Originally posted by Live4e28
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia XII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by iKivi View Post
Johdotus ulkolämpöanturille: sin./pun. ja sin/rusk.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostKuvahan ei näy.
Johdotus ulkolämpöanturille: sin./pun. ja sin/rusk.E46Ci Facelift, F34Gt
Ex:
3-series 4x
5-series 24x
7-series 5x
X3
Comment
-
-
Kännykällä söörtsi tökkii joten kysyn. Mistä lähteä etsimään syyllistä kun visko tarraa kiinni heti käynnistyksestä lähtien? Aivan tajuton humina. Tuntuu että jos kierroksia käyttää jossain neljässä tonnissa niin irrottaa hetkeksi. Hieman on tehottoman tuntuinen kun rupeli pyörii koko ajan, toki koneena m52tub25 että eihän se tykki oo muutenkaan..2001 E39 525iA
1992 E34 "540i/5"
Comment
-
-
Originally posted by lihakimpale View PostTasakaasulla vai kiihdyttäessä.e28 520ti
e66 730Li alpinweiss III
e46 316i hellrot(ten) m52tub25
w124 300E
945 turbo gs6-37dz
Comment
-
-
Originally posted by Roisto View PostKännykällä söörtsi tökkii joten kysyn. Mistä lähteä etsimään syyllistä kun visko tarraa kiinni heti käynnistyksestä lähtien? Aivan tajuton humina. Tuntuu että jos kierroksia käyttää jossain neljässä tonnissa niin irrottaa hetkeksi. Hieman on tehottoman tuntuinen kun rupeli pyörii koko ajan, toki koneena m52tub25 että eihän se tykki oo muutenkaan..
Voi sitten lähteä flekti päreiksi jos se hyvin pitää kiinni ja kierrättelee kovemmin.
Comment
-
-
-99 530d potilaana. Siirtopumpun sulake sulaa, lanka pysyy ehjänä mutta muovi sulaa. Vaihettu siirtopumppu ja rele, tän jälkeen pysty ajamaan kunnes huomasin että taas sulake on sulanut. Nyt ei enää käynnisty, sulakkeen pohjaan tulee virta, mutta pumpun liittimelle ei.
Onko muilla ollu vastaavaa vikaa ja mikä mahtaisi olla syynä?-f11 530d xDrive -12 Spacegrau
-e36 320i cabrio -97 Madeiraviolett metallic Individual
-Volvo S60 2.4i -04
-LMC Munsterland LUX 495 -98
https://www.instagram.com/jermus_h/
Pohjanmaa - Connection
Kaustinen connection
Comment
-
-
Originally posted by JermuS View Post-99 530d potilaana. Siirtopumpun sulake sulaa, lanka pysyy ehjänä mutta muovi sulaa. Vaihettu siirtopumppu ja rele, tän jälkeen pysty ajamaan kunnes huomasin että taas sulake on sulanut. Nyt ei enää käynnisty, sulakkeen pohjaan tulee virta, mutta pumpun liittimelle ei.
Onko muilla ollu vastaavaa vikaa ja mikä mahtaisi olla syynä?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostOnhan siellä nyt paikallaan varmasti oikean kokoinen sulake, ettei kukaan ole vaihtanut isompaa tilalle? Sulakkeen muovin ei kyllä pitäisi sulaa, vaan langan pitäisi palaa poikki. Missä kunnossa johdot/sulakepaikka? Veikkaisin, että pumppu ottaa liikaa virtaa.-f11 530d xDrive -12 Spacegrau
-e36 320i cabrio -97 Madeiraviolett metallic Individual
-Volvo S60 2.4i -04
-LMC Munsterland LUX 495 -98
https://www.instagram.com/jermus_h/
Pohjanmaa - Connection
Kaustinen connection
Comment
-
-
Originally posted by JermuS View Post25A kuten pitääki olla. :think nyt otin pohjan pois ja olihan se sieltäki lämmenny ja johto poikki. Täytyy kattoo jos kaverin purkuautoista löytys käypänen tilalle. Mut jostain se varmaan vetää maihin..? :think ehkä johto jostain nirhautunu ja vastaa runkoon.. :thinke39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostSe ei silti selitä tuota sulakkeen sulamista. Jos siellä on oikonen, niin silloin sulakkeen kuuluu palaa (eli lanka poikki). Sulakkeen ei pitäisi ikinä sulaa. Oletko tarkistanut, että kuuluu olla 25A sulake? Oikein mitoitetulla sulakkeella, sulake palaa ennenkuin piuhat sulaa.Alla:
E61 530i(a) -09 perheauto myös invalidille
E24 635Csi -84 Polaris metallic
Ennenkin on ollut autoja
Comment
-
-
Nyt laitoin tuolle sulakkeelle uuden oman erillisen pohjan. Sieltä oli johto lämmenny ja menny poikki.. nyt auto käy ja pystyy ajamaan, mutta edelleen sulake ja rele lämpenee
. :think
Ja kyllä ainakin siinä kaaviossa on merkattu 25A sulake tuolle.-f11 530d xDrive -12 Spacegrau
-e36 320i cabrio -97 Madeiraviolett metallic Individual
-Volvo S60 2.4i -04
-LMC Munsterland LUX 495 -98
https://www.instagram.com/jermus_h/
Pohjanmaa - Connection
Kaustinen connection
Comment
-
-
Originally posted by Haatainen View PostSemmoista sulakkeen ja johtojen sulamista ensisijaisesti aiheuttaa huono kosketus esimerkiksi sulakkeen kannassa. Kun siihen muodostuu ylimenovastusta, tulee lämpöäkin, eikä sulake pala, kun koko piirin virta jää mitoitettua pienemmäksi.
Originally posted by JermuS View PostNyt laitoin tuolle sulakkeelle uuden oman erillisen pohjan. Sieltä oli johto lämmenny ja menny poikki.. nyt auto käy ja pystyy ajamaan, mutta edelleen sulake ja rele lämpenee
. :think
Ja kyllä ainakin siinä kaaviossa on merkattu 25A sulake tuolle.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostTai sitten yhtä yleisesti myös liian iso sulake. Aika yleinen korjaus on monilla vaihtaa isompi sulake kun alkuperäisen kokoinen palaa. Pointtina oli, että aina pitää selvittää miksi lämpenee. BMW aika hyvin sijoitettu yleisesti nuo sulakerasiat niin niihin ei niin pahasti iske korroosia kuin joillakin merkeillä, jotka yleisesti sijoittavat sulkarasiat konehuoneeseen ilman kunnon suojausta.
Sitten lienee ihan oikea kokoinen. Muistelisin vaan joskus lukeneeni, että se siirtopumppu kuluttaisi ~10A.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Comment