Originally posted by mitsu
View Post
E39 kysymyksiä ja vastauksia XIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
33 32 6 767 748F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
e39 touring. Joo pitää tutkia mutta tyypillisesti mikä aiheuttaa etupäässä matalaa kolinaa monttuihin / epätasaisuuksiin ajaessa? Alkoi viimeviikolla aivan yhtäkkiä klopisemaan vittumaisesti pelkääjänpuolelta edestä..EX: E28, E34, E36x3, E38x3, E39x4, E46x4, E60, E60LCI, E61LCI, E87, E90, E91
Comment
-
Koiranluu.Originally posted by A^A View Poste39 touring. Joo pitää tutkia mutta tyypillisesti mikä aiheuttaa etupäässä matalaa kolinaa monttuihin / epätasaisuuksiin ajaessa? Alkoi viimeviikolla aivan yhtäkkiä klopisemaan vittumaisesti pelkääjänpuolelta edestä..E34 525i Touring -96 "Iris"
E39 540ia Touring individual -97 "Lara"
E39 530da Touring -03 "Lisbeth"
E46 328ia Sedan -98 "HOI"
E61 530d Touring -04
ex. E39 520ia Touring -98
ex. E28 524td -86 "sponsored by... Oma"
ex. E30 320i -82/86 "scitso edition"
ex. E28 520i -82
Comment
-
Tai vakaajan kumit, omastani olivat menneet väljiksi.Originally posted by A^A View Poste39 touring. Joo pitää tutkia mutta tyypillisesti mikä aiheuttaa etupäässä matalaa kolinaa monttuihin / epätasaisuuksiin ajaessa? Alkoi viimeviikolla aivan yhtäkkiä klopisemaan vittumaisesti pelkääjänpuolelta edestä..
Comment
-
Sepä se. Oli nimittäin toinen pää irti. No meyle hd löyty onneksi motonetistä heti hyllystä ja otin samantien molemminpuolin.Originally posted by Scitso View PostKoiranluu.
Onkos noiden vaihdossa mitään ihmeellistä / huomioitavaa? Auto keskeltä ilmaan, rengas irti , vanha koiranluu pois ja uusi tilalle? Onko noissa jtn momenttia millä kiristetään?EX: E28, E34, E36x3, E38x3, E39x4, E46x4, E60, E60LCI, E61LCI, E87, E90, E91
Comment
-
Jos nosturile pääsee ni saa vaihettua auton altakin ilman renkaan irrotusta. Toki jos kovin ruosteiset ni ehkä suosiolla ratas irti.
Comment
-
Originally posted by A^A View PostOnko noissa jtn momenttia millä kiristetään?
Korjausoppaan mukaan 65 Nm.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
E39, valmistettu 12/1998, vain pyöreä diagnostiikka liitin. Vikana mittariston herja: self level susp.inactive. Eikä perä tietenkään nouse. Kun antaa suoraan sähköä niin toimii.
Kysymys: inpa ja ADS-kaapeli (ei usb) niin en pääse kiinni ilma-alustaan. Moottoriin ym.pääsen. Onko vika mun kaapelissa vai voinko tulkita että ilma-alustan ohjainlaite mykkä. Katsoin sulakkeet 49 ja 50 sekä boksin liittimeltä että sähköä tulee.
-M
Comment
-
Ei tarvitse ADS-kaapelia E39:in kanssa. Pääseekö muualle käsiksi? Mittaristo, ews abs jne.?Originally posted by sovpow View PostE39, valmistettu 12/1998, vain pyöreä diagnostiikka liitin. Vikana mittariston herja: self level susp.inactive. Eikä perä tietenkään nouse. Kun antaa suoraan sähköä niin toimii.
Kysymys: inpa ja ADS-kaapeli (ei usb) niin en pääse kiinni ilma-alustaan. Moottoriin ym.pääsen. Onko vika mun kaapelissa vai voinko tulkita että ilma-alustan ohjainlaite mykkä. Katsoin sulakkeet 49 ja 50 sekä boksin liittimeltä että sähköä tulee.
-Me39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Toimiiko sisävalot? Jos esim sisävalo menee oikosulkuun häviää myös peräntason säätö. Ei polta sulaketta, järjestelmässä on virtapiiri joks aukeaa liiallisen virran takia. Ja palautuu itsestään kun auto menee lepotilaan. Samassa linjassa oli muitakin järjestelmiä joita en nyt muista.Originally posted by sovpow View PostE39, valmistettu 12/1998, vain pyöreä diagnostiikka liitin. Vikana mittariston herja: self level susp.inactive. Eikä perä tietenkään nouse. Kun antaa suoraan sähköä niin toimii.
Kysymys: inpa ja ADS-kaapeli (ei usb) niin en pääse kiinni ilma-alustaan. Moottoriin ym.pääsen. Onko vika mun kaapelissa vai voinko tulkita että ilma-alustan ohjainlaite mykkä. Katsoin sulakkeet 49 ja 50 sekä boksin liittimeltä että sähköä tulee.
-M
E39.n kanssa toimii inpan usb kaapeli.E34 525i Touring -96 "Iris"
E39 540ia Touring individual -97 "Lara"
E39 530da Touring -03 "Lisbeth"
E46 328ia Sedan -98 "HOI"
E61 530d Touring -04
ex. E39 520ia Touring -98
ex. E28 524td -86 "sponsored by... Oma"
ex. E30 320i -82/86 "scitso edition"
ex. E28 520i -82
Comment
-
Sisävalot ei toimi. Pääsen kiinni, ABS/DSC, mittaristo, jne. EWS en koskenut ettei vaan siellä tule sählättyä vahingossa jotakin.Originally posted by Scitso View PostToimiiko sisävalot? Jos esim sisävalo menee oikosulkuun häviää myös peräntason säätö. Ei polta sulaketta, järjestelmässä on virtapiiri joks aukeaa liiallisen virran takia. Ja palautuu itsestään kun auto menee lepotilaan. Samassa linjassa oli muitakin järjestelmiä joita en nyt muista.
E39.n kanssa toimii inpan usb kaapeli.
Comment
-
Sit vika on juurikin tuossa puolijohde suojasta Poista kaikki sisävalon polttimot ja tarkista korjaantuuko tilanne. Yritän illalla etsiä sen johdotus kuvan missä se näkyy.Originally posted by sovpow View PostSisävalot ei toimi. Pääsen kiinni, ABS/DSC, mittaristo, jne. EWS en koskenut ettei vaan siellä tule sählättyä vahingossa jotakin.
Tässä näkyy syy yhteydet general moduleen
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e39-530d-tou/vLXOB9v
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e39-530d-tou/omao4lZLast edited by Scitso; 14-11-2018, 14:20.E34 525i Touring -96 "Iris"
E39 540ia Touring individual -97 "Lara"
E39 530da Touring -03 "Lisbeth"
E46 328ia Sedan -98 "HOI"
E61 530d Touring -04
ex. E39 520ia Touring -98
ex. E28 524td -86 "sponsored by... Oma"
ex. E30 320i -82/86 "scitso edition"
ex. E28 520i -82
Comment
-
Keskusteluketjuja kyllä löysin asiasta mutta varmistan tässä. Hieman ollut ajatuksissa päivittää peruskankaiset sisustat nahkaisiin. Oma autoni on 2003 touring.
Löydetyt etupenkit on 2000/2001 malliset, sähköllä. Eli sähköt löytyy/saa vedettyä suht helposti? Ja sillä ei ole väliä onko otettu muistillisesta tai ei, eli saan toimimaan ilman muisteja tai myöhemmin muistilootien kanssa?
Jatkon suhteen kun etsin takapenkkiä ja ovinahkoja? Onko väliä iän suhteen? Ymmärsin jostain että takaovet muuttuisi faceliftissä mutta voinko siirtää pelkät nahka osuudet "bolt-on" nykyisiin iästä riippumatta?
Comment
-
Ovipahveissa on eroa lähinnä airbagien suhteen, kaikkein vanhimmissa ei ole edes edessä ja vastaavasti takaovissa on bagit vain uudemmissa. Niin ja tietty hifi-paketin myötä ovipahveissa on se yksi pikku kaiutin lisää.Originally posted by Alfistipohjoosesta View PostKeskusteluketjuja kyllä löysin asiasta mutta varmistan tässä. Hieman ollut ajatuksissa päivittää peruskankaiset sisustat nahkaisiin. Oma autoni on 2003 touring.
Löydetyt etupenkit on 2000/2001 malliset, sähköllä. Eli sähköt löytyy/saa vedettyä suht helposti? Ja sillä ei ole väliä onko otettu muistillisesta tai ei, eli saan toimimaan ilman muisteja tai myöhemmin muistilootien kanssa?
Jatkon suhteen kun etsin takapenkkiä ja ovinahkoja? Onko väliä iän suhteen? Ymmärsin jostain että takaovet muuttuisi faceliftissä mutta voinko siirtää pelkät nahka osuudet "bolt-on" nykyisiin iästä riippumatta?
Sähköpenkit toimivat ilman muisteja suoraan penkin napeilla ajaen. Sähköpenkeissä ei tainnut olla itsessään mitään älyä.
Takapenkeissä eroa on kiinteä sedan/kippaava sedan/touring, ja sitten vielä erikseen isofixin ja suksiluukkujen olemassaolon suhteen.Last edited by petterihi; 15-11-2018, 14:01.
Comment
-
Comment