Originally posted by Rubu
View Post
Forumilla toki on aiheesta tarinaa, kun lähinnä minä olen ko.säätötyöstä ollut äänessä.
Varmasti etucamberia ei silloin säädetäkkään jos ei tarvetta ole, mutta ainakaan minun käsien läpi ei ole mennyt yhtäkään e46:sta etteikö vähintään camberien balansointi olisi ollut tarpeellinen.
Pienikin madallus ja/tai vannekoon kasvattaminen ja e46:n etupään cambersäätö on PAKOLLINEN.
Kysyn nyt vielä kerran, tehdäänkö se teillä jokaiseen e46:een vain stopparit poistamalla?
Tämä pyörien kaariin hierominen on vanteiden et-ongelma, eikä siis ongelma joka antaisi aihetta oikeiden kulmien suhteen kompromisseihin.
Vannekaupat tai kaarimankelit ovat tätä ongelmaa varten, ei se että lähdetään väärillä kulmilla niin että auto vetelee, on epästabiili ja kuluttaa renkaansa loppuun alle puolen kesän.
Vai onko sekin "makuasia" kuinka nopeasti väärät kulmat syö renkaiden sisäkantit kankaille?
No, eli vielä uusiksi tuo kysymys: Tehdäänkö teillä näitä "täydellisiä säätötöitä" mm.e46:iin vain perssonien stopparit poistamallla ja että tällä saadaan riittävä säätötyö tehtyä?
Comment