Motonetista hain sylillisen hiomavälineitä joten sillä mennään aluksi.
E39 kysymyksiä ja vastauksia XIV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by ritariässä View PostMotonetista hain sylillisen hiomavälineitä joten sillä mennään aluksi.Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Originally posted by Worldfuture View PostMimmonen projekti on vaihtaa taakse vasemmalle tuo abs-anturi? Tai tarviiko siinä jotain ihmeellisiä työkaluja tai niksejä:think sen tiedän että sattaa olla vähän ryytynyt kiinni.
Comment
-
-
Originally posted by Worldfuture View PostAa okei, eikös se ole pultilla kiinni? Ja eipä se paha oo porata jos mahtuu vaan pora väliin.
Comment
-
-
Originally posted by tansju View PostPultti estää anturin nousemisen poies paikaltaan, mutta kun anturi muhiin kolossaan parhaimmillaan useita vuosia niin se muuttuu aikaslailla yhdeksi puuksi. Poraamiseen paikka ei ole paha, kannattaa vaan olla varovainen ettei poraa liian pitkälle, laakerin vaihtaminen kun on asteen kettumaisempi operaatio
Comment
-
-
Originally posted by Worldfuture View PostJoo tarvii kattoo vähän mittaa siitä uudesta anturista, jos tämmönen operaatio eteen tulee. Onnistuukohan ihan tunkkikorkeudella:think
Comment
-
-
Takana ABS-anturi tulee napaan sivusta ja lukupintakin on siinä kyljessä. Poratessa tosiaan tärkeintä, ettei vahingoita laakerin kehää. Jos ei nitkuttelemalla lähde, niin ensin pieni reikä ja puuruuvi anturiin kiinni, niin saa paremmin kammettua.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Minkäs valmistajien etutukivarsia näihin E39-korisiin kannattais laittaa? Halvinta paskaa ei kiinnosta laittaa muttei nyt ehkä kaikista kalleintakaan. Mikä on ns hyväksi koettu tarvike, jonka kanssa ei heti (seuraavaan 150tkm) kiroa väljistymistä? :thinkJaguar XF Sportbrake R-sport.
E39 523iA Oxfordgreen
Comment
-
-
Ulkomailta lemförderiä samaan hintaan kuin täältä paska-tarviketta, jos ei ole kiire.EX: Ford mondeo -96"isiliisinki" | BMW E39 523iA toukka -98 "äitiliisinki" R.I.P| Mazda 626 LX 2.0 -86 R.I.P| BMW E36 318i -91 "ei vähäpäästöinen" | E39 525iA toukka -03
NYT: E61 530xd -08 käyttis
Ista+,ista-p, Inpa, Winkfp, NCS-Expert, Esys ja icom löytyy vikakoodien lukemiseen, nollaamiseen, pieniin koodausjuttuihin, ohjainlaitteiden päivittelyihin ja muuhun ihmettelyyn.
Comment
-
-
Originally posted by E39Fin View PostMinkäs valmistajien etutukivarsia näihin E39-korisiin kannattais laittaa? Halvinta paskaa ei kiinnosta laittaa muttei nyt ehkä kaikista kalleintakaan. Mikä on ns hyväksi koettu tarvike, jonka kanssa ei heti (seuraavaan 150tkm) kiroa väljistymistä? :thinkE39 M5 2002
E70 X5 3.0sd 2008
E83 X3 3.0i 2005
G21 330e
Comment
-
-
Originally posted by E39Fin View PostEuroopan sisältä vielä kerkeää mun tarpeisiin, mutta en ihan heti löytänyt lemförderin settiä missä tulis pakettina molemmat etupään tukivarret molemmin puolin.Täytyy jatkaa netin selaamista.
Onko meyle hd tai trw kuinka surkeaa?E39 M5 2002
E70 X5 3.0sd 2008
E83 X3 3.0i 2005
G21 330e
Comment
-
Comment