Puhallinteho vaihtelee...
Mistähän voisi johtua, kun lämppärin puhallinteho on maksimilla, hetken hönkii kyllä täysiä, mutta sitten putoaa puoleen, ja kohta taas heittää täbölle...
Häiriöhetkeen vaikuttaa esim. töyssyyn ajaminen tai jarrutus/kiihdytys...
Lisäksi tuntuu olevan herkillä huurtumiseen, vika vai ominaisuus...:think
..ja autona vm.2000 e39 530da touring automaatti-ilmastoinnilla...
Mistähän voisi johtua, kun lämppärin puhallinteho on maksimilla, hetken hönkii kyllä täysiä, mutta sitten putoaa puoleen, ja kohta taas heittää täbölle...
Häiriöhetkeen vaikuttaa esim. töyssyyn ajaminen tai jarrutus/kiihdytys...
Lisäksi tuntuu olevan herkillä huurtumiseen, vika vai ominaisuus...:think
..ja autona vm.2000 e39 530da touring automaatti-ilmastoinnilla...
Comment