Onko noissa kattoluukuissa jotain ohjelmointi kikkaa kun tuli pientä ongelmaa, todennäköisesti sen jälkeen kun sahasin akun tyhjäksi. Eli luukku liikkuu kaikkiin asentoihin ilman takertelua mutta kerta-painalluksella kiinni laitettaessa luukku ei pysähdy normaali-asentoon vaan jatkaa ikäänkuin matkaa "lippa"-asentoon ja nousee katon tasosta noin 5 cm. Joku varmaan tietäis antaa jotain ohjetta?
E39 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Bimer View PostOnko noissa kattoluukuissa jotain ohjelmointi kikkaa kun tuli pientä ongelmaa, todennäköisesti sen jälkeen kun sahasin akun tyhjäksi. Eli luukku liikkuu kaikkiin asentoihin ilman takertelua mutta kerta-painalluksella kiinni laitettaessa luukku ei pysähdy normaali-asentoon vaan jatkaa ikäänkuin matkaa "lippa"-asentoon ja nousee katon tasosta noin 5 cm. Joku varmaan tietäis antaa jotain ohjetta?These photos should be close to what you will see on your 528i, 540i, 728i, 730i, 730d, 735i, 740i 740d and 750i.
googlesta lisää
Comment
-
-
Originally posted by Vanquish View PostTalvella: Ford Sierra iS
Kesällä: E92 335d
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View PostOisko kuitenkin johto poikki saranan tienoiltaEx. Bmw 520iA Touring -01/02
Ex. Ford Mondeo 1.8 Trend -02
Ex. MB C 200cdi farkku -03
Ex. Bmw 540iA T -98/99
Ex. Audi a6 2.8 quattro -98
Ex. Bmw 530dA -99 (r.i.p)
Comment
-
-
Originally posted by jakkeri530d View PostJoutuukohan paljon purkamaan verhoiluja kun vaihtaa johtosarjan tourinkiin? oli 5 piuhaa poikki saranan luota eikä tunnu paljon pelivaroja olevan johdoissa.
Comment
-
-
Originally posted by Thuppu View PostEiköhän toi kannata vaan korjata ettei koko johtosarjaa tarvi vaihtaa. Mistaakseni noihin johtoihin pääsi käsiksi kattokaiuttimien alta. Eli kaiutin pois niin pitäis näkyä. Tai sit raottaa kattoverhoilua senverran et pääsee käsiksi. Palat pois johdoista ja uusi pätkä tilalle tinaamalla kiinni ja liimakutistesukat päälle.Ex. Bmw 520iA Touring -01/02
Ex. Ford Mondeo 1.8 Trend -02
Ex. MB C 200cdi farkku -03
Ex. Bmw 540iA T -98/99
Ex. Audi a6 2.8 quattro -98
Ex. Bmw 530dA -99 (r.i.p)
Comment
-
-
Kertokaahan, että mitä tuollaisesta e39:stä pitää katsoa, kun saattaisi olla tiedossa paljon ajettu (455tkm) vanha taksi vm-98, mutta kuulemma hyvässä kunnossa jne. Mitähän tuollaisesta uskaltaisi maksaa?
Auto siis 525tds e39, ilman ilmastointia ja muita herkkuja.
On ruosteeton, koska ollut lapissa ikänsä.
Comment
-
-
Originally posted by hemu__ View Postkertokaahan, Että Mitä Tuollaisesta E39:stä Pitää Katsoa, Kun Saattaisi Olla Tiedossa Paljon Ajettu (455tkm) Vanha Taksi Vm-98, Mutta Kuulemma Hyvässä Kunnossa Jne. Mitähän Tuollaisesta Uskaltaisi Maksaa?
Auto Siis 525tds E39, Ilman Ilmastointia Ja Muita Herkkuja.
On Ruosteeton, Koska Ollut Lapissa Ikänsä.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Hemu__ View PostKertokaahan, että mitä tuollaisesta e39:stä pitää katsoa, kun saattaisi olla tiedossa paljon ajettu (455tkm) vanha taksi vm-98, mutta kuulemma hyvässä kunnossa jne. Mitähän tuollaisesta uskaltaisi maksaa?
Auto siis 525tds e39, ilman ilmastointia ja muita herkkuja.
On ruosteeton, koska ollut lapissa ikänsä.Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Kiitoksia tiedoista, katsotaan josko tulis tehtyä kaupat ja pieni pomppu autolla.
4500e näyttää olevan halvin, missä ilmastointi ja muut rensselit joka ajettu n.430tkm, sekä toinen 515tkm ajettu ilman kummempia varusteita 5000euron pintaan liikkeessä. Aika hintavia mielestäni kun noin paljon ajettu, mutta kaippa nuo koneet sitten kestää.
Comment
-
-
Tuota tuota, mikä hemmetti sen tekee, että M62:n kuusi tulppaa oli irti/löysällä? Sekä yksi lohkon tulpparivistön päällä lillu joku puol litraa öljyä ja kaikki tulpat löysällä? Nyt selvis syykin, että miksi tuo tikitti, kuin sveitsiläinen kello.
Kuivasin ja löin kaikki kasaan, niin nyt tuntuu käynnistyvän hyvin ja säksätyskin katosi. Ainoo vaan, että kauheat savut löi, kun käynnisti tuon operaation jälkeen
Miksi tulpat siis löystyvät tuolla tavalla?Miks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Comment
-
-
Originally posted by arpuC View PostTuota tuota, mikä hemmetti sen tekee, että M62:n kuusi tulppaa oli irti/löysällä? Sekä yksi lohkon tulpparivistön päällä lillu joku puol litraa öljyä ja kaikki tulpat löysällä? Nyt selvis syykin, että miksi tuo tikitti, kuin sveitsiläinen kello.
Kuivasin ja löin kaikki kasaan, niin nyt tuntuu käynnistyvän hyvin ja säksätyskin katosi. Ainoo vaan, että kauheat savut löi, kun käynnisti tuon operaation jälkeen
Miksi tulpat siis löystyvät tuolla tavalla?
Alumiinihan laajenee erilailla kuin rauta joten löystyvät varmaan itsekseen jos jäävät löyhälle.Ext. bmw:t
e28 518i -87
e34 518i -92
e39 540ia sedan 7/98
e39 540ia sedan 9/98
e39 540ia tour. 12/98
E34 525i Touring 7/92
Vikakoodien lukua/nollausta.
e39 540 ia sedan 7/96
Comment
-
-
Jaa-a, kaksi tulppaa oli kuitenkin hyvin tiukassa. En tiedä sitten, että tuliko itsekään laitettua tarpeeksi kireälle, kun momenttiavainta ei ollut käytössä, joten muturäikällä tuli vedettyä. Putos ainakin kivi sydämeltä, kun kattelin toista foorumia, jossa tikityksen sanottiin olevan rikkinäisistä ketjun ohjaimista, jotka murenevat ja jäävät jumiin. Toistaseks selvittiin ainoastaan muutaman tunnin operaatiolla ja todella kipeällä selällä. :thinkMiks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Comment
-
-
En löytänyt parempaa treadia tälle kysymykselle, mutta otsikon mukaisesta autosta kyse kuitenkin...
Kyseessä siis e39 da 2003, eli GM:n automaatilla.
1. Onko vaihteisto "oppiva"?
2. Mitkä ovat kevyellä kaasulla normaalit vaihtamiskierrokset normaali/sport asennossa? Noin 90 normaaliasennosta sportille siirtyessä laatikko vaihtoi 3:lle ja piti kierrokset pintakaasulla 3000 rpm, eli ei tuntunut normaalilta. Stepillä vaihtoi normaalisti ja nätisti.
Olisin kiitollinen jos joku tietäjä viitsisi vastata mahdollisimman laajasti, kaupasta pitäisi päättää.
Comment
-
Comment