Originally posted by toddpacker
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia XII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by TJJ View PostTai moottorin hiilet lopussa ja moottorin akseli liikkuu kääntyessä hiukan sivuttain, jolloin hiilet saa paremman kontaktin.*** E53 X5 3.0d 2005 ***
Comment
-
-
Onko täällä automaatti tietäjiä.. Zf laatikko.
Kylmänä paikallaan D ja R kytkettäessä tuntui sellanen jännä nykäys takaa.. Jarruttaessa kun vaihtaa pienempää niin ei meinaa kunnolla pysähtyä kokonaan.. Ja jarrupoljin tuntui vähän jäykemmältä kun normaalisti. Rouva ajo auton lämpöseks ni rupes kuulemma toimimaan.
Voiko johtua pakkasesta, tais olla ensimmäinen kylmä aamu täällä päin..Alpina B10 3.3 Touring
Ex. 5xE30, 4xE34 1xE39
Comment
-
-
Olisiko jarrutehostimen kaukalon pohjalla vedenpoistoreiät tukossa ja tehostimessa vettä joka on jäätynyt. Sitten kun painaa jarrua perinteisellä vastuksella ja kytkee vaihteen, ei jarrua olekaan normaalia määrää ja vaihteenkytkentä saa aikaan nykäyksen.
Itselle ei koskaan E39-aikana tuota tapahtunut mutta usealle kaverille kuulemma kävi näin.---
Comment
-
-
Tässä miettinyt hankivani angelit mutta autossa on xenonit lyhyissä valoissa jotenka hankkiako xenon umpiot joissa annelit vai normi unpiot? Pitkisä valoissa näyttäisi olevan ihan normaalit pitkät. Kysymys numero 2 meneekö angelit suoraan normi parkkejen liittimiin ja sit kysymys numero kolme missä xenoneiden ballastit kuuluisi olla kiinni kun joku edellinen omistaja on jättänyt ne vain roikkumaan valojen taakse.
Comment
-
-
Originally posted by Zudi View PostTässä miettinyt hankivani angelit mutta autossa on xenonit lyhyissä valoissa jotenka hankkiako xenon umpiot joissa annelit vai normi unpiot? Pitkisä valoissa näyttäisi olevan ihan normaalit pitkät. Kysymys numero 2 meneekö angelit suoraan normi parkkejen liittimiin ja sit kysymys numero kolme missä xenoneiden ballastit kuuluisi olla kiinni kun joku edellinen omistaja on jättänyt ne vain roikkumaan valojen taakse.
Comment
-
-
Tietääkö kukaan paljon maksaa e39 528i ajotietokone siihen mittariston alle? Itellä on temppuillu useamman kuukauden, että numerot ja vikakoodit ei näy kun tosi huonosti ja kirjaimista puuttuu sakaroita niin tekstistä ei saa mitään selkoa.. Ja pystyykö sen ajotietokoneen itse vaihtamaan?:think
Comment
-
-
Originally posted by e39 ukko View PostTietääkö kukaan paljon maksaa e39 528i ajotietokone siihen mittariston alle? Itellä on temppuillu useamman kuukauden, että numerot ja vikakoodit ei näy kun tosi huonosti ja kirjaimista puuttuu sakaroita niin tekstistä ei saa mitään selkoa.. Ja pystyykö sen ajotietokoneen itse vaihtamaan?:think2001 E39 525iA
1992 E34 "540i/5"
Comment
-
-
Originally posted by Roisto View PostEpäilen että pystyy pelkästään sen vaihtamaan. Eiköhän täällä joku korjaa niitä pikseleitä, kyselyä vaan eteenpäin kun nimimerkkejä en muista.- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostMiten tuon puhalluksen voimakkuuden ja lämpötilan sai säädettyä muistiin?
Hivenen nyt ärsyttää, kun laittaa virrat päälle niin puhaltaa kovaa ja viileää.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostTä? Jää kai ne asetukset siihen mitä oli, ainakin jos kyseessä on automaatti ilmastointi. Automaatti asennossa toki pelaa automaattisesti. Meillä ainakin puhaltaa hiljaa niin kauan kuin kone on kylmä ja alkaa vasta sitten puhaltaan kovempaa kun sieltä oikeesti saa lämmintä ilmaa.
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostEi ne jää. Mulla lähtee automaatti pois päältä ja puhaltaa lähes täysillä ylhäältä ja keskeltä. Onkos tuolta sitten mennyt jokin rikki?
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Comment