Originally posted by Heguli 31
View Post
E39 Kysymyksiä ja vastauksia XI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Joo ei ole Primera
vaan 2002 e39 530i manuaali. Vikakoodeja ei ole ja tarkoitus oli tosiaan ainakin aluksi vain puhdistaa maffi.
-
Kait se on uskottava, kun viisaammat kertoo.Originally posted by janke View PostEmpäs olisi uskonut että jarrutkin ovat tuossa toiminnassa mukana.Parempi kun ei kirjottele mitään mistä ei tiedä mitään
Aina oppii jotain uutta.
Enpä olis itekkään uskonu, mutta niin tuolla toisessa topikissakin väitettiin.
E61 525xda -08
Comment
-
-
Hae tuolta. Mutka pitää vaan tehdä katin alkuun. http://www.biltema.fi/fi/Etsi/?query=katalysaattoriOriginally posted by Plihal View PostNyt on sellanen tilanne, että tarvii uuden katin, tarvikkeena. Halvalla tietenkin
Onko jollain heittää linkkiä katista, joka sopis tilaansa suht helposti.👍
523iA -96Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
-
Myös näin: auto sammutettu, ei ole järeää lisävirtalähdettä/laturia kytketty ja akku hyytyy (aika nopeasti) eri asioita tutkiessa. Sitten ihmetellään kun startissa vain naksahtaa ja epäillään, että Inpalla on sotkettu jotain...Originally posted by Muurahainen View PostAjoneston sotkemalla sen voi inpalla tehdä. Ei oikein muuten kovin helposti.
Comment
-
Kardaanin kannatin laakeri
Mistäs kannattais hommata e39 530d kardaanin kannatin laakeri,ei pelkkä laakeri vaan koko hela hoito?
Comment
-
Tämäpä olikin uutta minulle, tiedätkö kuinka paljon Inpan käyttö autosta vie virtaa? :thinkOriginally posted by TJJ View PostMyös näin: auto sammutettu, ei ole järeää lisävirtalähdettä/laturia kytketty ja akku hyytyy (aika nopeasti) eri asioita tutkiessa. Sitten ihmetellään kun startissa vain naksahtaa ja epäillään, että Inpalla on sotkettu jotain...
Kiinnostaa siis kun mainitsit että akku hyytyisi aika nopeasti? Olen näitä omia ropposia pitkäänkin katsellut (sammuksissa), ja joidenkin tuttujenkin eikä yhdestäkään ole (vielä) akku loppunut, eli onko ollut kaikissa siis suht. hyväkuntoinen akku vai onko mun testailut vaan ollut liian lyhyitä? :thinkKulkineet:
BMW 730dA -03
BMW 520D -01 |158,5 PS | 363,4 Nm |
BMW 323i -95
Honda CBR600Fighter
EX: BMW 520dA -08 Alpinweiss 3, BMW 530dA -02, BMW 530dA -99 Touring
3kpl 20tn Hitachi telakonetta, 2kpl 38tn Volvo EC, pyöräkuormaajat 3kpl 10-30tn, dumpperi, kuorma-auto ja liian iso kasa muita leluja
Comment
-
Eihän se itse Inpan käyttö virtaa vie (paitsi vikakoodien luku joidenkin toimintojen osalta, ABS ja LCM) vaan se kun autossa pitää olla virrat päällä. En ole mitannut, virtalähde muistaakseni näyttää 20-30A arvoja. Pitäisi joskus muistaa katsoa pihtivirtamittarilla akun kaapelista.Originally posted by Gize View PostTämäpä olikin uutta minulle, tiedätkö kuinka paljon Inpan käyttö autosta vie virtaa? :think
Kiinnostaa siis kun mainitsit että akku hyytyisi aika nopeasti? Olen näitä omia ropposia pitkäänkin katsellut (sammuksissa), ja joidenkin tuttujenkin eikä yhdestäkään ole (vielä) akku loppunut, eli onko ollut kaikissa siis suht. hyväkuntoinen akku vai onko mun testailut vaan ollut liian lyhyitä? :think
Tuohon vaikuttaa auton varusteet (esim. DSP-vahvistin) ja onko valot, sisävalot ja lämmityslaitteen puhallin päällä.
Akun kunto, varaustila ja tietty lämpötila vaikuttaa asiaan, talvella tilanne on yleensä paljon huonompi. Kyllähän kuitenkin vikakoodit hakee ja nollaa ja katsoo jotain juttuja ilman ongelmia.
Comment
-
Jos sulla on mittari, niin mittaatko paljo restillä juoksee virtaa läpi. Virrat pois päältä.
Sotkamo Connection
Comment
-
Ite mittailin vasta virrankulutuksia omastani, kun rikkinäinen lämmittimen etuvastus purki akkua, niin uuden laitettuani piti vielä varmistua. Jo pelkästään oven avaaminen sai virrankulutuksen hyppäämään n. 7 ampeeriin, josta kuitenkin aika äkkiä tippui johonki 2-3 amperiin, ja siitä pikkuhiljaa lähti laskemaan, kunnes lopulta unessa ovet ei-lukossa vei n. 10-20mA ja ovet lukossa häly päällä huiteli 30-40mA väliä.
Comment
Comment