Vajaat 1,5 desiä meni ryynejä faceliftin kuivaimeen. En tiedä onko prefacessa eri kokoinen kuivain.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Tasonsäätö
Collapse
X
-
Originally posted by Kiwes View PostKuinkahan https://www.motonet.fi/fi/tuote/6053...entorjuja-1-kg mahtais pelittää? tuosta kun ei löydy mitään tietoja, valmistajan sivuilla oli et joten tuosta nyt pikaseen sais sellasen käsityksen et jotain suolaa kenties on:think
Taidan jatkaa silikaakelin metästystä... joku kehu et sinooperi myy?:think joku askartelun nettikauppa myy 25e/kg (toimipaikka torniossa niin 10e posteja päälle) olisko muita hyviä ideoita? Autoo tarttee päivittäin ni ei voi oikein halliin jättää levälleen et kuivattelis vanhat.
Sellanen tuossa vielä tuli mieleen, et kuinkahan paljon tuota on siinä kipossa noin suunnilleen? kertaalleen sen aukasin mut pirun vaikee arvioida silmämääräsesti sen tuubin tilavuus.BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Morjensta
Hei kertokaahan fiksummat millä toimenpiteillä lähden ettimään vuotoa? Eli haluaisin saada nyt selville venttiilipaketin vaihdon jälkeen, että missä vuoto. Ei kiinnosta ihan vaan huvin vuoksi hommata sekä pusseja että painevaraajia. Millä voin sulkea pois pussien vuodon tai painevaraajien vuodon? Ongelmana siis että perä putoaa molemmilta puolilta n10 minuutissa..
Comment
-
-
Originally posted by JuhanaK View PostHei kertokaahan fiksummat millä toimenpiteillä lähden ettimään vuotoa? Eli haluaisin saada nyt selville venttiilipaketin vaihdon jälkeen, että missä vuoto. Ei kiinnosta ihan vaan huvin vuoksi hommata sekä pusseja että painevaraajia. Millä voin sulkea pois pussien vuodon tai painevaraajien vuodon? Ongelmana siis että perä putoaa molemmilta puolilta n10 minuutissa..BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Purin eilen touringin takapään, avasin sen "kupin" josta kompura ja elektroniikka majailee. Näytti tosi siistiltä, ei hapettumia tai likaa. Puhaltelin sinne pari tuntia miedolla lämmöllä sisätilanlämmittimellä ja laitoin kasaan. Kannattaisko varmuuden vuoksi kuivata ryynit uunissa?Last edited by zeniitti; 14-01-2015, 11:04.
Comment
-
-
Autoon vaihdettu rautajouset yms. tarvittava. Nyt pitäisi saada mittaristosta Tasonsäädön herja pois. Mikähän tieto tulee tasonsäädön boksilta mittaristolle? väylääkö pitkin? vai ihan dummy 12v tai maa?
Tasonsäädön boksi ilmeisesti rikki koska inpa ei uponnutJoensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
E36 318is class II, e30 turpo
Comment
-
-
Originally posted by Slazha View PostAutoon vaihdettu rautajouset yms. tarvittava. Nyt pitäisi saada mittaristosta Tasonsäädön herja pois. Mikähän tieto tulee tasonsäädön boksilta mittaristolle? väylääkö pitkin? vai ihan dummy 12v tai maa?
Tasonsäädön boksi ilmeisesti rikki koska inpa ei uponnutVikakoodien luku ja nollaus INPA/DIS
Comment
-
-
Eli ZCS:n SA-osasta vähennetään tuo kakkonen pois:
Code:GM: SA: VN: 00000000 0000000002000000 0000000000 NIVEAUREG //1-Achs-Niveauregulierung
lcm-moduulista:
KENNLINIE_LWR_SENSOR -> wert_03 (jos parametri löytyy)
LUFTFEDERUNG -> nicht_aktiv
Kombista:
EHC tai EHC_PREDRIVE -> nicht_aktivLast edited by böntti; 13-01-2015, 15:19.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Tai helpoiten, ehc fehler tjsp-> nicht melden. Tällä tavalla oon tehnyt kaikki, ohjainlaitteet yms voimjättää paikalleen, eli on helposti otettavissa takaisin käyttöön.sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Originally posted by suppari View PostTai helpoiten, ehc fehler tjsp-> nicht melden. Tällä tavalla oon tehnyt kaikki, ohjainlaitteet yms voimjättää paikalleen, eli on helposti otettavissa takaisin käyttöön.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Originally posted by markok View PostJos perä putoaa molemmilta puolilta yhtä nopeasti niin vuoto tuskin on pusseissa tai varaajissa. Vaihdoitko kaikki kolme venttiiliä uusiin? Tippuuko perä silloin kun auto on virrattomana parkissa? Kuulostaisi sille, että venttiilit eivät sulkeudu oikein.
Comment
-
-
Originally posted by JuhanaK View PostTähän asti se on pudottanut juuri vain virrattomana parkissa. Nyt tosin pakkasilla alkoi pudottaa myös ajossa ja siksi ajattelin että jossakin on vuoto. Jäästä johtuen kompura meni ilmeisesti johonkin vikatilaan, eikä lähtenyt perän pudotessa käymään ennen kuin irroitin akun kengän ja laitoin takaisin. Venttiilipaketin (kolme venttiiliä?) tuohon tilasin saksasta uuden. Onko jossain muualla vielä jotain venttiilejä?BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by JuhanaK View PostTähän asti se on pudottanut juuri vain virrattomana parkissa. Nyt tosin pakkasilla alkoi pudottaa myös ajossa ja siksi ajattelin että jossakin on vuoto. Jäästä johtuen kompura meni ilmeisesti johonkin vikatilaan, eikä lähtenyt perän pudotessa käymään ennen kuin irroitin akun kengän ja laitoin takaisin. Venttiilipaketin (kolme venttiiliä?) tuohon tilasin saksasta uuden. Onko jossain muualla vielä jotain venttiilejä?
Laitoithan huolella letkut kiinni venttiilipakettiin?Vikakoodien luku ja nollaus INPA/DIS
Comment
-
-
Mikähän mahtaa olla vikana. Self level teksti palanut koko ajan autossa. Kuitenkin tuntunut, että säätö toiminut ihan hyvin. Muutaman kerran on harvakseltaan varoitus jäänyt tulematta/lähtenyt pois, jolloin on nostanut perseen ylös. Ja oikea puoli ylempänä, kuin vasen. Kun ajelee about 10-20km perse pystyssä, niin jossain vaiheessa tulee taas näyttöön varoitus järjestelmän toiminnasta ja perä laskee ainakin alkuun todella hissukseen alemmas. Lopulta kuitenkin oikealle tasolleen.
Tämä käynyt kolme kertaa, joista ekalla kerralla oli keulan korkeusanturin vipu irronnut ja toiminta palasi vivun laitettua "normaaliksi". Toisen kerran se tuli, kun katsoin BMW scannerilla vikakoodit, joita ei muuten ollut tasonsäädössä. Kun seuraavana aamuna lähdin muiden koodien nollailujen jälkeen ajamaan, nousi perä alkuun ylös. Kolmannen kerran se sitten nousi ihan muuten vaan...
Comment
-
Comment