Juuri näin itelläkin vanhoilla öljyillä. Uusilla muuttui nykiväksi... Ne oli 500 ne oppirahat.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia XIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Alfistipohjoosesta View PostMillainen homma ottaa istuinosan verhoilu irti. Penkkinä mielestäni ihan peruskangas, sähkötön. Hieman ovenpuoli antanut periksi. Onko valmiiksi uusia pehmusteita vai leikkaanko itse?
Comment
-
-
Ainakin nahkasporttipenkissä tuo istuimen pehmusteen vaihto oli ihan simppeli homma.
Jos pelkän istuinosan vaihtaa, niin melkein samalla vaivalla sen uuden vaahtomuovin olisi vaihtanut vanhan kankaan/nahkan alle. Penkin vaihto toiseen on se helpoin, mutta jos lähtee istuinosaa vaihtamaan niin melkein samat joutuu purkamaan mitä pehmusteen vaihdossa. Pehmusteen vaihdossa lisäksi pitää saada auki ja kiinni ne hakaset jotka on pehmusteen "raudoissa" kiinni.
Pehmusteen saa uuden merkkiliikkeestä tai jostain tilaa. Aika arvokkaan oloinen, noin vaahtomuovin nakaleeksi.
Esim.
Comfortti
Sportti
Last edited by bemmeri; 07-10-2018, 13:59.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Jarrujen päivitys
Ei löydy tietoa, mutta onkos tehokkaampia jarruja päivitelty koliyseihin?
Omasta katoaa jarrut muutaman ratakierroksen jälkeen, vaikka nesteet ja palat on uudet ja levyt uudehkot, & satulat herkistelty ...ja 530i oli auto.
Helpoimmat päivitykset eli levyt ja satulat kiinnostaa vaihtaa & järkevällä budjetilla Mitenkä passaa/toimii 540 tai m5 jarrut?:thinkNykyiset:e39 530i & e36 325
---------------------------------------------------
Exät:
vw golffi
e46 328 -00
e30 320 -87
e30 325 -83
e36 325 -91
e36 328 -98
e30 325 M-tech1 -87
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostVoi johtua ihan palojen materiaalistakin. Minkä merkkiset osat sinne meni?E70 X5 40D ///M-Sport vm. 11
-----------------------------
Ex.
E46 330D ///M-Sport vm. 04
E61 535D ///M-Sport vm. 09
E39 530D ///M-Sport vm. 02
Comment
-
-
Originally posted by Hampsu View Post
Mitä seuraavaksi kannattaisi tehdä?
Auto ei muutenkaan tajua ovien aukaisua (ei syty sisävalot) ja avaimen napista toimii vain takaluukun avaus.
Voisiko nämä liittyä yhteen?G21 320xd lci m-sport
Comment
-
-
Originally posted by Hampsu View PostNoniin osa vaihdettu ja koitettu inpalla nollata, mutta ei vaikutusta.
Mitä seuraavaksi kannattaisi tehdä?
Auto ei muutenkaan tajua ovien aukaisua (ei syty sisävalot) ja avaimen napista toimii vain takaluukun avaus.
Voisiko nämä liittyä yhteen?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostKuten tuossa edellä jo sulle sanottiin, niin ongelmat johtuu yleensä slip ring:stä, ei tuosta kaapelista.
Nyt jälkeenpäin tajuaa että tämä on tosissaan vain se yhdistävä kaapeli bägiin ja slipringiin
Mistä tiedän millainen millainen slip ring sopii autooni?
Onko niitä montakin erilaista?G21 320xd lci m-sport
Comment
-
-
Originally posted by Hampsu View PostOk. Minä käsitin että tämä kaapeli on se slip ring
Nyt jälkeenpäin tajuaa että tämä on tosissaan vain se yhdistävä kaapeli bägiin ja slipringiin
Mistä tiedän millainen millainen slip ring sopii autooni?
Onko niitä montakin erilaista?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Auto 528ia. Ongelmana öljyn nouseminen öljytikun putkeen. Öljyä oikea määrä ja kylmänä kun vedät tikun pois niin reilusti ylärajan öljyä. Parikertaa kun pyyhkäsee tikkua niin öljy normaalissa ylärajassa. Huohottimet vaihdettu ja nuohottu öljytikun huohotinputki noin vuosi sitten.
Onko muilla ollut vastaavaa?
Comment
-
-
Originally posted by HC-Tuning View PostAuto 528ia. Ongelmana öljyn nouseminen öljytikun putkeen. Öljyä oikea määrä ja kylmänä kun vedät tikun pois niin reilusti ylärajan öljyä. Parikertaa kun pyyhkäsee tikkua niin öljy normaalissa ylärajassa. Huohottimet vaihdettu ja nuohottu öljytikun huohotinputki noin vuosi sitten.
Onko muilla ollut vastaavaa?
Ainahan öljytikun saa pyyhkiä ennenkuin tarkan lukeman saa. Sen verran se öljy siellä elää painestettu voitelujärjestelmä kun on.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostAinahan öljytikun saa pyyhkiä ennenkuin tarkan lukeman saa. Sen verran se öljy siellä elää painestettu voitelujärjestelmä kun on.
Kyllä mutta en ole missään näin paljoa sitä nähnyt. Mielestäni viime aikoina tikku alkanut "uimaan" öljyssä. Pitänee seurailla tilannetta ja tutkia nuo huohottimet varmuudelta.
Comment
-
Comment