasti ole tajunnut lukea koodeja sieltä konehuoneen pistokkeesta. Silloin käy juuri näin. Joo 2000 autosta löytyy se OBD-portti, mutta siita on pääsy vain moottorinohjaukseen ja automaattilaatikkoon. Näissä koodit tulee lukea sieltä konehuoneen pistokkeesta.Originally posted by tjhoo View Post523i ja 2000-vuosimalli: ABS ja ACS valot syttyivät. Valot sammuvat kun auton sammuttaa. Ajossa hiljaisella vauhdilla ABS-pumppu hakkaa risteyksessä, eikä oikein meinaa jarruttaa. Sitten vähän ajan päästä sytyttää häiriövalot ja tiputtaa ABS ja luistoneston pois päältä.
Käytetty vikakoodin luvussa, tässä diagnoosipaperi:

Jos tätä nyt oikein tulkitsen, niin ABS-yksikkö olisi sanonut sopimuksen irti, koska diagnostiikka ei saa yhteyttä oikein mihinkään boksiin? Entä tuo "Wheel speed sensor", onko jokin abs-anturi myös rikki vaiko boksin vika?
Itse marssisin takaisin ja vaatisin lukemaan ne koodit oikeasta diagnostiikka pistokkeesta samaan rahaan. Jatkossa sitten auto muualle huoltoon kun edes koodien lukeminen ei onnistu.
Sitten kun ne koodit on luettu kunnolla, niin selvittämään onko vika ABS anturissa vai boksissa.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Paska testeri vikana.. Siellä on jossain pyörässä tarvikeanturi tai laakeri.Originally posted by tjhoo View Post523i ja 2000-vuosimalli: ABS ja ACS valot syttyivät. Valot sammuvat kun auton sammuttaa. Ajossa hiljaisella vauhdilla ABS-pumppu hakkaa risteyksessä, eikä oikein meinaa jarruttaa. Sitten vähän ajan päästä sytyttää häiriövalot ja tiputtaa ABS ja luistoneston pois päältä.
Käytetty vikakoodin luvussa, tässä diagnoosipaperi:

Jos tätä nyt oikein tulkitsen, niin ABS-yksikkö olisi sanonut sopimuksen irti, koska diagnostiikka ei saa yhteyttä oikein mihinkään boksiin? Entä tuo "Wheel speed sensor", onko jokin abs-anturi myös rikki vaiko boksin vika?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
Comment