Originally posted by mixout
View Post
E39 ostamassa ja käyttökokemuksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Sen mitä tälläkin foorumilla on tullut luettua asiaa bemareiden kytkimistä tai kuivista kytkinakseleista, niin ei tunnu kovinkaan omituiselta, varsinkaan noilla kilometreillä.
E39 530i manual (2001) - Myynnissä E39 / M54B30 osia
-
Kannattaa ostaa automaatti niin ei tarvitse jumpata kytkimen kanssa jatkuvastiOriginally posted by Bomb5 View PostSen mitä tälläkin foorumilla on tullut luettua asiaa bemareiden kytkimistä tai kuivista kytkinakseleista, niin ei tunnu kovinkaan omituiselta, varsinkaan noilla kilometreillä.
Comment
-
-
Mulla oli omasta painelaakeri mennyt, niin samalla vaihtoi kytkimenkin. Levy oli kyllä vielä ihan ok kuntoinen. Kilometrejä oli silloin noin 290 000.Originally posted by mixout View Posthttp://www.nettiauto.com/bmw/523/4808879
Kytkimen vaihto pistää silmään?ex:
F10 & R55
E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316
Comment
-
Tässäkin ketjussa on paljon puhuttu tuosta M52TUB28 koneen paremmuudesta, mutta onko tosiaan karu totuus, että tänä päivänä tuohon M52B28 koneeseen ei kannata ryhtyä vaikka muu autossa natsaisi?
Comment
-
kallishan tuo on eikä vakkaria. Kyllä kunnon pitäis hipoa täydellistä tuohon rahaan. Kuitenkin alle puolella rahalla saa normikuntoisen suomipomminX3 30d M-sport
exät:e39 M5, x3, e39 523iA,e32 730i,e46 316i,e39 520d,e39 523iA touring, e39 523iA, e30 325 cabriolet, e34 525i 12v, e34 524 TD, e34 535, e34 525 TDSA, e34 525 24v ja e30 316
Comment
-
-
9000 euron edestä kuitteja mainitun kaltaisiin muutaman satkun huoltoihin?Originally posted by mixout View Posthttp://www.nettiauto.com/bmw/523/4808879
Tuossa olisi yksi mitä voisi käydä kokeilemassa. Huoltoa on tehty ja tutun kuuluisia remontteja, ainakin osa alustan palikoista olisi valmiiksi vaihdettu. Kytkimen vaihto pistää silmään? Vetokoukku voisi selittää asian. Pyynti on aika kova vaikka rahaa on huoltoihin mennyt, ottaen huomioon kilometrit ja auton iän. Vaikka kone onkin TU.

Kuititko nostaa tuon auton hintaa 2000-3000e? Tuohon rahaan kannattaa jo harkita 540, eikä tuollaista hinnat alkaen moposkootteria. Ei mitään tolkkua hinnassa vaikka olisikin huollettu, koska ei ne huollot sitä auton arvoa nosta millään tapaa.Miks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Comment
-
Ei edes penkinlämmittimiäOriginally posted by mixout View Posthttp://www.nettiauto.com/bmw/523/4808879
Tuossa olisi yksi mitä voisi käydä kokeilemassa. Huoltoa on tehty ja tutun kuuluisia remontteja, ainakin osa alustan palikoista olisi valmiiksi vaihdettu. Kytkimen vaihto pistää silmään? Vetokoukku voisi selittää asian. Pyynti on aika kova vaikka rahaa on huoltoihin mennyt, ottaen huomioon kilometrit ja auton iän. Vaikka kone onkin TU.
Comment
-
Originally posted by arpuC View Post9000 euron edestä kuitteja mainitun kaltaisiin muutaman satkun huoltoihin?

Kuititko nostaa tuon auton hintaa 2000-3000e? Tuohon rahaan kannattaa jo harkita 540, eikä tuollaista hinnat alkaen moposkootteria. Ei mitään tolkkua hinnassa vaikka olisikin huollettu, koska ei ne huollot sitä auton arvoa nosta millään tapaa.
Tottahan ne nostaa.
1. 200tkm ajettu auto, kunnollinen huoltokirja tallella.
2. 200tkm ajettu auto, huoltokirjaa ei tallella.
Eikö kuitenkin se huoltokirjalla varustettu auto ole ole luotettavampi? Itse ainakin maksan autosta enemmän johon huollot tehty , kuin sellaisesta johon on epämääräistä huoltotietoa olemassa.
Comment
-
Joo ja jos taas puhutaan huohottimen, kytkimen ym. vaihdosta, niin ne on jo remontteja ja kyllä niitä jotkut arvostavat. Nykyistä autoa hankkiessa arvostin huoltokirjaa, huolto- ja katsastuskuitteja ja että öljynvaihdot oli tehty huomattavasti tiheämmin kuin ajotietokoneen longlifevälit.Originally posted by Bemarituristi View PostTottahan ne nostaa. Itse ainakin maksan autosta enemmän johon huollot tehty, kuin sellaisesta johon on epämääräistä huoltotietoa olemassa.Last edited by Bomb5; 07-06-2012, 21:40.E39 530i manual (2001) - Myynnissä E39 / M54B30 osia
Comment
-
Comment
-
-
No perkele. Täytyykin alkaa satuilemaan huoltovihkoa jos sen ansiosta saa autoa myydessä enemmän, kuin sen markkina-arvo on.Originally posted by Bemarituristi View PostTottahan ne nostaa.
1. 200tkm ajettu auto, kunnollinen huoltokirja tallella.
2. 200tkm ajettu auto, huoltokirjaa ei tallella.
Eikö kuitenkin se huoltokirjalla varustettu auto ole ole luotettavampi? Itse ainakin maksan autosta enemmän johon huollot tehty , kuin sellaisesta johon on epämääräistä huoltotietoa olemassa.Miks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Comment

Comment