Originally posted by DarkWarder65
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Kysymyksiä ja vastauksia XV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Muurahainen View PostIlmeisesti korkki rikki.
Alavesiletkun kuuluukin olla kylmä kun jäähdyttimestä sinne viileää virtaakin jos kaikki toimii kuten kuuluu.
Lämpö pysyy aika tulevasti tuossa 96 asteessa ja jos on ei TU mallinen M52 ei kuulukkaan paljon elää kaasun mukaan. Vasta TU koneissa availlaan termaria sähköllä
Mistä tuo ottaa sitte paisariin niin kovan paineen että korkki luovuttaa? Vanha ei kestäny ku joku 6tkm
Vai voiko vaa syyttää motonetin 10e korkkia
Comment
-
-
Originally posted by alpine3 View PostEikö selvinny edes mihin johtoihin pitäs tulla virta ja mihin maa?E39 535i M62 1998
Comment
-
-
Originally posted by DarkWarder65 View Postei selvinnyt, uskoisin että kuuluisi tulla virta myös tuolle vesipumpun moottorille kun kerran tulee sinne yläpuolellekkin, kun ei tule virtaa virrat päällä eikä kun auto käynnissä. mutta onko noi sulakkeen takana, ja mikä sulake sitten on kyseessä, kun mulla ohjekirja saksankielellä.
Comment
-
-
Originally posted by DarkWarder65 View Postei selvinnyt, uskoisin että kuuluisi tulla virta myös tuolle vesipumpun moottorille kun kerran tulee sinne yläpuolellekkin, kun ei tule virtaa virrat päällä eikä kun auto käynnissä. mutta onko noi sulakkeen takana, ja mikä sulake sitten on kyseessä, kun mulla ohjekirja saksankielellä.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostKyllä sieltä näkyy ihan selvästi mistä tulee ja minne menee. Tuossa edellä linkitettiin jo sähkökaaviot, joista näkyy johtojen värit, liittimet ja mihin pinniin tulee mitäkin. Siellä ei ole mitään omia sulakkeita sille lisävesipumpulle/vesiventtiileille. Tämän olisit itsekin nähnyt, jos olisit vaivautunut edes avaamaan ne linkitetyt sähkäkaaviot.E39 535i M62 1998
Comment
-
-
Jos pumpun johtoihin ei tule mitään missään vaiheessa niin voi olla ilmastoinnin paneeli rikki.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by DarkWarder65 View Postkyllä mä niitä kattelin, en oikein vaan ymmärrä noiden kaavioiden päälle.
Originally posted by JJT View PostJos pumpun johtoihin ei tule mitään missään vaiheessa niin voi olla ilmastoinnin paneeli rikki.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostJos pumpun johtoihin ei tule mitään missään vaiheessa niin voi olla ilmastoinnin paneeli rikki.
on koitettu katella johtoja ja paneelistakin kateltu mutta ei ole vikaa löytynyt ei vain tule virtaa tuohon johtoon joka tulee moottoriin, alkaa olla aika neuvoton olo ja se rest valokaan ei syty kun nappia painaa. Ja vaikka on lämmitys laitettu puhaltamaan kylmään eli tuon 16 astetta niin siltikin puhaltaa kuumaa.Last edited by DarkWarder65; 27-01-2020, 15:13.E39 535i M62 1998
Comment
-
-
Miten tuo sivupeilien lämmitys kuuluisi toimia? Tourinki tyhjää akkua satunnaisesti ja tänään huomasin että peilit höyryää ja lumi sulaa vaikka autoa ei ole käynnistetty.
Etuovet ei myöskään pelaa kaukosäädöllä, eikä kuskin ovesta lukkoa kääntäessä mikään muu ovi/luukku reagoi. Onko ovimoduuleissa häikkää? Käsittääkseni tuo peilien lämmityskin menee niiden kautta?
Voinko ottaa jonki sulakkeen irti nyt väliaikaisesti että pääsee aamulla töihin? Käytän autoa inpan nokassa jahka kerkeän.Nyt: E61 530d, E46 330i cabrio.
ex:e87 130i e46 330i, e36 320i, E38 730i, E36 323i, e39 530d
Comment
-
-
Originally posted by Tudmas View PostMiten tuo sivupeilien lämmitys kuuluisi toimia? Tourinki tyhjää akkua satunnaisesti ja tänään huomasin että peilit höyryää ja lumi sulaa vaikka autoa ei ole käynnistetty.
Etuovet ei myöskään pelaa kaukosäädöllä, eikä kuskin ovesta lukkoa kääntäessä mikään muu ovi/luukku reagoi. Onko ovimoduuleissa häikkää? Käsittääkseni tuo peilien lämmityskin menee niiden kautta?
Voinko ottaa jonki sulakkeen irti nyt väliaikaisesti että pääsee aamulla töihin? Käytän autoa inpan nokassa jahka kerkeän.
Mirror Heating
Mirror heating is controlled by the peripheral modules in the doors. The heating function is active as of terminal 15 (ignition lock position 2). The activation time is dependent on the outside temperature.
The general module receives the outside temperature from the IKE via the K-bus and determines a cycle time for heating operation. This time is transferred to the peripheral modules where it is carried out. Heating is no longer active at an outside temperature greater than 25 oC and it is switched on permanently at a temperature lower than -10 oC.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostKuljettajan ovimoduli sulake F29, apukuskin F6. Noilta sulakkeilta ei pitäisi mennä syöttöjä muualle.
Mirror Heating
Mirror heating is controlled by the peripheral modules in the doors. The heating function is active as of terminal 15 (ignition lock position 2). The activation time is dependent on the outside temperature.
The general module receives the outside temperature from the IKE via the K-bus and determines a cycle time for heating operation. This time is transferred to the peripheral modules where it is carried out. Heating is no longer active at an outside temperature greater than 25 oC and it is switched on permanently at a temperature lower than -10 oC.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostEli jostain ilmestyy mahdollisesti ylimääräinen terminal 15 jännite. Virtalukonpohja kenties?
Auto on ollut vasta vähän aikaa mulla, mutta mitä olen kurkkinut ympäriinsä niin edellisen omistajan sähköasennukset ei oikein vakuuta. ajovalot, takavalot, lisävalot ja vetokoukun sähköt komeasti rosvoliittimillä... Pitää tutkia onko sinne rakenneltu joku reitti mistä jatkuva virta pääsee kiertämään.
Sitten alkaa tutkimaan virtalukonpohja ja takaluukun johtosarja.Nyt: E61 530d, E46 330i cabrio.
ex:e87 130i e46 330i, e36 320i, E38 730i, E36 323i, e39 530d
Comment
-
Comment