Originally posted by Hcet
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Kysymyksiä ja vastauksia XV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Originally posted by ekkoo1 View PostItellä on sedanissa tommoset AP:t, maksaa vähän enemmän kun nuo aivan halvimmat maxpeedingrodsit ja Ta-Technixit mutta ei ole ihan yhtä kivireki myöskään. Jonkun mielestä ehkä jopa vähän liiankin pehmeää kyytiä, mutta kyllä tuo 300tkm ajetun vakioalustan ainakin päihitti.Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Kesä: E36 cabrio m-sport
Talvi: E36 touring
Käyttis: E39 touring
Comment
-
-
Originally posted by Roisto View PostNo siinähän se linkissä on koko setti.Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Kesä: E36 cabrio m-sport
Talvi: E36 touring
Käyttis: E39 touring
Comment
-
-
Originally posted by Timppeliini View PostNo niinpäs olikin! Ei näyttänyt aluksi linkkiä. Tuokin turhan arvokas 1000e matkakulkineeseen.. Mietin vaan että olisiko joku tietoinen sellaisesta jom/ta tyylisestä setistä hinnan suhteen? täysi mahdottomuus?
Ja nuohan on sitte aika varmasti ihan paskaa kuten hinnasta voi päätellä. Mutta jos kokeilla haluaa niin eiku vaanLast edited by Roisto; 12-04-2020, 17:18.2001 E39 525iA
1992 E34 "540i/5"
Comment
-
-
Originally posted by Roisto View PostNo vaikka siitä, tai siitä. Ebaysta löytyy vaikka sun mitä, nuokin oli hakusanalla e39 coilover touring. Takuuta en anna että nuo kaikki edellämainitut sitten passaa tourinkiin, varmista ja tarkasta itse.
Ja nuohan on sitte aika varmasti ihan paskaa kuten hinnasta voi päätellä. Mutta jos kokeilla haluaa niin eiku vaan
Comment
-
-
Airbag vika
airbag valo palaa, valittaa
zk12 ignition circle -> airbag driver level 2
Zk0 ignition circuit -> airbag driver
Inpa kertoo myös Ignition circle 0 Not ok, muut ovat ok.
Virtalukko vaihtoon? Johdot näyttää hyviltä. Kontaktispraylla käyty läpi. Slipring myös vaihdettu toiseen toimivaan.
Comment
-
-
Bmw e39 520 vm 2002.
Elikkä auto alkanut pikkuhiljaa ajossa käymään pienillä kieroksilla ajaessa epätasaisesti ja vedot poissa. Kun lähtee vedättämään, niin sytyttää moottorin huoltovalon, jonka saanut ajossa nollattua ihan yleismallisella vikakoodinlukijalla. Tämänjälkeen lähtenyt kiihtymään normaalisti. Jottei valo jatkuvasti syttyisi vaatisi, että kierokset olisi yli 3000 rpm.
Inpalla lukiessa antoi seuraavat vikakoodit:
238 Verbrennungsaussetzer Zylinder 1
TCO
N32
MAF TOL
MAF BOL
aufgetreten vor (rel. B2)
Mistfire CARB_A
Fehler ist abgasrelevant
Fehler enprellt
Fehler momentan nicht vorhanden
spodicher Fehler
Errorcode: EE B1 01 28 BD 4F 3F ED A3
29 Zuenoung Zyl:1
N32 2560.00 rpm
MAF 272.35 mg/stk
V_DUR_IGC_1 HIGH 68.27 ms
V_DUR_IGC_1 LOW 0.27 ms
auFGETRETEN VOR (REL. BZ) 0.10 h
Inpalla nollasin vikakoodit ja kuluttua alkoi taas nykiä samalla tavalla ja koodit palasivat.
Lamdaintegrator 1 ja 2 olivat 0.00. Vian tullessa päälle Rough karkasi sylinteri 1 punaiselle 8.750, samoin 3 sylinterillä 5.902. Kun koodit nollasi ja vikavalo sammui, niin arvot palasivat normaaliksi eikä kone käynyt epätasaisesti.
Nollasin myös adaptiiviset arvot inpalla. Tämän jälkeen ajo oli vähän aikaa laiskaa, mutta tuntuu että alkaa normalisoitumaan. Enää ei ole sytyttänyt kertaakaan moottorin häiriövaloa ajossa. Vastaavasti EML&kolmio syttyvät käynistyksen jälkeen ja ei anna kieroksia. Tämän saa inpalla kuitattua. Ajossa eivät syty ja auto toimii lähes normaalisti. Lamdaarvot myös nousivat punaiselle (28.00). Ajaessa vetää viellä hiukan huonosti n;2500 rpm asti. Tuon ylittäessä vetoja piisaa ja lamdaarvot palaavat puoleen väliin vihreälle alueelle.
EML valon palaessa on myös seuraavat koodit:
91 TEG UP:0
93 TEG_DOWN_2
133 Timeout CAM-Botschaft ASC3
90 TEG_UP_1
92 TEG_DOWN_1
Comment
-
-
Originally posted by heismain View PostBmw e39 520 vm 2002.
Elikkä auto alkanut pikkuhiljaa ajossa käymään pienillä kieroksilla ajaessa epätasaisesti ja vedot poissa. Kun lähtee vedättämään, niin sytyttää moottorin huoltovalon, jonka saanut ajossa nollattua ihan yleismallisella vikakoodinlukijalla. Tämänjälkeen lähtenyt kiihtymään normaalisti. Jottei valo jatkuvasti syttyisi vaatisi, että kierokset olisi yli 3000 rpm.
Inpalla lukiessa antoi seuraavat vikakoodit:
238 Verbrennungsaussetzer Zylinder 1
TCO
N32
MAF TOL
MAF BOL
aufgetreten vor (rel. B2)
Mistfire CARB_A
Fehler ist abgasrelevant
Fehler enprellt
Fehler momentan nicht vorhanden
spodicher Fehler
Errorcode: EE B1 01 28 BD 4F 3F ED A3
29 Zuenoung Zyl:1
N32 2560.00 rpm
MAF 272.35 mg/stk
V_DUR_IGC_1 HIGH 68.27 ms
V_DUR_IGC_1 LOW 0.27 ms
auFGETRETEN VOR (REL. BZ) 0.10 h
Inpalla nollasin vikakoodit ja kuluttua alkoi taas nykiä samalla tavalla ja koodit palasivat.
Lamdaintegrator 1 ja 2 olivat 0.00. Vian tullessa päälle Rough karkasi sylinteri 1 punaiselle 8.750, samoin 3 sylinterillä 5.902. Kun koodit nollasi ja vikavalo sammui, niin arvot palasivat normaaliksi eikä kone käynyt epätasaisesti.
Nollasin myös adaptiiviset arvot inpalla. Tämän jälkeen ajo oli vähän aikaa laiskaa, mutta tuntuu että alkaa normalisoitumaan. Enää ei ole sytyttänyt kertaakaan moottorin häiriövaloa ajossa. Vastaavasti EML&kolmio syttyvät käynistyksen jälkeen ja ei anna kieroksia. Tämän saa inpalla kuitattua. Ajossa eivät syty ja auto toimii lähes normaalisti. Lamdaarvot myös nousivat punaiselle (28.00). Ajaessa vetää viellä hiukan huonosti n;2500 rpm asti. Tuon ylittäessä vetoja piisaa ja lamdaarvot palaavat puoleen väliin vihreälle alueelle.
EML valon palaessa on myös seuraavat koodit:
91 TEG UP:0
93 TEG_DOWN_2
133 Timeout CAM-Botschaft ASC3
90 TEG_UP_1
92 TEG_DOWN_1e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostTuo katti on aika hyvävaihtoehto. Taas olisi hyvä nähdä niitä vikakoodeja.
Jos kesäkuussa laitoit ehjät katit niin mikäs siellä ne rikkoo? Seokset ihan mitä sattuu kenties?
Voi olla se täristyskin mitä olet havainnut olla ollut alkua tuolle...E39 535i M62 1998
Comment
-
-
Originally posted by DarkWarder65 View Postmitens säädät tuosta seokset kun on ruisku?
Ei sitä kuulukkaan säätää itse vaikka onkin mahdollista sopivilla ohjelmilla ja laitteilla.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostJos ei ole imuvuotoa, anturitiedot kunnossa ja suuttimet ruiskuttavat kuten kuuluu niin ruisku säätä silloin seokset itse kohdalleen.
Ei sitä kuulukkaan säätää itse vaikka onkin mahdollista sopivilla ohjelmilla ja laitteilla.E39 535i M62 1998
Comment
-
Comment